quote:
Ach, ik ben ook al jaren niet blij met hunquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:01 schreef DKUp het volgende:
EA zal wel blij met je zijn![]()
Ze maken er een mobile game van met microtransacties, omdat bijna iedereen toch wel een smartphone heeft
Ninja gaat het ook spelen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef DKUp het volgende:
Regenboog skateboards, unicorn outfits, roze haar.
met crossplay tussen iOS en Androidquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het erge is, ik zeg het al jaren dat skate té goed geschikt is voor microtransacties (in skate 3 was het dan ook een verademing je eigen decals te kunnen uploaden voor je deck)
Maar denk aan alle mogelijkheden: Wieltjes, trucks, decks, griptape, kleuren schroeven...en daarna skate kleding/merken. Schoenen, broeken, shirts, tattoo's, petjes, zonnebrillen... Alles kan achter die godverdomde mtx
Koop nu jouw nike SB outfit voor slechts €1.99 of koop het old skool BAM element deck voor slechts 4.99 (trucks/wheels are sold seperately).... Godverdomme ik moet al janken als ik er aan denk
[..]
Ach, ik ben ook al jaren niet blij met hun
Maar 't zal wat zijn zeg als het een mobile game gaat worden
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:15 schreef E-Dubble het volgende:
Zit er een pakketje in de brievenbus, eindelijk last of us dacht ik, is het spongebob bezorgd voor release![]()
Both i guess? Maar inmiddels meer van het longboarden want ik ben een vieze hipster met een knop op zn behaarde kop.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:14 schreef aTypisch het volgende:
maar ben jij zo'n skatert dan @:jimbo of gewoon nostalgie voor de games?
spongebobquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:15 schreef E-Dubble het volgende:
Zit er een pakketje in de brievenbus, eindelijk last of us dacht ik, is het spongebob bezorgd voor release![]()
Ah, dat werd me even niet duidelijk. Dacht dat je het principe van digital-games niet aanstondquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik had het over mijzelf
Voor mij persoonlijk niet nee, ik heb zelf graag iets in bezit als ik het koopquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dat werd me even niet duidelijk. Dacht dat je het principe van digital-games niet aanstond
De tijden van toffe boekjes, uitvouwbare maps enzo is allemaal geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet nee, ik heb zelf graag iets in bezit als ik het koop
Ik had aan het einde van de Xbox 360 tijd iets van 40-45 games nog liggen, dat vond ik wat zonde van mijn geld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De tijden van toffe boekjes, uitvouwbare maps enzo is allemaal geweest.
Je koopt een plastic schijfje, en een plastic doosje.
En op het schijfje staat een lading data waarvan een deel voor je het weer doorverkoopt al vervangen is door downloads.
Na een tijdje is dat schijfje niks meer dan een fysiek aankoopbewijs van je software-licentie.
Al moet ik toegeven, dat het kopen en verkopen van fysieke spellen wel een groot pluspunt blijft.
Zag de trophy net bij je poppen, gz!quote:
Niks ervan: geen Trojans voor je boyquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check de site dan negerik heb de video erop gezet
Ik heb ook vies veel spellen die ik noooooit meer weg kan doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik had aan het einde van de Xbox 360 tijd iets van 40-45 games nog liggen, dat vond ik wat zonde van mijn geld.Als je ze digitaal koopt heb je dat elke generatie opnieuw.
Ik probeer die stapel nu onder de 10 te houden door ze door te verkopen/weg te geven aan neefjes/nichtjes oid, Werkt nog altijd goed.
Maar goed, ik heb nu met mijn blije hoofd The Last of Us 2 in de PS4 gestopt en mag nu nog een tijdje installeren. Als ik hem digitaal had gekocht was hij al gedownload vannacht.
De keuze is er gelukkig nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |