We kunnen toch gewoon ergens op een terras wat eten?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar we moeten wel reserveren als we ergens willen eten. En we zijn vast niet de enige
Oh dat moet wel lukken ja. Als het droog blijft. Ik ben vanaf 2 uur vrij vrijdagquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon ergens op een terras wat eten?
Er is tot nu toe nog geen inval voor me, dus dat is nog afwachten. Ik heb gewoon een beetje moeite met reserveren, ik wil gewoon ergens langslopen en dan eten waar het leuk lijkt en lekker lijkt. En als het nou echt overal vol is kunnen we altijd nog ergens een pizza halen ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet wel lukken ja. Als het droog blijft. Ik ben vanaf 2 uur vrij vrijdag
Ja schat, dat weet ik, en daar ben ik het op zich ook wel mee eens. Maar er is tegenwoordig zoiets gaande als een coronacrisis. Het is niet alsof ik het bedacht heb hequote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is tot nu toe nog geen inval voor me, dus dat is nog afwachten. Ik heb gewoon een beetje moeite met reserveren, ik wil gewoon ergens langslopen en dan eten waar het leuk lijkt en lekker lijkt. En als het nou echt overal vol is kunnen we altijd nog ergens een pizza halen ofzo.
Of roomservice.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is tot nu toe nog geen inval voor me, dus dat is nog afwachten. Ik heb gewoon een beetje moeite met reserveren, ik wil gewoon ergens langslopen en dan eten waar het leuk lijkt en lekker lijkt. En als het nou echt overal vol is kunnen we altijd nog ergens een pizza halen ofzo.
Snap ik hoor, al ben jij wel meer van het reserveren dan ik, het staat me echt tegen. We kunnen vrijdagavond even kijken hoe het gaat. Of jij als er geen inval voor me is. En mocht het nou heel dramatisch zijn voor zaterdagavond iets regelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja schat, dat weet ik, en daar ben ik het op zich ook wel mee eens. Maar er is tegenwoordig zoiets gaande als een coronacrisis. Het is niet alsof ik het bedacht heb he
wel optijd iets regelen dan lijkt mij voor dat soort avonden, desnoods dubbel (2 avonden) reserveren en 1 annuleren?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, al ben jij wel meer van het reserveren dan ik, het staat me echt tegen. We kunnen vrijdagavond even kijken hoe het gaat. Of jij als er geen inval voor me is. En mocht het nou heel dramatisch zijn voor zaterdagavond iets regelen?
https://www.recipetineats.com/cottage-pie/quote:
Ja bij het ene restaurant als Mr en Ms Putinswhore en bij de andere als Mr en Ms Wearnoskirt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel optijd iets regelen dan lijkt mij voor dat soort avonden, desnoods dubbel (2 avonden) reserveren en 1 annuleren?
Ja naja daar heb ik dus een hekel aan. Sowieso al van te voren beslissen hoe laat je gaat eten. Het is vakantie, we zien wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel optijd iets regelen dan lijkt mij voor dat soort avonden, desnoods dubbel (2 avonden) reserveren en 1 annuleren?
Dit heb ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja daar heb ik dus een hekel aan. Sowieso al van te voren beslissen hoe laat je gaat eten. Het is vakantie, we zien wel.
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, al ben jij wel meer van het reserveren dan ik, het staat me echt tegen. We kunnen vrijdagavond even kijken hoe het gaat. Of jij als er geen inval voor me is. En mocht het nou heel dramatisch zijn voor zaterdagavond iets regelen?
Lekker ja, er zijn genoeg Britse kazen voor te gebruiken toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.recipetineats.com/cottage-pie/
Dit recept klinkt wel goed. Al wil ik er geen parmezaanse kaas op.
Zou je dan ook voor de rodelbaan en kabelbaan moeten reserveren, nee toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me primaIk heb ook nog niet van een restaurant gebruik gemaakt sinds al het gezeik. Vond het wel even lastig dat ik zondag bij dat museum van tevoren al een kaartje moest boeken en dan ook nog precies voor welk half uur. Dat ging op zich verder wel goed, maar het is gewoon iets waar je rekening mee moet houden. Ja, vervelend. Vind ik ook hoor
Cheddar.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ja, er zijn genoeg Britse kazen voor te gebruiken toch?
Heb laatst een zakje geraspte cheddar bij de AH gehaald, uiteraard hartstikke nep maar vond het prima smaken, misschien is dat iets?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cheddar.Ik heb alleen geen rasp
Gaan jullie rodelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je dan ook voor de rodelbaan en kabelbaan moeten reserveren, nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |