abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193842187
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij was toch een vrouw.
In jouw fantasieën wel ja.
  maandag 29 juni 2020 @ 15:11:50 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193845199
IK heb vaker van vrouwen gehoord dat ze, vanwege het gemene van de vrouwen, liever met mannen werken. Mannen, zo vertelden zij mij, zijn vooral een grote sterke broer die beschermend en zorgzaam attent voor zijn "zusje" is.
Vrouwen daarentegen zijn water en vuur, in het gevecht om zich omhoog te neuken.

Ik weet het niet, gehoord van diverse vrouwen. Van hoogopgeleid tot niet opgeleiden werkend bv. in de productie, inpakken enz.

Wel heb ik zelf gemerkt, heb je een vriendengroep dan wordt het link als er een vrouw bijkomt in die groep. En als er dan nog een tweede vrouw in die groep komt, dan is het snel gedaan met de eerst zo kameraadschappelijke vriendenclub.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 15:14:04 #78
5428 crew  miss_sly
pi_193845229
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb vaker van vrouwen gehoord dat ze, vanwege het gemene van de vrouwen, liever met mannen werken. Mannen, zo vertelden zij mij, zijn vooral een grote sterke broer die beschermend en zorgzaam attent voor zijn "zusje" is.
Vrouwen daarentegen zijn water en vuur, in het gevecht om zich omhoog te neuken.

Ik weet het niet, gehoord van diverse vrouwen. Van hoogopgeleid tot niet opgeleiden werkend bv. in de productie, inpakken enz.

Wel heb ik zelf gemerkt, heb je een vriendengroep dan wordt het link als er een vrouw bijkomt in die groep. En als er dan nog een tweede vrouw in die groep komt, dan is het snel gedaan met de eerst zo kameraadschappelijke vriendenclub.
Sure :')

Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat als zodanig ervaren in een groep mannen. Ik heb al met heel veel mannen gewerkt, in grotere en kleinere bedrijven en aantallen, maar nee, dit is niet het gevoel dat ik daarbij kreeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 juni 2020 @ 15:18:05 #79
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193845278
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sure :')

Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat als zodanig ervaren in een groep mannen. Ik heb al met heel veel mannen gewerkt, in grotere en kleinere bedrijven en aantallen, maar nee, dit is niet het gevoel dat ik daarbij kreeg.
Misschien ben jij lichamelijk niet het type dat mannen als hun "kleine zusje" -zusje zien.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 15:20:26 #80
5428 crew  miss_sly
pi_193845306
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Misschien ben jij lichamelijk niet het type dat mannen als hun "kleine zusje" -zusje zien.
Wait, what?
Ik ben bijna 2 meter, of zo, bedoel je?
Overigens heb je het in je post over 'zusje' niet per se 'kleine zusje'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193850439
Mannen hebben hier geen tijd voor. Vrouwen maken tijd :D
Loedermoeder
pi_193850598
quote:

Je bedoeld een vrouw die een relatie heeft met een van de mannen?
  maandag 29 juni 2020 @ 22:06:08 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193851004
quote:

Jouw omgeving klinkt als een enorme kneuzenkermis doorspek van roddel en achterklap :+
Resistance is futile.
pi_193851808
Mannen zijn meestal wat simpeler en dan vrouwen (lees vrouwen zijn veelal geraffineerder dan mannen). Dat kan al snel als vals worden gezien. Maar het is een kunst op zichzelf en in principe niet voorbehouden aan 1 geslacht. ~O>
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 10:08:50 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193855517
Dit is wel weer klaar, want dit is alleen maar gebash over en weer.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')