Wat een helquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot 16 in videocalls![]()
tot er een vaccin isquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Bel je de huisarts. “Ja, door corona zien wij beperkt patiënten.”
Lazer op met die onzin joh. Hoe lang wil je dat nog volhouden?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En brandende pluche beesten erachteraan.
Ik ook al.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Shit, ik heb te vast geslapen, krijg mijn hoofd niet aan.
x 15
Geen idee van de context, maar pluche beesten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En brandende pluche beesten erachteraan.
Vreemd wel, ik mocht van de week gewoon langskomen met niet dringende klachten (oren uitspuitenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Bel je de huisarts. “Ja, door corona zien wij beperkt patiënten.”
Lazer op met die onzin joh. Hoe lang wil je dat nog volhouden?
Hoge dauwpunten, schijtweer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Ligt aan het weer denk ik.
Iedereen heeft slecht geslapen om me heen.
Ja, ik mocht ook langskomen, maar had wel het gevoel dat ik eerst een elevator pitch moest doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd wel, ik mocht van de week gewoon langskomen met niet dringende klachten (oren uitspuiten).
Ik heb prima geslapen. Werd alleen om half zes wakker omdat ik moest plassen. Later nog een half uur door de wekker heen geslapen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Luchtdruk?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Dauwpunt, luchtverzadiging.quote:
Oh viel hier wel mee, enige dat ze vroegen of ik al gedruppeld had. Dokter zelf gewoon zonder mondkapje en handschoenen, alleen even handen ontsmetten bij binnenkomst.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook langskomen, maar had wel het gevoel dat ik eerst een elevator pitch moest doen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bijna tien kilo bedorven kipfilet.
ik ga nu ook poepenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bijna tien kilo bedorven kipfilet.
Vrouwen poepen niet.quote:
Zonder mondkapje?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh viel hier wel mee, enige dat ze vroegen of ik al gedruppeld had. Dokter zelf gewoon zonder mondkapje en handschoenen, alleen even handen ontsmetten bij binnenkomst.
Slapen zelf heb ik niet zo'n last van gehad, maar in slaap komen duurde veel te langquote:
oh ja wel hoor bosquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.![]()
Tenzij je Vlaams bent, maar dat ben je niet
Gaat het over seks, is het weer niet goedquote:
Het is gewoon de overtollige ragout die er uit komt hoor.quote:
Het is zo.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dit eens in de gaten houden of dit zo is, schijtirritant wel.
Zit maar 3 centimeter van elkaar verwijderd maar is geheel andere vibe.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat het over seks, is het weer niet goed
*gooit alle kroketten en bitterballen uit de vriezer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de overtollige ragout die er uit komt hoor.
*pssfrtt spletter spletter spats*quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit alle kroketten en bitterballen uit de vriezer.
Smek smek smek smek smek smek.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*pssfrtt spletter spletter spats*
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de overtollige ragout die er uit komt hoor.
Ik gisteravond nog. Toch verbazingwekkend wat er allemaal uit komt na drie dagen overslaanquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gisteravond nog. Toch verbazingwekkend wat er allemaal uit komt na drie dagen overslaan
Nee nee nee. Waarom heb ik dit gelezen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gisteravond nog. Toch verbazingwekkend wat er allemaal uit komt na drie dagen overslaan
Waarom quote je het.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee nee nee. Waarom heb ik dit gelezen.
Ik lees liever over geen van beiden, mag dat ook?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan heb je een probleem met mijn gepoep
Ik zit nu met een combinatie ervan in mijn hoofdquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan heb je een probleem met mijn gepoep
Duo Penottiquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nu met een combinatie ervan in mijn hoofd
Ik kies ervoor om dit zo onschuldig mogelijk voor me te zien met letterlijke mayonaise.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Dat Fles liters en liters mannenmayonaise over de bitterballen heen spuit.
ik kies ervoor om fles uit dit beeld weg te denkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dit zo onschuldig mogelijk voor me te zien met letterlijke mayonaise.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dit zo onschuldig mogelijk voor me te zien met letterlijke mayonaise.
ja genoeg nu hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal gelaten?
Lastigquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen tegen een poepverhalenstop?
Ik zit nu al te balkonchillenquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan hopelijk alles binnen dinsdag en dan kan ik optimaal tuinchillen.
Werk en het is nu toch wat vochtig buiten.quote:
is het warm op je balkon?quote:
dat eerste beeld heeft niet heel lang stand gehoudenquote:
Viel wat snel door de mand he :pquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat eerste beeld heeft niet heel lang stand gehouden
everything is a dildo if you're brave enoughquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"When you get to know me even better"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
everything is a dildo if you're brave enough
Er is al genoeg geTMI'd voor deze ochtend.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je iets met ons delen, IJs?
Kijk nou uitquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je iets met ons delen, IJs?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/show/zangeres-vera-lynn-103-overleden~a0ec7d05/
Truequote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is al genoeg geTMI'd voor deze ochtend.
Deze MI kan ik wel hendelenquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is al genoeg geTMI'd voor deze ochtend.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Die is best oud geworden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Ja, dat!quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo iemand waarvan je dacht die is toch in 1969 al overleden.
Werkt?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten toch een beetje een plan hebben huh. Of wou jij gewoon blind de straat uit lopen en maar kijken waar je terecht komt
Dat laatste zou ook kunnen. Maar we kunnen vrijdagavond toch even kijken wat we zaterdag gaan lopen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten toch een beetje een plan hebben huh. Of wou jij gewoon blind de straat uit lopen en maar kijken waar je terecht komt
ja hoor kan ook. De balie van het hotel zal ook wel wat foldertjes hebben. Het is niet zo dat we de Tour de France hoeven te organiserenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ook kunnen. Maar we kunnen vrijdagavond toch even kijken wat we zaterdag gaan lopen?
Of gewoon ala UIO-AMS een dobbelsteen gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ook kunnen. Maar we kunnen vrijdagavond toch even kijken wat we zaterdag gaan lopen?
Op zich kan dat wel, zolang je gewoon paaltjes van een bepaalde kleur gaat volgenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie wandelmeet?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles houdt van planningen.quote:
Ik heb mijn wandelingen hier uitgezocht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor kan ook. De balie van het hotel zal ook wel wat foldertjes hebben. Het is niet zo dat we de Tour de France hoeven te organiseren
heerlijk tochquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles houdt van planningen.Wel eens gehad dat hij een programma had gemaakt met zelfs tijden er al bij.
Doe ik voor TØK ook, maar anders krijgen we niet alle dronkaards overal mee heenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles houdt van planningen.Wel eens gehad dat hij een programma had gemaakt met zelfs tijden er al bij.
En dan een paaltje missen en daar na een kilometer of drie achter komen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich kan dat wel, zolang je gewoon paaltjes van een bepaalde kleur gaat volgen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt verdwalen is geen reet aan, een beetje ronddwalen is wel geinig.quote:
"zelfs".quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De zak is leeg, ik herhaal de zak is leegquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, morgen naar Valkenburg en daar dan 2 nachtjes en zaterdag wandelen in de omgeving.
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan een paaltje missen en daar na een kilometer of drie achter komen.
Gelukkig was het er één in m'n eigen omgeving en wist ik ook wel een andere route terug. Was wel een ander hardlooprondje dat verwacht.
komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, morgen naar Valkenburg en daar dan 2 nachtjes en zaterdag wandelen in de omgeving.
Broodkruimels strooienquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt verdwalen is geen reet aan, een beetje ronddwalen is wel geinig.
Als jullie nog tijd hebben en dit niet al op het schema hebben staan: https://www.kasteelvalkenburg.nl/en/quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het jammere was dat ik midden in de woonwijken uitkwam, dat had een route door alleen groen moeten zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan gebeurenLiving on the edge joh
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik mag geen schemaquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jullie nog tijd hebben en dit niet al op het schema hebben staan: https://www.kasteelvalkenburg.nl/en/
Was daar vorig jaar. Aanrader wat mij betreft.
Ja getverdemme dat had ik ook niet willen lezen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zak is leeg, ik herhaal de zak is leeg
OK, als jullie er "toevallig" voorbijlopen, is het de moeite waardquote:
We ziennnnnn welquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jullie nog tijd hebben en dit niet al op het schema hebben staan: https://www.kasteelvalkenburg.nl/en/
Was daar vorig jaar. Aanrader wat mij betreft.
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ze gaan bellen over m'n parasol.Dan heb ik goeie hoop op zaterdag.
De geit is gemolken?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zak is leeg, ik herhaal de zak is leeg
https://www.intratuin.nl/(...)-uv-donkergrijs.htmlquote:
Bio-olie van de rioolveredeling?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
We verbruiken olie welke naar stront ruikt als t als uitlaatgas naar
Buiten komt
Netjes.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.intratuin.nl/(...)-uv-donkergrijs.html
Die. Ik ben toch effectief de enige die 'm gebruikt en ik heb er een verrijdbare voet bij genomen.
Ja zo’n lekkere blend om aan emissie eisen te voldoenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"When you get to know me even better"
[ afbeelding ]
is het al zo verquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, maar als jij dat wil doen prima!
nicequote:Op donderdag 18 juni 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.intratuin.nl/(...)-uv-donkergrijs.html
Die. Ik ben toch effectief de enige die 'm gebruikt en ik heb er een verrijdbare voet bij genomen.
Fünda.ch?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw appartement, zo één met een groot dakterrasNu nog vinden
ja ideaal met noodweer zoals dit. Gelijk ALLES onderquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw appartement, zo één met een groot dakterrasNu nog vinden
quote:
Dat hebben we hier vrijwel nooit dus zal wel meevallen. Maar goed punt wel, ik zag het alleen voor me met mooi weer en een bbqquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ideaal met noodweer zoals dit. Gelijk ALLES onder
Een pwenthousequote:Op donderdag 18 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is dat anders met een tuin?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ideaal met noodweer zoals dit. Gelijk ALLES onder
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer veel te warm gekleed naar buiten
De buitenkant niet hoor.quote:
Ja datquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De buitenkant niet hoor.
Plat dak blijft een risico, of het nou deels terras is of niet.
Een dwakterrasquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De buitenkant niet hoor.
Plat dak blijft een risico, of het nou deels terras is of niet.
Een echte tuin of een asfalt/tegeltuin die helemaal dicht ligt?quote:
een tuin op de grond naast je huis of een tuin op het platte dak van je huis?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte tuin of een asfalt/tegeltuin die helemaal dicht ligt?
Morgen.quote:
Geen, maar een beetje opletten bij platte daken is altijd een aanrader.quote:
Het wordt hoe dan ook nat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte tuin of een asfalt/tegeltuin die helemaal dicht ligt?
Deze post is alleen leuk met een foto.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vensterbankpaprika's worden echt groot.
Dat scheelt ook ja. Maar veel "tuinen" bestaan uit 0 groen of grond of grind, of welk materiaal dat ook dat water gewoon door laat. Dat was het punt. Dan krijg je sneller overlast. Een plat dak dat goed uitgevoerd is moet gewoon tegen veel water (evt sneeuw) kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tuin op de grond naast je huis of een tuin op het platte dak van je huis?
De vraag is hoe lang het nat blijft.quote:
Ja, same. Maar het maakt voor zover ik weet inderdaad geen reet uit of je op je dak gaat zitten of niet als het toch al plat is. Als die afwatering maar goed zit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang het nat blijft.
In mijn tuin kan het zoveel stortregenen dat de zondvloed er niks bij is en dat maakt niks uit want het water kan prima weg.
https://imgur.com/MBXfP6squote:Op donderdag 18 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze post is alleen leuk met een foto.
Heb je last van lekkages?quote:
Als ik er langs loop dan moet ik er even in knijpen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk leuk! Paprika's uit eigen vensterbank.
Ik heb een kerel die een tijdje een huis huurde met een matig plat dak.quote:
kijk kijk het wordt al watquote:
Uiteindelijk rood, denk ik dan tenminste, met wat hulp van de zon en wat water van mij.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk kijk het wordt al watBlijft deze groen of moet het uiteindelijk een ander kleurtje worden?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Vlotte leveringen.![]()
Vanmiddag parasol al.
racist !quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat zo irritant is aan amerikanen. Dat ze aan het einde van de zin omhoog gaan in de toon. het wordt zo zeurderig
Burka?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer veel te warm gekleed naar buiten
Wacht maar tot ze over Limburgers begint die hun zinnen altijd vragend afsluiten.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze over Limburgers begint die hun zinnen altijd vragend afsluiten.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze over Limburgers begint die hun zinnen altijd vragend afsluiten.
En haije zeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom Fins, daarin gaan ze alleen maar naar beneden met hun toon.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat zo irritant is aan amerikanen. Dat ze aan het einde van de zin omhoog gaan in de toon. het wordt zo zeurderig
bitterbal is niet zo tolerant t.o.v. andere culturen blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitterbal is niet zo tolerant t.o.v. andere culturen blijkbaar.
Net als Limburgers bedoel je?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja daar heb je het alquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FrietLivesMatterquote:
why do you hate me?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je spreekt jezelf wat tegen![]()
[ afbeelding ]
Je had die pornotabs eerst kunnen sluiten he.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je spreekt jezelf wat tegen![]()
[ afbeelding ]
das toch geen copy paste joh.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Sinds bitterbal het copy pasten heeft uitgevonden sta ik 0.3 procent banger in het leven.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Sinds bitterbal het copy pasten heeft uitgevonden sta ik 0.3 procent banger in het leven.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit met stenen naar bitterbal.
Gewoon shift+cmd+3 of 4quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Voor screenshots zweer ik bij Gyazo, ideaal programmaatje is dat.
ah ja dat doe ik via fbquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het eerst nog ergens uploaden? Of niet?
Ik ben beschaafd, erudiet en een echte heer dus dit kan nooit uit mijn mond of vingers komenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
er staat toch dat je dat zegt? het is geen photoshop ofzo
Ja dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het eerst nog ergens uploaden? Of niet?
quote:
Met Gyazo druk ik op het icoon, selecteer wat ik wil screenshotten en er opent een nieuwe pagina mat de screenshot en alle mogelijke manieren om het ergens te plakken, ideaal.quote:
ik ga stukquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben beschaafd, erudiet en een echte heer dus dit kan nooit uit mijn mond of vingers komen
oh dat klinkt wel super chill jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Met Gyazo druk ik op het icoon, selecteer wat ik wil screenshotten en er opent een nieuwe pagina mat de screenshot en alle mogelijke manieren om het ergens te plakken, ideaal.
Ohjee, mevrouw heeft de console ontdekt hoorquote:
Eerst nog even een stuk lopen hoor.quote:
Letterlijk één druk op de knop (F12)quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, mevrouw heeft de console ontdekt hoor
quote:
nee dan moet ik nog dat element zoeken en dat aanpassenquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Letterlijk één druk op de knop (F12)
haring!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een nieuwe haring of een zacht bolletje met kaassalade
Gewoon met je muis eroverheen gaan zodat het oplicht en je het kunt selecteren?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan moet ik nog dat element zoeken en dat aanpassen
sstquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met je muis eroverheen gaan zodat het oplicht en je het kunt selecteren?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met je muis eroverheen gaan zodat het oplicht en je het kunt selecteren?
10?quote:
Haringen zijn toch ook geen dikke vissen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10?Weet je dat versje nog wat ik gisteren postte?
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Permban wegens diverse gedetecteerde hackpogingen in 3....2....1..........
Tonijnsaladequote:Op donderdag 18 juni 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Versgebakken tijgerbol met tonijnsalade.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
@:UitStraling
Reminder om die irritante neushaar te verwijderen.
quote:
Het was een epische strijd maar het is me geluktquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees te veel dingen die ik niet wil weten
Uitstraling en de epische epileerstrijdquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Het was een epische strijd maar het is me gelukt
The battle of the giant Nosehairs.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling en de epische epileerstrijd
Blij dat ik al heb gelunchtquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The battle of the giant Nosehairs.
Jij gaat drukken?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben beschaafd, erudiet en een echte heer dus dit kan nooit uit mijn mond of vingers komen
Ze sprak ook wel bizar snelquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/np(...)teling-op1~a96d4ff6/
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe, moet ik ook nog doen vandaag.
Ik zit al heel de dag naar onzin te luisteren in videocalls.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Productief dagje al, was gedraaid, opgehangen, boodschappen gedaan, gekookt, afgewassen, vuilnis weggebracht en nog wat kleine dingetjes. En nu moet ik nog werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |