Watquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken wel wat karakters uit LOTR, maar dat komt doordat er in Geldrop een complete wijk is met LOTR gerelateerde straatnamen...
You had a lot of dicksquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
waar woon je? Ik woon op Mordor 24, Middle Earth Geldropquote:
But you aint had minequote:
quote:
quote:Genoenhuis, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, was een van de zes gehuchten van de voormalige gemeente Zesgehuchten. De naam is waarschijnlijk ontstaan uit een verbastering van Gindse noewe (nieuwe) huis. Sinds het eind van de jaren negentig is het ook de naam van een woonwijk in de plaats Geldrop gelegen tussen het oude gehucht en de Spoorlijn Eindhoven - Weert.
In de wijk liggen straten die zijn genoemd naar personages en andere termen uit het boek In de ban van de ring; er is ook een Laan van Tolkien.
true, de rest jaagt alleen op mensen als ze honger hebben, of als de mens irritant is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Die natuur en wijdse prachtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
Ik vind LotR heerlijk dromerig, noordse mythologie verpakt in een Britse schrijversjas. Heerlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is Geldrop he. Die heeft niet voor niets de bijnaam Geld Opquote:
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. Goed vermaak was dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reis
eentje kopen en los laten in centrum van dordrecht en dan kijken vanaf je balkon?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |