Wat een helquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot 16 in videocalls![]()
tot er een vaccin isquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Bel je de huisarts. “Ja, door corona zien wij beperkt patiënten.”
Lazer op met die onzin joh. Hoe lang wil je dat nog volhouden?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En brandende pluche beesten erachteraan.
Ik ook al.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Shit, ik heb te vast geslapen, krijg mijn hoofd niet aan.
x 15
Geen idee van de context, maar pluche beesten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En brandende pluche beesten erachteraan.
Vreemd wel, ik mocht van de week gewoon langskomen met niet dringende klachten (oren uitspuitenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Bel je de huisarts. “Ja, door corona zien wij beperkt patiënten.”
Lazer op met die onzin joh. Hoe lang wil je dat nog volhouden?
Hoge dauwpunten, schijtweer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Ligt aan het weer denk ik.
Iedereen heeft slecht geslapen om me heen.
Ja, ik mocht ook langskomen, maar had wel het gevoel dat ik eerst een elevator pitch moest doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd wel, ik mocht van de week gewoon langskomen met niet dringende klachten (oren uitspuiten).
Ik heb prima geslapen. Werd alleen om half zes wakker omdat ik moest plassen. Later nog een half uur door de wekker heen geslapen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Luchtdruk?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al.
Dauwpunt, luchtverzadiging.quote:
Oh viel hier wel mee, enige dat ze vroegen of ik al gedruppeld had. Dokter zelf gewoon zonder mondkapje en handschoenen, alleen even handen ontsmetten bij binnenkomst.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook langskomen, maar had wel het gevoel dat ik eerst een elevator pitch moest doen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bijna tien kilo bedorven kipfilet.
ik ga nu ook poepenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bijna tien kilo bedorven kipfilet.
Vrouwen poepen niet.quote:
Zonder mondkapje?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh viel hier wel mee, enige dat ze vroegen of ik al gedruppeld had. Dokter zelf gewoon zonder mondkapje en handschoenen, alleen even handen ontsmetten bij binnenkomst.
Slapen zelf heb ik niet zo'n last van gehad, maar in slaap komen duurde veel te langquote:
oh ja wel hoor bosquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.![]()
Tenzij je Vlaams bent, maar dat ben je niet
Gaat het over seks, is het weer niet goedquote:
Het is gewoon de overtollige ragout die er uit komt hoor.quote:
Het is zo.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dit eens in de gaten houden of dit zo is, schijtirritant wel.
Zit maar 3 centimeter van elkaar verwijderd maar is geheel andere vibe.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat het over seks, is het weer niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |