abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194868491
Ik wil wel vrijwilliger zijn voor de Scandinavische landen (incl Finland wat er niet op staat)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194868733
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:08 schreef sigme het volgende:
Verder stel ik deze volgorde voor om mee te beginnen :7

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goed boek. Ziet er oud uit. Ik denk wel dat we een iets gevarieerder lijst maken ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Barreltje het volgende:
Je kan hier ook alvast de landen die je voor de komende 10 afleveringen in gedachten hebt posten, en dan kijken of er een vrijwilliger zich aanmeldt voor dat land (in dit topic) ik wil best een aantal landen doen de komende 8 jaar ;) maar dan wel dat ik pas over 4 weken iets hoef "te leveren" ofzo:? Snappie?
Goed idee. En dat kan ook wel weer in een apart topic waarin we die OP's samenstellen.
Spoilers!
pi_194869341
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een goed boek. Ziet er oud uit. Ik denk wel dat we een iets gevarieerder lijst maken ;)
Deze Nederlandse bewerking van het boel van Countess Morphy stamt uit '36.
https://nha.courant.nu/issue/IJC/1936-12-04/edition/0/page/7

Als je een land uit de inhoudsopgave van dit boek kiest, zal ik een tekstuele bijdrage leveren voor de OP. Mits ik in NL ben, want het boek is niet in een staat om mee heen & weer te nemen naar Spanje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194869377
Aan de naam voorin het boek te zien, moet het van de moeder van mijn opa geweest zijn, of een van haar generatiegenoten. Daarna verdween die naam uit onze familiehistorie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194869378
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je een land uit de inhoudsopgave van dit boek kiest, zal ik een tekstuele bijdrage leveren voor de OP. Mits ik in NL ben, want het boek is niet in een staat om mee heen & weer te nemen naar Spanje.
Afgesproken :)
Spoilers!
pi_194869954
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194873254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Goed idee. En dat kan ook wel weer in een apart topic waarin we die OP's samenstellen.
Ik wil ook wel OP's maken, vaak in Aziatische landen geweest
pi_194873291
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:35 schreef Yinny het volgende:

[..]

Ik wil ook wel OP's maken, vaak in Aziatische landen geweest
Yes O+
Spoilers!
pi_194951067
Hier verder over Kook mee nieuwe stijl: CUL / Kook mee met CUL nieuwe stijl, overlegtopic #3
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')