Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, dus er is toch wat mis met jou manier van doen.quote:Op maandag 12 april 2021 18:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alles is je al meerdere keren uitgelegd, als je het niet wil snappen heb je pech gehad. Mail maar naar fok.
Dat geldt dan ook vokr jou.quote:Op maandag 12 april 2021 18:35 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, dus er is toch wat mis met jou manier van doen.
Nee, elk topic wat ik aanmaak in R&P, tenzij de inhoud overeenkomt met jou denkbeelden. Er was geen ruzie, of gescheld in mijn topic. Althans, niet door mij. Dus ik zou zeggen, doe jou taak en straf de mensen in mijn topic die gaan uitschelden met "osodevo" en "incel", in plaats van gelijk het topic op slot te gooien.quote:
Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik moet doen. Jij liep trgen een ban aan. Zou ik me drukker maken om mn eigen postgedrag als ik jou was. Doe je niet want je vindt de slachtofferrol veel te lekker.quote:Op maandag 12 april 2021 18:38 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nee, elk topic wat ik aanmaak in R&P, tenzij de inhoud overeenkomt met jou denkbeelden. Er was geen ruzie, of gescheld in mijn topic. Althans, niet door mij. Dus ik zou zeggen, doe jou taak en straf de mensen in mijn topic die gaan uitschelden met "osodevo" en "incel", in plaats van gelijk het topic op slot te gooien.
hey lisexxx,quote:Op woensdag 14 april 2021 15:57 schreef lisexxx het volgende:
hey coolguy,
als een volstrekt normale reactie van mij wordt verwijderd dan ben ik weg uit het psychologieforum. Vind het vooral hypocriet omdat je zelf vaak zeer fel reageert op users. Maar goed genoeg andere subfora 👋
Eerste gedeelte begrijp ik en ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hey lisexxx,
Felheid op de inhoud is prima, jij roept over een andere user dan TS, in het topic van TS, dat je haar maar raar vindt. Dat is in dát topic offtopic, en het is op de persoon gespeeld, en daar heeft TS niets aan want het gaat niet om de inhoud van het onderwerp dat hij bespreekt, jij zegt dat je een andere user raar vindt. Dat is voor TS echt van 0 toegevoegde waarde en voor degene aan wie je dat richtte net zo van 0 toegevoegde waarde.
Dus dan gaat dat weg ja. Als dat je niet bevalt kun je mailen naar forum@fok.nl. Als je wel (inhoudelijk) blijft posten is dat prima, als je nou op je teentjes bent getrapt en om die reden weg blijft is dat ook prima.
Fijnquote:Op woensdag 14 april 2021 16:09 schreef lisexxx het volgende:
[..]
Eerste gedeelte begrijp ik en ben ik het mee eens.
Nou, dat is een beetje hoe het gaat hier he, dat als je het niet eens bent met een beslissing en je wil daar iemand anders naar laten kijken, dan kun je mailen. Dat geef ik dus ook aan. Niet meer en niet minder.quote:Maar tweede gedeelte gaat weer gelijk over mailen naar Fok en "op je teentjes getrapt" Volgens mij neem jij dingen te serieus. ik ga verder ook niet in discussie, ik blijf op andere delen van Fok
Wat jouw mening over mij persoonlijk verder is zal me een rotzorg zijn. Jij hoeft niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet sluit en of je reacties die je niet zinnen negeert moet je helemaal zelf weten, maar die reacties komen van mensen die wél vrouwen kunnen krijgen dus als je daadwerkelijk advies zocht ging je wel op een normale manier de dialoog aan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:00 schreef DeVragensteller het volgende:
Sluit je het topic "val alleen op toxic mannen" ook gelijk even? Aangezien je daar ook exact dezelfde argumenten voor kan gebruiken om het te sluiten.
En dit is ook exact de reden waarom ik jou reacties in mijn topics negeer, omdat jij toch zo'n kleinzielig mannetje bent.
Ik was in een slechte bui van de week. No hard feelings.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Nou, dat is een beetje hoe het gaat hier he, dat als je het niet eens bent met een beslissing en je wil daar iemand anders naar laten kijken, dan kun je mailen. Dat geef ik dus ook aan. Niet meer en niet minder.
Jij post iets wat ik weg haal, omdat het offtopic en op de persoon is, (waarvan je daarna ook nog eens aangeeft het daar mee eens te zijn en dat te begrijpen) jij komt vervolgens direct op hoge poten naar het R&P FB topic om gebaseerd op die actie van mij te roepen dat je 'dan wel weg blijft' maar ík neem dan dingen te serieus?![]()
Dat hoeft ook niet. Veel plezier op de andere delen van FOK.
Incel is een term, klootzak een scheldwoord. Ik heb genoeg geduld met je gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:55 schreef DeVragensteller het volgende:
Hilarisch dat mensen mij wel voor Incel mogen uitmaken, maar owee als ik klootzak zeg.
Als iemand een incel noemen een neutrale term is, dan is klootzak dat ook. Klootzak is ook een term voor onverschillige, egoïstische individuen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Incel is een term, klootzak een scheldwoord. Ik heb genoeg geduld met je gehad.
Ja je kunt er een draai aan geven wat je wil. Ik ben duidelijk geweest. Of je het er mee eens bent is niet relevant.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:04 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Als iemand een incel noemen een neutrale term is, dan is klootzak dat ook. Klootzak is ook een term voor onverschillige, egoïstische individuen.
Je gaat wel lekker vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:05 schreef DeVragensteller het volgende:
zogenaamd een avondje weg met de vrouw, en stiekem gewoon actief op het forum. wist wel dat jij zo sneaky was en nog steeds op het forum was. Zo'n achterbaks mannetje ben jij nou eenmaal
We springen bij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed hier, moet ik helpen?
Ik zal jullie wel aanmoedigen.quote:
Zo, rust, de kleuter is weg. Dank voor het bijspringen, ik ga weer ontspannenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal jullie wel aanmoedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |