'de waarheid' is subjectief, en gezien je toon in dit gehele topic zoek jij in jouw memes vooral jouw waarheidquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:10 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat, dat politiek correctheid eens verdwijnt. Het zorgt niet alleen maar voor slechtere humor, het zorgt er ook voor dat de waarheid onder de mat wordt geschoven.
Ja klopt, dit hele topic is een mening. Maar dat verhaal van politiek correctheid haal ik niet uit meme's maar gewoon uit nieuws berichten en ervaringen van andere mensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:11 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
'de waarheid' is subjectief, en gezien je toon in dit gehele topic zoek jij in jouw memes vooral jouw waarheid
en ook nieuwsberichten en ervaringen van andere mensen zijn volledig subjectiefquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:21 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ja klopt, dit hele topic is een mening. Maar dat verhaal van politiek correctheid haal ik niet uit meme's maar gewoon uit nieuws berichten en ervaringen van andere mensen.
En wat is nu je point? Dat de klaagbaak een subjectief fora is?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:22 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
en ook nieuwsberichten en ervaringen van andere mensen zijn volledig subjectief
moet je eens voor de gein naar een nieuwsbericht over dezelfde situatie kijken van fox news en van de cnn
neequote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:59 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
En wat is nu je point? Dat de klaagbaak een subjectief fora is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |