SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Wie heeft het over Stormfront Jochem?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Erg typisch.
Een klein beetje kritisch zijn maakt je schijnbaar direct een Stormfront-ganger.
Generaliseren werkt nooit, Verbruikersnaam.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:21 schreef very het volgende:
BLM Y'ALL!Black Boobies MatterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het zijn actuele belangrijke gebeurtenissen, je kunt altijd nog de Stormfrontpage lezen.
Jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wie heeft het over Stormfront Jochem?
De frontpage dus, maar sinds sommige 'Nieuwsposters' het nogal normaal vinden om nazism en racisme te verheerlijken is het soms nogal verwarrend.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
Eens.
Triest wat er in Amerika gebeurt, maar waarom dat altijd moet overwaaien naar Nederland en hier wordt aangegrepen voor dingen als zwarte piet en andere onzin is nog triester.
Nee hoor, het is vrij simpel. Jij schaart iedereen die kritisch is op BLM onder het kopje 'nazisme en racisme-verheerlijkers'.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De frontpage dus, maar sinds sommige 'Nieuwsposters' het nogal normaal vinden om nazism en racisme te verheerlijken is het soms nogal verwarrend.
Deze land, ja?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef Nerdslayer het volgende:
Deze land is van ons en jullie gaan de oorlog tegen racisme verliezen
Fuck de racisten
Klaag eens normaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef Nerdslayer het volgende:
Fuck de racisten
Nee hoor, het is vrij simpel, je roept maar wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrij simpel. Jij schaart iedereen die kritisch is op BLM onder het kopje 'nazisme en racisme-verheerlijkers'.
Anders zou je het geen 'stormfrontpage' noemen.
Dat komt door die gekke Airfryer! Als er bij hem nou geen steekje los was gegaan hadden we in ieder geval niet dat zwartepiet geleuter gehad!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
Eens.
Triest wat er in Amerika gebeurt, maar waarom dat altijd moet overwaaien naar Nederland en hier wordt aangegrepen voor dingen als zwarte piet en andere onzin is nog triester.
Wat jij wil. Waarom zou je anders het woord 'stormfrontpage' gebruiken, maar goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrij simpel, je roept maar wat.
Dat is het probleem. De mensen met (mild) racistische opvattingen of vooroordelen gaan niet veranderen hierdoor, die raken juist meer geïrriteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het brengt geen verbetering, eerder maakt het de kloof nog groter.
Je denkt misschien, o daar ook duizenden mensen. vergis je niet, het zijn iedere keer dezelfde.
met name de mensen uit Amsterdam gaan al de blm-festivals af.
Ze maken zichzelf belachelijk en voor mij zijn ze dan meteen 'af'... nauwelijks meer serieus te nemen!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
ga anders maar leuke filmpjes kijken op youtube
Jij interpreteert weer dingen. En waarom zou ik je een rechts-extremistische nazi noemen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Waarom zou je anders het woord 'stormfrontpage' gebruiken, maar goed.
En ik ben nu zeker ook een rechts-extremistische nazi?
Jewish Lives Don't Matter. Apparently.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Airfryer stond zondag met Amin Abou Rashed (van Hamas) op een podium tot vernietiging van Israël op te roepen. Achja, je moet wat doen op je zondag.
Dat doet hij standaard.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Jij interpreteert weer dingen.
Och God, wat ben jij nou weer voor een trollkloontje?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:50 schreef Nerdslayer het volgende:
Fuck de racisten
Apart dit. Mensen die in tientallen stichtingen zitten ter verbetering van de wereld... die ongefundeerde haat tegen joden uitspreken en publiek ophitsen om haat tegen de politie uit te dragen...quote:
Dan blijft er vrij weinig meer over op de foks.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Laten we extreem rechts maar een keer bannen.
En daar geloof jij écht nog in? Laat je niets wijsmaken door deze propagandamolen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:05 schreef zarGon het volgende:
De media pakt op wat er speelt, iets met actualiteit.
Waarom zouden we het nu over de mening van deze persoon gaan hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:53 schreef very het volgende:
Mensen noemen deze vent dus een racist, een seksist, een transfoob, een fascist en wat al niet meer. Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij. HOE DAN?!?
Alles wat hij zegt lijkt gewoon hout te snijden, ondanks zijn irritante stem en manier van praten.
En niet een beetje hout, maar het snijdt al het hout dat bestaat. Ik kan er geen speld tussen krijgen.
En ik daag ook een ieder uit dit wel te vinden of mij te wijzen op zaken die in dit betoog aantoonbaar niet kloppen qua feiten of gedachtegang, want ik ben oprecht benieuwd naar relativerend tegengeluid, mits fatsoenlijk onderbouwd.
Hoeft niet per se hoor. Maar ik vind dit een voorbeeld van iemand die élk punt dat BLM maakt onderuit haalt of in perspectief plaatst. En omdat ie dat doet wordt deze man, niet alleen door zwarten maar ook door (extreem) linksen, weggezet als racist/seksist etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden we het nu over de mening van deze persoon gaan hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |