Ik heb laatst "geleerd" dat je qua blender extreem duur moet gaan zitten, die hakken anders, weet niet of het waar is, moet nog even opzoeken waarom ik een blender van 3000 euro zou moeten kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:53 schreef kwiwi het volgende:
Noooo m'n blender is kapot gegaanNa 5 jaar trouwe bijna dagelijkse dienst. Rip.
Ik heb/had een goede van Philips, was vrij prijzig maar geen 3000 euro. Had toen een duurdere gekocht omdat je 'm anders al snel kapot maakt met het blenden van ijsblokjes of bevroren fruit.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst "geleerd" dat je qua blender extreem duur moet gaan zitten, die hakken anders, weet niet of het waar is, moet nog even opzoeken waarom ik een blender van 3000 euro zou moeten kopen
voor 3000 euro krijg je er niet iemand bij die voor je op het knopje drukt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst "geleerd" dat je qua blender extreem duur moet gaan zitten, die hakken anders, weet niet of het waar is, moet nog even opzoeken waarom ik een blender van 3000 euro zou moeten kopen
Voor dat geld loop ik naar de winkel en koop ik een smoothie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor 3000 euro krijg je er niet iemand bij die voor je op het knopje drukt?
Een smoothie of 1000quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld loop ik naar de winkel en koop ik een smoothie.
Bevroren spul is wel een blenderkiller ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb/had een goede van Philips, was vrij prijzig maar geen 3000 euro. Had toen een duurdere gekocht omdat je 'm anders al snel kapot maakt met het blenden van ijsblokjes of bevroren fruit.
ze houden wel 1.5 meter afstandquote:Op maandag 15 juni 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat wel fijn daar in Dijon.
https://twitter.com/frdesouche/status/1272549648343928832?s=21
Ja freaky hč, had een neefje op bezoek en die zag mijn blendertje en die begon te meesmuilen, kwam hij van de week zijn blender afgooien "hier dit is pas een ekte blender nondeju, probeer maar eens even uit deze enorme joekel"quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor 3000 euro krijg je er niet iemand bij die voor je op het knopje drukt?
Welk is dat dan? Kan er niet eens één van 2000 eur vinden als ik most expensive blender googlequote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja freaky hč, had een neefje op bezoek en die zag mijn blendertje en die begon te meesmuilen, kwam hij van de week zijn blender afgooien "hier dit is pas een ekte blender nondeju, probeer maar eens even uit deze enorme joekel"
Ik opzoeken, en tja 3200 euro
The man with the golden blender he...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk is dat dan? Kan er niet eens één van 2000 eur vinden als ik most expensive blender google
Wel johquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk is dat dan? Kan er niet eens één van 2000 eur vinden als ik most expensive blender google
Ja, maar die is dan ook geschikt voor de Horeca. geen huis/keuken en tuin blenderquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel joh
https://www.kieskeurig.nl(...)schenkkan-4l/prijzen
Ja dat apparaat weet toch niet waar die staatquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan ook geschikt voor de Horeca. geen huis/keuken en tuin blender![]()
tuinblender is voor de groentetuin neem ik aanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan ook geschikt voor de Horeca. geen huis/keuken en tuin blender![]()
Gewoon dikke onzin voor de gemiddelde consument dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag er ook minder in doen hoor
lekker efficientquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag er ook minder in doen hoor
Ja, uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
tuinblender is voor de groentetuin neem ik aan
en de keukenblender voor het voer uit de keukenquote:
Wat voor bedrijf is 't?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef Modus het volgende:
Mijn neefje heeft een blender van 200.000 euro anders.
Hout blenderen om houtpulpplanken voor meubels te kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
en de keukenblender voor het voer uit de keuken
maar die huisblender kan ik nog niet geheel plaatsen..... voor alle ongedierte ?
een wit-was bedrijf of CXTC lab vermoed ikquote:
Omnom, geblenderde diplomaat.quote:
Oude fietsen blenderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hout blenderen om houtpulpplanken voor meubels te kunnen maken.
ah poedersuikerleverancierquote:
hier wordt de hele dag door geloied door de "buren"quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is iemand in de buurt aan het loeien. Top joh, buren die muziekles geven.
Al het overgebleven klushout even blenderen, Scheelt een hoop afval..quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
en de keukenblender voor het voer uit de keuken
maar die huisblender kan ik nog niet geheel plaatsen..... voor alle ongedierte ?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
hier wordt de hele dag door geloied door de "buren"![]()
![]()
![]()
![]()
ik was in berlijn een keer in een koffiezaak. En daar hadden ze gruwelijke mooie machine staanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef Modus het volgende:
Mijn neefje heeft een blender van 200.000 euro anders.
Worden zulke aparaten niet vaak geleased?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was in berlijn een keer in een koffiezaak. En daar hadden ze gruwelijke mooie machine staanzaak was verder vrij basic ingericht en dat ding trok echt de aandacht. Geen blender maar espressomachine trouwens:P
Dus ik de prijs gegoogled. 27 duizend euro. Hoe fucking veel koffie moet je daar wel niet voor verkopen omdat terug te verdienen. Maar damn hij was mooi
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was in berlijn een keer in een koffiezaak. En daar hadden ze gruwelijke mooie machine staanzaak was verder vrij basic ingericht en dat ding trok echt de aandacht. Geen blender maar espressomachine trouwens:P
Dus ik de prijs gegoogled. 27 duizend euro. Hoe fucking veel koffie moet je daar wel niet voor verkopen omdat terug te verdienen. Maar damn hij was mooi
Ik zat in dezelfde richting te denken. Of heel waardevast en daardoor goed door te verkopen oid?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Worden zulke aparaten niet vaak geleased?
Weet dan ook niet hoe het dan zit met de leasekosten tbh...
ja geen idee.. Was een waar kunstwerk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Worden zulke aparaten niet vaak geleased?
Weet dan ook niet hoe het dan zit met de leasekosten tbh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |