Een Shakespeare verfilming:quote:A couple travels to Sweden to visit a rural hometown's fabled mid-summer festival. What begins as an idyllic retreat quickly devolves into an increasingly violent and bizarre competition at the hands of a pagan cult.
Een film met LN:quote:Rural England, 1865. Katherine is stifled by her loveless marriage to a bitter man twice her age, whose family are cold and unforgiving. When she embarks on a passionate affair with a young worker on her husband's estate, a force is unleashed inside her, so powerful that she will stop at nothing to get what she wants
quote:An action-thriller in which an insurance salesman/ex-cop is caught up in a life-threatening conspiracy during his daily commute home
Heel goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:41 schreef Karstman het volgende:
Ik herken de beschrijving van Midsomnar
En Marvel moet Black Widow zijn.
En ik ben 44, haar naam komt me wel bekend voor maar kan het niet direct aan films linken.
Ook goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:43 schreef Sands het volgende:
Midsommar
Outlaw King
Little Women
The Commuter
Ze zit ook in de Black Widow film die nog uit moet komen.
Ben je nu op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:58 schreef Abdoe het volgende:
Hmm die Liam Neeson film heb ik wel gezien maargoed, op mijn vergevorderde leeftijd kan ik dat allemaal niet onthouden natuurlijk.
Nee joh gewoon humor om te lachen, ik ben niet zo snel beledigd hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je nu op je teentjes getrapt?
Was gewoon een serieuze vraag. Geen waardeoordeel. Maar valt me op dat arthouse films of juist oude films binnen 2 tellen geraden worden. Die zijn in mijn ogen moeilijk en voor deze vraag was ik juist bang dat het als te makkelijk werd gezien. Dus ga ik me af vragen hoe dat komt
Yes daar is ze blondquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:18 schreef Salina het volgende:
@:Sarabi
Oh, je was al snel met de hints. Heb ze helemaal gemist.![]()
![]()
Krijg je met thuiswerken (en een beetje FOK tussendoor).
Midsommar! Zie je, daar ken ik haar van. Erg leuke dame!
Die heb ik vorige maand ofzo nog gezien. Maar zij was die blonde dame toch?
Ik ben begin veertig ook.
Little Women moet ik nog eens zien. Misschien heb ik ook een oudere versie gezien (er zijn er meerderen); geen idee meer. Nu ik weet dat ze in de nieuwste versie speelt zal ik die wel eens opzoeken. En Lady Macbeth. Dank voor de tips.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes daar is ze blond
En in Fighting with my family heeft ze weer zwart haar.
Nog openquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:18 schreef Abdoe het volgende:
1. Apocalypto![]()
2. Big Trouble in Little China![]()
7. Masters of the Universe![]()
8. On her Majesty's Secret Service![]()
9. Raging Bull?![]()
12. Tremors![]()
14. American Sniper![]()
It Follows iddquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:35 schreef Sands het volgende:
4. Enemy
5. Interstellar
6. It Follows