Wie kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
Waarom kan je nou geen bordjes lezen eigenlijk? Zit nog steeds in mijn hoofd
Een greppelheggenschaar.quote:
Ik denk dat ze gewoon bedoelde dat zonder google maps ze niet eens de straat uit zou komen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
Waarom kan je nou geen bordjes lezen eigenlijk? Zit nog steeds in mijn hoofd
Weg laten halen en nieuwe laten tatoeeren?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook grijs wordende wenkbrauwen
Verval galore yooo
Ja, waaronder ikzelf, maar dat weerhoud me nergens van. Moet alleen wat extra kneuzentijd incalculerenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bedoelde dat zonder google maps ze niet eens de straat uit zou komen?
Hebben meer mensen last van begreep ik.
Jij staat er ook niet in.quote:
<3quote:
Nee neequote:
Ik mag ook wel eens aan onthaarde lichaamsdelen voelen van een vriendin ofzo. Niet dezelfde ervaring als vers onthaard een schoon bed instappen.quote:
Was is een befborstel?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat een poezenmaaier een befborstel was..![]()
Dit weekend eens doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weg laten halen en nieuwe laten tatoeeren?
Ik weet nog wel een paar adresjes voor je.quote:
Inb4 "pics?"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens aan onthaarde lichaamsdelen voelen van een vriendin ofzo. Niet dezelfde ervaring als vers onthaard een schoon bed instappen.
Een borstelige snor?quote:
Donequote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kloot maar wat aan. Aankloteraar lijkt me wel wat.
Graag de goeienkoopstonquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar adresjes voor je.
quote:
Pics van je beenhaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Mijn matties zijn daar niet uniek in hoop ik, willen delen hoe goed onthaarmethode x werkt.
In zee, dobberend op een bootje zonder richting.quote:
quote:
Ik zou het toch tikkeltje raar vinden als een van mijn voetbal teamgenoten de volgende keer zijn shirt omhoog trekt en vraagt of ik zijn gladgeschoren buik even wil voelen....quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Mijn matties zijn daar niet uniek in hoop ik, willen delen hoe goed onthaarmethode x werkt.
Jij voelt je eigen onthaarde lichaamsdelen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens aan onthaarde lichaamsdelen voelen van een vriendin ofzo. Niet dezelfde ervaring als vers onthaard een schoon bed instappen.
Ik loop die kleine klotebordjes straal voorbij. Van die kleine vierkantjes op een klein kutpaaltje achter een struik ofzo. Dan ben ik zo in gedachten verzonken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bedoelde dat zonder google maps ze niet eens de straat uit zou komen?
Hebben meer mensen last van begreep ik.
IK HAD HET GOEDquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef Arch-Indar het volgende:
Befborstel.
A moustache grown specifically for the purpose of stimulating the clit during cunnilingus.
A real dutch slang word (de befborstel).
Laatste vraag: Wanneer ga je eens wat doen met je leven?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
In zee, dobberend op een bootje zonder richting.
[..]
Ik bedenk net dat onder "aankloteraar" mensen wel eens andere dingen zouden kunnen denken.
Ik voelde niks toggggquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij voelt je eigen onthaarde lichaamsdelen niet
Had vreemder gekund als hij zijn gladde scrotum liet zien en voelenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zou het toch tikkeltje raar vinden als een van mijn voetbal teamgenoten de volgende keer zijn shirt omhoog trekt en vraagt of ik zijn gladgeschoren buik even wil voelen....
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef Arch-Indar het volgende:
Befborstel.
A moustache grown specifically for the purpose of stimulating the clit during cunnilingus.
A real dutch slang word (de befborstel).
ja wel hoor. ik sta er in als Bosquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij staat er ook niet in.
[..]
<3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vertel, wat zit er achter deze lieffigheid? Je wil gewoon dat ick één been kaalscheer he?
Laatste antwoord: geen idee.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste vraag: Wanneer ga je eens wat doen met je leven?
O dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gewoon zo'n epilady of hoe heet het.
Oefquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, damnit.
https://www.permanente-makeup.com/gallerij/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |