Dat had je ook niet hoeven doen, Bitterbal.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
ik vond het oprichten van het kalifaat ook wel wat raar trouwens...
Stuk minder explosies wel dan verwacht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toch nog een klein beetje de sfeer van een post-apocalyptische wereld meegemaakt.
Was dat niet een paar jaar eerder?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
ik vond het oprichten van het kalifaat ook wel wat raar trouwens...
ja wel tijdje terug maar dat vond ik wel absurd om te zien eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat niet een paar jaar eerder?
En dat kan ik historisch nog wel verklaren.
Dat kan stukken beter inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk minder explosies wel dan verwacht.
Snackifaatquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had je ook niet hoeven doen, Bitterbal.
Al dat zinloze belachelijke geweld ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel tijdje terug maar dat vond ik wel absurd om te zien eigenlijk
Geef Trump nog even.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gestoord en dat ze ook zo succesvol waren in het beginquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al dat zinloze belachelijke geweld ja.
Theretherequote:Op donderdag 18 juni 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Shell hier is ook al best een tijdje verdacht explosievrij ...quote:
Daarom beginnen China en India het nu maarquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
maar als we nu geen covid hadden hadden we ww3 tussen turkije, rusland en amerika gehad :p
Trok een hoop losers en dropouts aan ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gestoord en dat ze ook zo succesvol waren in het begin
Vrees dat er van die indiers dan curry wordt gemaaktquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom beginnen China en India het nu maar
Ook daar is het wachten op de big bang. Die bomen tussen jouw dorp en het industrieterrein, je weet waar die voor zijn he?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Shell hier is ook al best een tijdje verdacht explosievrij ...
Voor wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom beginnen China en India het nu maar
En dan die berg met die jezidy's er op....quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trok een hoop losers en dropouts aan ja.
Je zal wel moeten anders gooi ik je van een gebouw afquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
met allemaal bitterballen om op te eten?
Ja dat verhaal zal wel nooit helemaal goed naar boven komen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan die berg met die jezidy's er op....
Echt kan zo uit een slechte film allemaal
zo de frituurzee in?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal wel moeten anders gooi ik je van een gebouw af
En nu hoor je er nauwelijks iets over.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat verhaal zal wel nooit helemaal goed naar boven komen.
Officieel is het om de 'leefbaarheid te verhogen'.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook daar is het wachten op de big bang. Die bomen tussen jouw dorp en het industrieterrein, je weet waar die voor zijn he?
Dat is dus echt nonsense. Die bomen staan er om de schokgolf op te vangen als die tent ontploft.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Officieel is het om de 'leefbaarheid te verhogen'.
geen wonder dat de wereld opwarmt, bitterbal heeft de temperatuur opgeschroeft om frituurvet te verwarmen..quote:
Sowieso een raar plekje op de wereld waar vrouwen minder waard zijn dan water.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu hoor je er nauwelijks iets over.
Lastig, het is allebei kut, kiezen tussen overal op straat moeten schijten of krokante puppy's met een zoetzuur sausje eten.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:49 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk is er binnenkort weer een ergens een coup met een livestream
perfecte plek voor ze tochquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een raar plekje op de wereld waar vrouwen minder waard zijn dan water.
De horrorquote:
ltvdk en ik hebben ook intens genoten van die livestream bij al die gesloten grenzen waar die vluchtelingen doorheen wildequote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levantquote:Het woord Levant komt van het Latijnse woord 'levare' of van het Franse 'lever', die beide 'rijzen' betekenen
O, dan zitten jullie je samen te verkneukelen op WA?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk en ik hebben ook intens genoten van die livestream bij al die gesloten grenzen waar die vluchtelingen doorheen wilde
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk en ik hebben ook intens genoten van die livestream bij al die gesloten grenzen waar die vluchtelingen doorheen wilde
Dit wist ik.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levant
Oeh dat is een oude benaming maar denk dat dat toch wel nog een stukje verder naar rechts loopt tot waar ze rijst eten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
perfecte plek voor ze tochHeet toch Levant?
Ja dat weet ik ook wel, vraag me af of het überhaupt nut heeft als het echt losgaat want dan heb je scorched earth kilometers in de omtrek.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dus echt nonsense. Die bomen staan er om de schokgolf op te vangen als die tent ontploft.
De Levant, Arabisch: بلاد الشام, Belad Al-Shaam, of het Morgenland is de historisch-geografische naam voor een deel van Zuidwest-Azië. Het beslaat het gedeelte direct ten oosten van de Middellandse Zee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is een oude benaming maar denk dat dat toch wel nog een stukje verder naar rechts loopt tot waar ze rijst eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |