Surequote:Op maandag 29 juni 2020 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb vaker van vrouwen gehoord dat ze, vanwege het gemene van de vrouwen, liever met mannen werken. Mannen, zo vertelden zij mij, zijn vooral een grote sterke broer die beschermend en zorgzaam attent voor zijn "zusje" is.
Vrouwen daarentegen zijn water en vuur, in het gevecht om zich omhoog te neuken.
Ik weet het niet, gehoord van diverse vrouwen. Van hoogopgeleid tot niet opgeleiden werkend bv. in de productie, inpakken enz.
Wel heb ik zelf gemerkt, heb je een vriendengroep dan wordt het link als er een vrouw bijkomt in die groep. En als er dan nog een tweede vrouw in die groep komt, dan is het snel gedaan met de eerst zo kameraadschappelijke vriendenclub.
Misschien ben jij lichamelijk niet het type dat mannen als hun "kleine zusje" -zusje zien.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sure![]()
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat als zodanig ervaren in een groep mannen. Ik heb al met heel veel mannen gewerkt, in grotere en kleinere bedrijven en aantallen, maar nee, dit is niet het gevoel dat ik daarbij kreeg.
Wait, what?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Misschien ben jij lichamelijk niet het type dat mannen als hun "kleine zusje" -zusje zien.
Je bedoeld een vrouw die een relatie heeft met een van de mannen?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:
Wel heb ik zelf gemerkt, heb je een vriendengroep dan wordt het link als er een vrouw bijkomt in die groep. En als er dan nog een tweede vrouw in die groep komt, dan is het snel gedaan met de eerst zo kameraadschappelijke vriendenclub.
Jouw omgeving klinkt als een enorme kneuzenkermis doorspek van roddel en achterklapquote:Op maandag 29 juni 2020 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb vaker van vrouwen gehoord dat ze, vanwege het gemene van de vrouwen, liever met mannen werken. Mannen, zo vertelden zij mij, zijn vooral een grote sterke broer die beschermend en zorgzaam attent voor zijn "zusje" is.
Vrouwen daarentegen zijn water en vuur, in het gevecht om zich omhoog te neuken.
Ik weet het niet, gehoord van diverse vrouwen. Van hoogopgeleid tot niet opgeleiden werkend bv. in de productie, inpakken enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |