abonnement Unibet Coolblue
pi_193648956
De echte ziekte die in Nederland rondwaart is de tirannie, volstrekte willekeur en onderdrukking’ – ‘De kans dat hetgeen er in u geïnjecteerd gaat worden iets heel anders is, is 100%’

In een nieuwe videoboodschap waarschuwt Sven Hulleman (‘Een Oorlog Reeds Verloren’) dat de in de maak zijnde corona noodwet van het kabinet Rutte een definitief einde zal maken aan de toch al uitgeholde democratische rechtsstaat in Nederland, en het begin zal zijn van een afschuwelijke tirannie. Hoogleraar Staatrechts dhr. Voermans heeft gezegd dat als de wet wordt aangenomen, ons land zal worden geregeerd door decreten van ministers. Dat betekent dat de democratische rechtsstaat buiten werking wordt gesteld, en daarmee het einde van onze democratie een feit is.
De noodwet ligt flink onder vuur van mensen met tal van achtergronden, zoals ondernemers, hoogleraren en advocaten. Sven Hulleman en Arno Wellemans constateerden overigens al enkele jaren geleden dat de democratische rechtsstaat feitelijk reeds begraven is door de regeringen, het parlement, en zelfs de rechterlijke macht.

‘Uitvoerende instanties zijn ziek tot op het bot’

‘De uitvoerende instituties laten hun ware aard en ware staat van zijn zien,’ zegt Hulleman. ‘Namelijk: ziek tot op het bot.’ De ergste ziekte die op dit moment in Nederland rondwaart is niet corona, maar het misbruiken van een medische situatie, een virus, waaraan weliswaar mensen overlijden, ‘maar helemaal niet op de schaal waarop het ons wordt voorgeschoteld. De echte ziekte die rondwaart is de tirannie. De coronawet zou men daarom moeten omdopen tot de tiranniewet. Het is de herintroductie van een volstrekte willekeur en een volstrekte onderdrukking.’
‘Het feit dat er in Nederland agenten, militairen en BOA’s bereid zijn deze wet uit te voeren, graag klaarstaan om andere mensen op volstrekt ondemocratische en illegitieme gronden te bekeuren, vast te houden, te sommeren en hun macht en dwang uit te oefenen, is een schrikbeeld.’
(Wij zouden zeggen dat de beruchte NSB mentaliteit van een deel van de Nederlandse bevolking, vooral bij de overheid, wetshandhavers en mainstream media, weer helemaal terug van (nooit) weggeweest is. – X.)

‘Bij de gratie van welke God (/god)?’

Hulleman haalt in dit verband een historische gebeurtenis aan. In 1142 pleegde Lodewijk VII een massamoord in het Franse dorpje Vitry. Dat noemde hij een ‘brandoffer aan de goden’. Dat woord ‘brandoffer’ vinden we terug in het Griekse woord ‘holocauston’ (uitleg overbodig)… ‘Wat zit er religieus gezien achter de tirannie? Zit er iets achter de huidige tiranniewet die ons mogelijkerwijs door de keel geschoven wordt?’
Koning Willem Alexander tekent alle wetten, ook de corona noodwet, onder de term ‘bij de gratie Gods’. Hulleman: ‘Welke god* wordt daarmee bedoeld? Over welke god heeft de koning het? Wat is zijn godsbeeld en zijn mensbeeld? Want het is zijn handtekening die onder de tiranniewet komt.’ Ook premier Rutte en de ministers De Jonge en Grapperhaus zetten hun handtekening.’
(* Met opzet met kleine letter – X.)

‘Ziek monster is bereid alles te vernietigen wat ons heilig is’

Deze noodwet zou er wel eens onder het mom van ‘we hebben haast, want er komt een tweede golf’ doorgedrukt kunnen worden. Alle democratische beginselen en menselijke waarden zullen zo met voeten worden getreden. ‘Deze ziekte was er al langer, maar laat zich nu in volle glorie zien. Het reptiel dat door de straten loopt is ziek… en het maakt hem steeds gehaaster en woedender, en alles verwoestend.’
Veel mensen vluchten –terecht- weg voor dit monster, maar er zijn ook mensen die proberen te ontdekken wat de zwakke plek van dit zieke wezen is, dat ‘bereid is om alles te vernietigen wat ons heilig is. Het monster is bang. Kijk maar eens goed in de ogen van de toekomstige onderdrukkers. Ze zijn doodsbang, ik denk voor iets wat veel groter is dan wij ons kunnen voorstellen. En ook bang voor iets wat in henzelf leeft.’
Hulleman roept religieuzen –christelijk, Joods, islamitisch, boeddhistisch, wat dan ook- op of ze willen reageren met hun gedachten over de enorme gevaren en bedreigingen van een mogelijke verplichte vaccinatie, wat een schending van de integriteit van je lichaam is, en een schending van je vrije wil.

‘Kans dat er heel iets anders in vaccin zit is 100%’

Minister de Jonge heeft zijn handtekening al gezet onder een contract met een farmaceut met een ‘zeer, zeer, zeer discutabele reputatie. De lijst met medische fouten van deze farmaceut, waarmee Nederland van uw belastinggeld een miljoenencontract sluit, is zo lang, dat hun medische reputatie niet discutabel, maar abominabel is. Het bedrijf waarmee wij zaken gaan doen is een gedrocht.’
‘De kans dat hetgeen er in u geïnjecteerd gaat worden iets heel anders is, is in mijn ogen 100%. Als de mogelijkheid om te weigeren is weggenomen, of als u wel mag weigeren, maar dit betekent dat u feitelijk in de samenleving als parasiet moet leven, omdat u nergens meer mag komen of bewegen, dan is dat een dusdanige inbreuk op uw vrij wil, dat u geen keuze heeft. Als dat gebeurt, dan komen wij bij de kern van de religieuze discussie omtrent de vrije wil.’
Wat tegen ons wordt gebruikt is dat mensen vooral veiligheid zoeken, en niet zozeer vrijheid. ‘U wordt voorgelogen door de komst van een tirannieke wet, waarvan men zegt dat ze dit voor uw veiligheid doen. De propaganda en hypnose die wordt toegepast door degenen die hun handtekeningen gaan zetten is gigantisch.’

‘Kop in het zand – niets aan de hand!’

De premier zegt steeds dat wij ons ‘gezonde verstand’ moeten gebruiken. Als wij dat inderdaad doen, dan zouden wij hem moeten afzetten, vindt Hulleman. En wel zo snel mogelijk. ‘Het tegengeluid wordt op dit moment genegeerd.’ De tekst van de wet zal hooguit een beetje worden veranderd, maar op exact hetzelfde neerkomen.
Iedereen moet dit weten, maar velen ervaren dat als zij dit bespreekbaar willen maken, hun vrienden, familie en collega’s er niets over willen horen. ‘Kop in het zand – Niets aan de hand!’ zou de titel van een gedicht over deze tijd kunnen zijn, betoogt Hulleman. Waar we juist behoefte aan hebben is mensen die opstaan, en zeggen ‘mijn God, eindig deze ellende, en behoed ons voor dit kwaad. Want als u de tekst (van de wet) leest is dat het pure kwaad, waar dat op uit is, wetende dat alle onderzoeken naar dit virus zeer slecht gedaan worden, en dat degenen met een tegengeluid volledig worden genegeerd.’

‘Dit ruikt naar bedrog’

RNA virussen zoals SARS, HIV, Ebola zijn er al tientallen jaren, maar het is in al die tijd niet gelukt daar vaccins voor te ontwikkelen. En nu kan dat met dit nieuwe RNA virus ineens wel, in extreem korte tijd? ’20 jaar krijgen ze het niet voor elkaar, maar voor deze nieuwe variant ineens in één jaar?! Dit ruikt naar bedrog.’
‘De rechters, de burgemeesters, de commissarissen van de koning, de regering, de parlementsleden en de koning zelf hebben allen de plicht om in te grijpen. Laten zij dit na, dan zij méér dan een tiran. Dan laten zij u zien hoe verschrikkelijke ziek en rot onze samenleving is. En daar zult u allen het slachtoffer van worden. Er gaan hele beroepsgroepen verboden worden. Er sterven momenteel honderden miljoenen aan de (lockdown / social distancing) maatregelen, niet aan de ziekte.’
Terwijl dankzij de lockdowns en verstoorde aanvoerlijnen de honger in Afrika om zich heen grijpt, besluit het kabinet Rutte om de Nederlandse landbouw, bij de top 3 voedselexporteurs ter wereld, met (volslagen onzinnige) stikstofmaatregelen compleet om zeep te helpen. Wat vinden al deze landen van de feitelijke moord op hun bevolkingen door de WHO?
De wezel en de hyena’s
Met het oog op een beruchte naam, Bill Gates, vertelt Hulleman een ‘fabel’ over een wezel die weinig besef heeft van zijn medemens, en hem vreest. Zijn vader had hem vertelt dat er teveel schapen op Aarde zijn… Dan bedenkt de wezel een computersysteem voor alle schapen, waardoor hij hun gedrag stimuleert… Dan krijgt hij bezoek van een groep hyena’s, die al duizenden jaren rondloopt, en vindt dat alle schapen eigenlijk zouden moeten worden opgegeten of in brand worden gezet.
De hyena’s kijken vol minachting naar al die schapen, en willen hun aantal beperken tot maximaal 500 miljoen, volledig gereguleerd. Sommige schapen werken daar zelfs aan mee. De wezel zet zijn vermogen en systemen in, en denkt een methode te hebben. Hij dreigt de schapen dat hij hun systemen zal stopzetten, tenzij ze doen wat hij (via hun leiders, de bokken) zegt. Iedere vorm van ethiek en alle principes worden overboord gezet voor hun grote doel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 00:04:45 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193649089
Wat moet er in het vaccin zitten?
Chips fleugje autisme, beetje Ebola?

Misschien heb je het idee van deze intelligente lockdown niet helemaal begrepen.
Persoonlijk vind ik dat Angela Merkel deze het snelst en makkelijkste voor je even kan uitleggen.
Tenzij je geen Duits of Engels kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193649135
De noodwet maakt vaccinatie helemaal niet verplicht, dus ik snap dit topic niet zo goed.

En Nederland vergelijken met tirannie. :')



Dit is een tiran.
pi_193650865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:04 schreef theguyver het volgende:
Wat moet er in het vaccin zitten?
Chips fleugje autisme, beetje Ebola?

Misschien heb je het idee van deze intelligente lockdown niet helemaal begrepen.
Persoonlijk vind ik dat Angela Merkel deze het snelst en makkelijkste voor je even kan uitleggen.
Tenzij je geen Duits of Engels kan.
Gelukkig had AstraZeneca maar 10 strafrechtelijke vervolgingen de afgelopen 19 jaar.
En nog steeds lopen er vervolgingen.
Miljoenen betaald omdat Seroquel toch niet helemaal goed werkte.
En Dr. Plotkin geeft toe dat er foetussen worden gebruikt in vele vaccinaties, dus geen chips.
https://deeprootsathome.c(...)and-human-dna-in-vs/


[ Bericht 7% gewijzigd door Antaris op 16-06-2020 08:42:32 ]
pi_193651237
Iemand, met in zijn UI de meeuw van een partij met één lid, die zeurt over tirannie kan ik niet serieus nemen eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193657396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:04 schreef theguyver het volgende:
Wat moet er in het vaccin zitten?
Chips fleugje autisme, beetje Ebola?

Misschien heb je het idee van deze intelligente lockdown niet helemaal begrepen.
Persoonlijk vind ik dat Angela Merkel deze het snelst en makkelijkste voor je even kan uitleggen.
Tenzij je geen Duits of Engels kan.
Ik quote slechts een nieuwsartikel. Ik ben van mening dat die nieuwe wet erg gevaarlijk is, en ik vind dit stuk dat prima verwoorden. We worden massaal in het ootje genomen met dit "killervirus". Dat stuk over het vaccin mag je overheen lezen.

Ik poste dit in het corona topic maar werd doorverwezen naar BNW.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657432
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
Iemand, met in zijn UI de meeuw van een partij met één lid, die zeurt over tirannie kan ik niet serieus nemen eigenlijk.
:') Ik vind die meeuw een mooi symbool voor vrijheid. Dat zegt niks over mijn voorkeur van een politieke partij. :P
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657451
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:10 schreef illusions het volgende:
De noodwet maakt vaccinatie helemaal niet verplicht, dus ik snap dit topic niet zo goed.

En Nederland vergelijken met tirannie. :')

[ afbeelding ]

Dit is een tiran.
Vrijheden worden massaal ingeperkt om een uitdovend virus. Massale ondermijning van de grondwet, staat 0 in verhouding tot het gevaar van het virus. Dat noem ik tirannie ja.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657459
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik quote slechts een nieuwsartikel. Ik ben van mening dat die nieuwe wet erg gevaarlijk is, en ik vind dit stuk dat prima verwoorden. We worden massaal in het ootje genomen met dit "killervirus". Dat stuk over het vaccin mag je overheen lezen.

Ik poste dit in het corona topic maar werd doorverwezen naar BNW.
Je quote iets zonder de bron ergens neer te zetten heb je iets te verbergen? Terecht dat het hier in het gekke henkie hoekje terecht komt. _O-
pi_193657471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je quote iets zonder de bron ergens neer te zetten heb je iets te verbergen? Terecht dat het hier in het gekke henkie hoekje terecht komt. _O-
Youtube kanaal : een oorlog reeds verloren
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657502
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Vrijheden worden massaal ingeperkt om een uitdovend virus. Massale ondermijning van de grondwet, staat 0 in verhouding tot het gevaar van het virus. Dat noem ik tirannie ja.
Welke vrijheden worden nog massaal ingeperkt?

Zijn de gulags in nl ook al ingericht om anders denkenden te heropvoeden. _O-
pi_193657639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Welke vrijheden worden nog massaal ingeperkt?

Zijn de gulags in nl ook al ingericht om anders denkenden te heropvoeden. _O-
De wet maakt het mogelijk zonder opgaaf van reden vrijheden massaal in te perken tot nader order. Het staat totaal niet in verhouding met het gevaar van het virus. Ging dit virus als een malle door de samenleving iedereen die besmet raakt uitroeien dan was het enigzins gerechtvaardigd. Het mortaliteitscijfer en de hoeveelheid mensen die het al gehad hebben van corona spreekt boekdelen. Laatste steekproef dateert van maart/april en toen hadden rond de 500.000 mensen antistoffen, tegenover 6000 doden!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De wet maakt het mogelijk zonder opgaaf van reden vrijheden massaal in te perken tot nader order. Het staat totaal niet in verhouding met het gevaar van het virus. Ging dit virus als een malle door de samenleving iedereen die besmet raakt uitroeien dan was het enigzins gerechtvaardigd. Het mortaliteitscijfer en de hoeveelheid mensen die het al gehad hebben van corona spreekt boekdelen. Laatste steekproef dateert van maart/april en toen hadden rond de 500.000 mensen antistoffen, tegenover 6000 doden!
6000 doden, dus maar lekker rond laten razen dit virus om op 6000* (17.000.000/500.000)= 200.000 corona doden uit te komen.
En je vergeet wederom de druk op de ziekenhuizen die zou ontstaan zonder maatregelen. :z

Het wordt nogal een eenzijdige verhaal wat je hier verteld, maar daarom is het ook het BNW forum. :D
pi_193657925
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De wet maakt het mogelijk zonder opgaaf van reden vrijheden massaal in te perken tot nader order. Het staat totaal niet in verhouding met het gevaar van het virus. Ging dit virus als een malle door de samenleving iedereen die besmet raakt uitroeien dan was het enigzins gerechtvaardigd. Het mortaliteitscijfer en de hoeveelheid mensen die het al gehad hebben van corona spreekt boekdelen. Laatste steekproef dateert van maart/april en toen hadden rond de 500.000 mensen antistoffen, tegenover 6000 doden!
Je zegt nog steeds niet welke vrijheden.
pi_193657948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

6000 doden, dus maar lekker rond laten razen dit virus om op 6000* (17.000.000/500.000)= 200.000 corona doden uit te komen.
En je vergeet wederom de druk op de ziekenhuizen die zou ontstaan zonder maatregelen. :z

Het wordt nogal een eenzijdige verhaal wat je hier verteld, maar daarom is het ook het BNW forum. :D
Onjuist. Besmettingen zullen vele malen hoger liggen dan die half miljoen in Nederland.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657971
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zegt nog steeds niet welke vrijheden.
De grondwet oa kun je googlen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193657979
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De grondwet oa kun je googlen.
De hele grondwet wordt ons ontnomen? Jij beweert iets, dus het lijkt me normaal dat je weet waar je het over hebt toch? Als je niet kan vertellen welke vrijheden ons worden ontnomen, heb je m.i. niet echt een onderbouwing om Nederland van tirannie te betichten. :P
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:17:35 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193658175
Wordt juli het keerpunt?

Per 1 juli 2020 zou de nieuwe corona noodwet moeten ingaan. Tegelijkertijd zijn er gerechtelijke stappen ondernomen om de coronamaatregelen direct van tafel te krijgen. Eind juni aanstaande komt daar duidelijkheid over. Wat gebeurt er als de maatregelen aanhouden en die noodwet er toch komt?

Noodverordening omgezet naar noodwet, terwijl noodsituatie ontbreekt

Die noodsituatie is er niet eens geweest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:00:59 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193658867
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Wordt juli het keerpunt?

Per 1 juli 2020 zou de nieuwe corona noodwet moeten ingaan. Tegelijkertijd zijn er gerechtelijke stappen ondernomen om de coronamaatregelen direct van tafel te krijgen. Eind juni aanstaande komt daar duidelijkheid over. Wat gebeurt er als de maatregelen aanhouden en die noodwet er toch komt?

Noodverordening omgezet naar noodwet, terwijl noodsituatie ontbreekt

Die noodsituatie is er niet eens geweest.
Mooi stukje.
Maare zoals het verhaaltje hier in de op geen bron vermelding van alle claims die er in staan..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:05:12 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193658935
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De grondwet oa kun je googlen.
Jup.
Plus wat info over die wetswijziging hier.
https://www.nu.nl/tech/60(...)jd-tegen-corona.html
Althans dit is het voorstel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193659183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mooi stukje.
Maare zoals het verhaaltje hier in de op geen bron vermelding van alle claims die er in staan..
Dit inderdaad. Ik ben tegen de wet, maar om het tirannie te noemen lijkt me onzin en alles wat in de OP beweert wordt komt er ook niet in terug.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:36:42 #22
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193659397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mooi stukje.
Mwah, mooi, mooi. Er staan eenvoudig te weerleggen claims in. Maar goed, dat is typisch BNW.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 juni 2020 @ 18:49:19 #23
408813 crew  trein2000
pi_193659589
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De grondwet oa kun je googlen.
Hoef ik niet te googelen hij staat wel in de boekenkast. Maar welk grondwettelijk recht wordt volgens jou geschonden?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193659685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hoef ik niet te googelen hij staat wel in de boekenkast. Maar welk grondwettelijk recht wordt volgens jou geschonden?
Werkelijk alles; een voorbeeld inclusief uitleg:
https://www.vldwadvocaten(...)n-en-mag-dit-zomaar/

Niet gerechtvaardigd dus. Er is helemaal geen noodsituatie.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 juni 2020 @ 18:58:03 #25
408813 crew  trein2000
pi_193659706
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Werkelijk alles; een voorbeeld inclusief uitleg:
https://www.vldwadvocaten(...)n-en-mag-dit-zomaar/
Dat gaat over noodverordeningen. Die deugen juridisch niet. Maar jij had het over de coronawet. Daar zie ik grondwettelijk geen problemen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 16 juni 2020 @ 21:20:21 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193661797
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah, mooi, mooi. Er staan eenvoudig te weerleggen claims in. Maar goed, dat is typisch BNW.
Het was behoorlijk sarcastisch.
Helaas komt die boodschap niet altijd duidelijk over.

Maar goed ik vraag me af of OP überhaupt buiten geweest is de afgelopen weken, terras is weer open, veel maatregelen in winkels zijn al weer verdwenen, en hopelijk daalt het aantal besmettingen tot nul.
Het nadeel van ons landje is dat we erg dicht bevolkt zijn en veel buiten ons landje reizen en daardoor misschien een 2e golf kunnen verwachten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193666982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat gaat over noodverordeningen. Die deugen juridisch niet. Maar jij had het over de coronawet. Daar zie ik grondwettelijk geen problemen.
Ik ook niet, zolang je het benoemt als wet. Een noodverordening is geen wet, tenminste in Nederland niet. Ik ben sinds enkele maanden Nederlands resident maar woon normaal gesproken in Spanje, aldaar had ik een document wat getuigt dat ik journalist ben, om te reizen en uberhaupt mijn huis uit de kunnen.

Kan het document zo 1-2-3 niet vinden, maar het is een A4'tje van de consul uit Madrid, soort "safe passage". Na 2 weken "blijf in je huis en anders stokslagen" ben ik weggegaan.

Hier staat overigens genoeg informatie voor iedereen die weer wil reizen, want sinds 15 juni j.l. is het weer mogelijk. Om op het strand een plekje te krijgen, moet je echter wel digitaal eentje reserveren. De moderne versie van de Germaanse topsport "handdoekje leggen" zegmaar.

https://www.nederlandwere(...)/reisadvies-spanje-1

Ik ben het compleet eens met iedereen die een standpunt maakt tegen deze noodverordening met als achterliggende reden dat dit ongrondwettelijke limitaties betreft, maar wanneer je in de OP erbij gaat zetten dat "ze" ons een vaccin proberen op te dringen, of dwingen, ben ik er gauw klaar mee want dat is niet het geval en zal het ook nooit zijn. Nooit is een groot woord, dus zie het als synoniem voor "voorzienbare toekomst."

Aanvullend, voor iedereen die net als ik een coronaboete heeft gehad, hier een aantal bestanden:

https://anonymousfiles.io/YAvVx8rm/ (PDF versie ter inzage)
https://anonymousfiles.io/QRa09Qb0/ (ODT versie voor de Apache adepten)
https://anonymousfiles.io/7mv5fIdk/ (XLS versie voor de Bill Gates fanboys)

Ik ben niet het orakel op het gebied van wetgeving maar enkele "meer simplistische bezwaren" hebben al een kwijtschelding tot gevolg gehad, dus ik zou iedereen willen uitnodigen om dit document te kopiëren als je, net als ik, een boete voor samenscholing hebt gekregen.

Daarnaast zag ik een of andere petitie in een ander topic, en dat heeft geen fuck zin.

https://www.tweedekamer.n(...)z/burgerinitiatieven

Bovenstaande URL is de enige manier, mijns inziens, waarop je een verschil kunt (proberen te) maken binnen de huidige politiek. Er is niet echt een interface ofzo die duizenden handtekeningen accepteert, maar ik ben bereid om e.e.a. te publiceren betreft mijn bezwaarschrift en ik hoop dat er meer dan 0 mensen van BNW meedoen, zegmaar.
pi_193667008
Hierbij wil ik toevoegen dat ik het CJIB-nummer heb veranderd alsmede de tenaamstelling. Eventueel zullen de geeks onder ons bepaalde info uit deze documenten kunnen extraheren, dus ik verzoek dergelijke informatie niet publiek te maken.
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 09:48:05 #29
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193667212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 09:26 schreef illusions het volgende:

Daarnaast zag ik een of andere petitie in een ander topic, en dat heeft geen fuck zin.

https://www.tweedekamer.n(...)z/burgerinitiatieven
In je link staan de regels, maar wat wil je nu zeggen? Petitie is vanuit Meldpunt Nederland en ontvanger is de Tweede Kamer.
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 10:12:35 #30
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193667492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 09:29 schreef illusions het volgende:
Hierbij wil ik toevoegen dat ik het CJIB-nummer heb veranderd alsmede de tenaamstelling. Eventueel zullen de geeks onder ons bepaalde info uit deze documenten kunnen extraheren, dus ik verzoek dergelijke informatie niet publiek te maken.
Tof dat je docu’s deelt.
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 10:13:02 #31
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193667495
Dit kan allemaal beter in het spoedwet topic.
A child is born with no state of mind.
pi_193681677
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Vrijheden worden massaal ingeperkt om een uitdovend virus. Massale ondermijning van de grondwet, staat 0 in verhouding tot het gevaar van het virus. Dat noem ik tirannie ja.
https://www.facebook.com/gezondenbewust/videos/195611885173096/
Dit is onmenselijk
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:33:32 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193683231
quote:
Sprakeloos. Dit is nog maar het begin. Hou je hart maar vast als straks de spoedwet erdoor heen is. Als je dit als agent moet gaan uitvoeren kun je beter ontslag nemen want dan ben je een hufter, die twee dienders zijn geen knip voor hun neus waard.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193684466
quote:
Wat zijn we toch ontzettend goed bezig onder het mom van de volksgezondheid ^O^ Wat een kanker land, bah! :r Politiestaat in wording.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193684488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sprakeloos. Dit is nog maar het begin. Hou je hart maar vast als straks de spoedwet erdoor heen is. Als je dit als agent moet gaan uitvoeren kun je beter ontslag nemen want dan ben je een hufter, die twee dienders zijn geen knip voor hun neus waard.
Het is wachten op massale ongeregeldheden. Mensen gaan dit toch langer niet meer pikken, het borrelt en het broeit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:45:05 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193684823
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is wachten op massale ongeregeldheden. Mensen gaan dit toch langer niet meer pikken, het borrelt en het broeit.
Ik heb daar een hard hoofd in. Waarschijnlijk als het te laat is. Ik acht de kans groot dat die wet er gewoon doorheen gaat erna hebben we niet zoveel keus meer. Buiten dit er zijn nog altijd mensen die achter dit soort acties staan want het virus. Je zal maar een oud mens zijn in deze tijd zit je opgesloten in zo'n oververwarmd tehuis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193684885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb daar een hard hoofd in. Waarschijnlijk als het te laat is. Ik acht de kans groot dat die wet er gewoon doorheen gaat erna hebben we niet zoveel keus meer. Buiten dit er zijn nog altijd mensen die achter dit soort acties staan want het virus. Je zal maar een oud mens zijn in deze tijd zit je opgesloten in zo'n oververwarmd tehuis.
Het meerendeel is nu nog in slaapmodus, klopt. Maar wanneer de cijfers steeds lager worden of zelfs op 0 uitkomen, en ze dan nog mensen op de bon gaan slingeren dan ga je "leuke" toestanden krijgen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:00:58 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193685835
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het meerendeel is nu nog in slaapmodus, klopt. Maar wanneer de cijfers steeds lager worden of zelfs op 0 uitkomen, en ze dan nog mensen op de bon gaan slingeren dan ga je "leuke" toestanden krijgen.
Er komt vast een tweede golf, gaan de cijfers weer omhoog zodat ze kunnen zeggen "zie je wel - voor jullie goodwill". Er zijn nog altijd mensen die het geloven. Als je naar het aantal doden kijkt wereldwijd is het allemaal enorm aangedikt en slaan al deze maatregelen helemaal nergens op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:55:38 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193738989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er komt vast een tweede golf, gaan de cijfers weer omhoog zodat ze kunnen zeggen "zie je wel - voor jullie goodwill". Er zijn nog altijd mensen die het geloven. Als je naar het aantal doden kijkt wereldwijd is het allemaal enorm aangedikt en slaan al deze maatregelen helemaal nergens op.
Neuh, leg het maar naast de laatste grote pandemie en dan is corona uitbraak peanuts.
voor het eerst dat men wereldwijd actie onderneemt om het ook tegen te gaan, zo ontzettend dodelijk is het virus ook niet, dat heeft men al vanaf begin aan gegeven, in tegenstelling tot veel andere virussen die vooral een compleet andere leeftijdsgroepen treffen.

moet ook zeggen dat niemand hysterisch deed een kleine 3 maand terug toen men aan had geraden thuis te gaan werken, men gaf gewoon gehoor, na 2 maanden was men gewoon het thuis werken beu en veel mensen hebben gewoon behoorlijk schijt aan de regels, en ik moet ook zeggen dat nu de politie er ook amper iets meer op uit doet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 23 juni 2020 @ 01:28:21 #40
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193747238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er komt vast een tweede golf, gaan de cijfers weer omhoog zodat ze kunnen zeggen "zie je wel - voor jullie goodwill". Er zijn nog altijd mensen die het geloven. Als je naar het aantal doden kijkt wereldwijd is het allemaal enorm aangedikt en slaan al deze maatregelen helemaal nergens op.
Wie nu nog niet door heeft dat 'men' een compleet andere agenda uitvoert, is imho ziende blind.
Dit hele shit verhaal kun je een kind van 3 nog niet wijsmaken.
Wake the f up
Huig
  dinsdag 23 juni 2020 @ 07:34:29 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193747740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 01:28 schreef Orwell het volgende:

[..]

Wie nu nog niet door heeft dat 'men' een compleet andere agenda uitvoert, is imho ziende blind.
Dit hele shit verhaal kun je een kind van 3 nog niet wijsmaken.
Wake the f up
Een kind van 3 snapt hier de ballen nog niet van.
En al helemaal niet van de logica die vaak gebruikt word voor de agenda.
Vooral als men kijkt wat voor een logica er word gebruikt hier op bnw, het ene moment word er hard geroepen wake up het virus is tig malen erger dan men zegt, 2 a 3 maand later, wake up er zit een compleet ander plan achter.
Plus dan roepen dat men te dom is dit te begrijpen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193748502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 07:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een kind van 3 snapt hier de ballen nog niet van.
En al helemaal niet van de logica die vaak gebruikt word voor de agenda.
Vooral als men kijkt wat voor een logica er word gebruikt hier op bnw, het ene moment word er hard geroepen wake up het virus is tig malen erger dan men zegt, 2 a 3 maand later, wake up er zit een compleet ander plan achter.
Plus dan roepen dat men te dom is dit te begrijpen..
Ik denk vooral dat bij ingewikkelde kwesties zoals dit de mensen die zeggen het te begrijpen, er nog het minst kaas van hebben gegeten. Er is nog niet één iemand geweest die concreet heeft kunnen vertellen welke compleet andere agenda er nu helemaal wordt uitgevoerd.

Alles is kapot aan het gaan, niemand snapt er wat van, vooral de overheid niet, maar dan zijn ze in de tussentijd wel capabel genoeg om een wereldwijd complot tot succes te brengen zeker? :P
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:47:46 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193749873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 09:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat bij ingewikkelde kwesties zoals dit de mensen die zeggen het te begrijpen, er nog het minst kaas van hebben gegeten. Er is nog niet één iemand geweest die concreet heeft kunnen vertellen welke compleet andere agenda er nu helemaal wordt uitgevoerd.

Alles is kapot aan het gaan, niemand snapt er wat van, vooral de overheid niet, maar dan zijn ze in de tussentijd wel capabel genoeg om een wereldwijd complot tot succes te brengen zeker? :P
Ja, het heeft ook echt nut.
Bedoel laten we mensen EXPRES gaan onderdrukken, nu de economie lekker in een spiraal zit.
en het is allemaal de schuld van die mother^%#^&$ van een Bill Gates!!!
allemaal een voor opgezet plan!!!einz!

nee weet je ik snap de ballen er van wat nu de bedoeling er van is, vooral in combinatie met 5G en BLM en bill gates... ik leg de link niet meer.

en zometeen, weer :') :') :') smileys posten met de opmerking je snapt er ook niks van.. en uitleggen ho maar!
Als je het zelf zo goed snapt, waarom is de uitleg dan zo ingewikkeld dat je het niet KAN uitleggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193750372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja, het heeft ook echt nut.
Bedoel laten we mensen EXPRES gaan onderdrukken, nu de economie lekker in een spiraal zit.
en het is allemaal de schuld van die mother^%#^&$ van een Bill Gates!!!
allemaal een voor opgezet plan!!!einz!

nee weet je ik snap de ballen er van wat nu de bedoeling er van is, vooral in combinatie met 5G en BLM en bill gates... ik leg de link niet meer.

en zometeen, weer :') :') :') smileys posten met de opmerking je snapt er ook niks van.. en uitleggen ho maar!
Als je het zelf zo goed snapt, waarom is de uitleg dan zo ingewikkeld dat je het niet KAN uitleggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet deze niet!

Ik kan je niet helpen, je moet zelf helemaal down de rabbithole en radicaal je eigen denkbeeld veranderen.

:D
  dinsdag 23 juni 2020 @ 12:19:43 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193750413
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Vergeet deze niet!

Ik kan je niet helpen, je moet zelf helemaal down de rabbithole en radicaal je eigen denkbeeld veranderen.

:D
Enige wat je er aan overhoud is je bek vol zand!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193750431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Enige wat je er aan overhoud is je bek vol zand!
En een hoop memes. :P
  dinsdag 23 juni 2020 @ 15:18:49 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193752903
quote:
4s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De echte ziekte die in Nederland rondwaart is de tirannie, volstrekte willekeur en onderdrukking’ – ‘De kans dat hetgeen er in u geïnjecteerd gaat worden iets heel anders is, is 100%’

In een nieuwe videoboodschap waarschuwt Sven Hulleman (‘Een Oorlog Reeds Verloren’) dat de in de maak zijnde corona noodwet van het kabinet Rutte een definitief einde zal maken aan de toch al uitgeholde democratische rechtsstaat in Nederland, en het begin zal zijn van een afschuwelijke tirannie. Hoogleraar Staatrechts dhr. Voermans heeft gezegd dat als de wet wordt aangenomen, ons land zal worden geregeerd door decreten van ministers. Dat betekent dat de democratische rechtsstaat buiten werking wordt gesteld, en daarmee het einde van onze democratie een feit is.
De noodwet ligt flink onder vuur van mensen met tal van achtergronden, zoals ondernemers, hoogleraren en advocaten. Sven Hulleman en Arno Wellemans constateerden overigens al enkele jaren geleden dat de democratische rechtsstaat feitelijk reeds begraven is door de regeringen, het parlement, en zelfs de rechterlijke macht.

‘Uitvoerende instanties zijn ziek tot op het bot’

‘De uitvoerende instituties laten hun ware aard en ware staat van zijn zien,’ zegt Hulleman. ‘Namelijk: ziek tot op het bot.’ De ergste ziekte die op dit moment in Nederland rondwaart is niet corona, maar het misbruiken van een medische situatie, een virus, waaraan weliswaar mensen overlijden, ‘maar helemaal niet op de schaal waarop het ons wordt voorgeschoteld. De echte ziekte die rondwaart is de tirannie. De coronawet zou men daarom moeten omdopen tot de tiranniewet. Het is de herintroductie van een volstrekte willekeur en een volstrekte onderdrukking.’
‘Het feit dat er in Nederland agenten, militairen en BOA’s bereid zijn deze wet uit te voeren, graag klaarstaan om andere mensen op volstrekt ondemocratische en illegitieme gronden te bekeuren, vast te houden, te sommeren en hun macht en dwang uit te oefenen, is een schrikbeeld.’
(Wij zouden zeggen dat de beruchte NSB mentaliteit van een deel van de Nederlandse bevolking, vooral bij de overheid, wetshandhavers en mainstream media, weer helemaal terug van (nooit) weggeweest is. – X.)

‘Bij de gratie van welke God (/god)?’

Hulleman haalt in dit verband een historische gebeurtenis aan. In 1142 pleegde Lodewijk VII een massamoord in het Franse dorpje Vitry. Dat noemde hij een ‘brandoffer aan de goden’. Dat woord ‘brandoffer’ vinden we terug in het Griekse woord ‘holocauston’ (uitleg overbodig)… ‘Wat zit er religieus gezien achter de tirannie? Zit er iets achter de huidige tiranniewet die ons mogelijkerwijs door de keel geschoven wordt?’
Koning Willem Alexander tekent alle wetten, ook de corona noodwet, onder de term ‘bij de gratie Gods’. Hulleman: ‘Welke god* wordt daarmee bedoeld? Over welke god heeft de koning het? Wat is zijn godsbeeld en zijn mensbeeld? Want het is zijn handtekening die onder de tiranniewet komt.’ Ook premier Rutte en de ministers De Jonge en Grapperhaus zetten hun handtekening.’
(* Met opzet met kleine letter – X.)

‘Ziek monster is bereid alles te vernietigen wat ons heilig is’

Deze noodwet zou er wel eens onder het mom van ‘we hebben haast, want er komt een tweede golf’ doorgedrukt kunnen worden. Alle democratische beginselen en menselijke waarden zullen zo met voeten worden getreden. ‘Deze ziekte was er al langer, maar laat zich nu in volle glorie zien. Het reptiel dat door de straten loopt is ziek… en het maakt hem steeds gehaaster en woedender, en alles verwoestend.’
Veel mensen vluchten –terecht- weg voor dit monster, maar er zijn ook mensen die proberen te ontdekken wat de zwakke plek van dit zieke wezen is, dat ‘bereid is om alles te vernietigen wat ons heilig is. Het monster is bang. Kijk maar eens goed in de ogen van de toekomstige onderdrukkers. Ze zijn doodsbang, ik denk voor iets wat veel groter is dan wij ons kunnen voorstellen. En ook bang voor iets wat in henzelf leeft.’
Hulleman roept religieuzen –christelijk, Joods, islamitisch, boeddhistisch, wat dan ook- op of ze willen reageren met hun gedachten over de enorme gevaren en bedreigingen van een mogelijke verplichte vaccinatie, wat een schending van de integriteit van je lichaam is, en een schending van je vrije wil.

‘Kans dat er heel iets anders in vaccin zit is 100%’

Minister de Jonge heeft zijn handtekening al gezet onder een contract met een farmaceut met een ‘zeer, zeer, zeer discutabele reputatie. De lijst met medische fouten van deze farmaceut, waarmee Nederland van uw belastinggeld een miljoenencontract sluit, is zo lang, dat hun medische reputatie niet discutabel, maar abominabel is. Het bedrijf waarmee wij zaken gaan doen is een gedrocht.’
‘De kans dat hetgeen er in u geïnjecteerd gaat worden iets heel anders is, is in mijn ogen 100%. Als de mogelijkheid om te weigeren is weggenomen, of als u wel mag weigeren, maar dit betekent dat u feitelijk in de samenleving als parasiet moet leven, omdat u nergens meer mag komen of bewegen, dan is dat een dusdanige inbreuk op uw vrij wil, dat u geen keuze heeft. Als dat gebeurt, dan komen wij bij de kern van de religieuze discussie omtrent de vrije wil.’
Wat tegen ons wordt gebruikt is dat mensen vooral veiligheid zoeken, en niet zozeer vrijheid. ‘U wordt voorgelogen door de komst van een tirannieke wet, waarvan men zegt dat ze dit voor uw veiligheid doen. De propaganda en hypnose die wordt toegepast door degenen die hun handtekeningen gaan zetten is gigantisch.’

‘Kop in het zand – niets aan de hand!’

De premier zegt steeds dat wij ons ‘gezonde verstand’ moeten gebruiken. Als wij dat inderdaad doen, dan zouden wij hem moeten afzetten, vindt Hulleman. En wel zo snel mogelijk. ‘Het tegengeluid wordt op dit moment genegeerd.’ De tekst van de wet zal hooguit een beetje worden veranderd, maar op exact hetzelfde neerkomen.
Iedereen moet dit weten, maar velen ervaren dat als zij dit bespreekbaar willen maken, hun vrienden, familie en collega’s er niets over willen horen. ‘Kop in het zand – Niets aan de hand!’ zou de titel van een gedicht over deze tijd kunnen zijn, betoogt Hulleman. Waar we juist behoefte aan hebben is mensen die opstaan, en zeggen ‘mijn God, eindig deze ellende, en behoed ons voor dit kwaad. Want als u de tekst (van de wet) leest is dat het pure kwaad, waar dat op uit is, wetende dat alle onderzoeken naar dit virus zeer slecht gedaan worden, en dat degenen met een tegengeluid volledig worden genegeerd.’

‘Dit ruikt naar bedrog’

RNA virussen zoals SARS, HIV, Ebola zijn er al tientallen jaren, maar het is in al die tijd niet gelukt daar vaccins voor te ontwikkelen. En nu kan dat met dit nieuwe RNA virus ineens wel, in extreem korte tijd? ’20 jaar krijgen ze het niet voor elkaar, maar voor deze nieuwe variant ineens in één jaar?! Dit ruikt naar bedrog.’
‘De rechters, de burgemeesters, de commissarissen van de koning, de regering, de parlementsleden en de koning zelf hebben allen de plicht om in te grijpen. Laten zij dit na, dan zij méér dan een tiran. Dan laten zij u zien hoe verschrikkelijke ziek en rot onze samenleving is. En daar zult u allen het slachtoffer van worden. Er gaan hele beroepsgroepen verboden worden. Er sterven momenteel honderden miljoenen aan de (lockdown / social distancing) maatregelen, niet aan de ziekte.’
Terwijl dankzij de lockdowns en verstoorde aanvoerlijnen de honger in Afrika om zich heen grijpt, besluit het kabinet Rutte om de Nederlandse landbouw, bij de top 3 voedselexporteurs ter wereld, met (volslagen onzinnige) stikstofmaatregelen compleet om zeep te helpen. Wat vinden al deze landen van de feitelijke moord op hun bevolkingen door de WHO?
De wezel en de hyena’s
Met het oog op een beruchte naam, Bill Gates, vertelt Hulleman een ‘fabel’ over een wezel die weinig besef heeft van zijn medemens, en hem vreest. Zijn vader had hem vertelt dat er teveel schapen op Aarde zijn… Dan bedenkt de wezel een computersysteem voor alle schapen, waardoor hij hun gedrag stimuleert… Dan krijgt hij bezoek van een groep hyena’s, die al duizenden jaren rondloopt, en vindt dat alle schapen eigenlijk zouden moeten worden opgegeten of in brand worden gezet.
De hyena’s kijken vol minachting naar al die schapen, en willen hun aantal beperken tot maximaal 500 miljoen, volledig gereguleerd. Sommige schapen werken daar zelfs aan mee. De wezel zet zijn vermogen en systemen in, en denkt een methode te hebben. Hij dreigt de schapen dat hij hun systemen zal stopzetten, tenzij ze doen wat hij (via hun leiders, de bokken) zegt. Iedere vorm van ethiek en alle principes worden overboord gezet voor hun grote doel.
Heb je dit stuk helemaal zelf geschreven?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_193752942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Heb je dit stuk helemaal zelf geschreven?
:D

Ik zie dat het op een heleboel sites staat, inclusief Xandernieuws :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193756786
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193756861
quote:
Een Oorlog Reeds Verloren

8 hours ago

Ook wij moeten eraan geloven: onze laatste video, waarin Karel van Wolferen de wereldwijde pandemie heeft geduid als psyop voor totalitaire controle, is van YouTube verwijderd.

De ironie ontgaat ons niet.

Het gesprek is nog steeds te beluisteren op SoundCloud en Spotifyen wij zullen de video vandaag weer beschikbaar maken via een ander platform.

https://www.youtube.com/c(...)1pCJK7RqsQ/community
Typerend.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193775682
https://unnwo.org/#about

Krijgt iemand informatie op deze pagina te zien? Zover ik begrijp geen nep-site:

Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193780487
De titel doet niet echt recht aan de inhoud; een neutrale schets van waar we ons nu bevinden in de context van de geschiedenis.

Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_194099961
Een paar maanden geleden heb ik dit in een eigen topic natuurlijk al aangekaart.

En al jarenlang wordt er gewaarschuwd voor een opkomend fascisme. Niet het fascisme wat de extreemlinkse groepen benoemen, maar een fusie van grote bedrijven, banken en overheden in 'partnership' met de bevolking, zogenaamd ten gunste van de bevolking.

In werkelijkheid is het inderdaad tyrannie, top-down-overheid in plaats van bottom-up.

Ook de economische crisis is natuurlijk nog steeds in volle gang.

Inflatie is sterk aan het stijgen vanwege het overmatige geldprinten van centrale banken.

Deze situatie kan uiteindelijk alleen tot chaos leiden.

En vanuit die chaos zal de nieuwe wereldorde worden geimplementeerd.

Hoe meer veranderingen er plaatsvinden, hoe meer mensen zich bewust worden van het feit dat er wel degelijk duistere krachten aanwezig zijn die niet handelen in het belang van de gewone mens.

De hoeveelheid misleiding, verdraaiing, leugens en corruptie is schrikbarend, maar wel realiteit.

Toch lijken sommige mensen immuun voor elke vorm van informatie die hun fantasiewereld, waarin iedereen goede bedoelingen heeft, net zoals zijzelf (denken ze), doorprikt.

Dat zag je bij 9/11, en je ziet het nu weer met de coronacrisis.

Zelf geloof ik dat dit alles slechts vervullingen van profeties zijn. En die profeties kondigen na duistere tijden ook goede tijden aan, betere tijden dan ooit. De terugkomst van Jezus Christus die orde op zaken zal stellen en voor eens en voor altijd zal afrekenen met het kwaad in deze wereld.
  woensdag 15 juli 2020 @ 17:09:29 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194102574
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik dit in een eigen topic natuurlijk al aangekaart.

En al jarenlang wordt er gewaarschuwd voor een opkomend fascisme. Niet het fascisme wat de extreemlinkse groepen benoemen, maar een fusie van grote bedrijven, banken en overheden in 'partnership' met de bevolking, zogenaamd ten gunste van de bevolking.

In werkelijkheid is het inderdaad tyrannie, top-down-overheid in plaats van bottom-up.

Ook de economische crisis is natuurlijk nog steeds in volle gang.

Inflatie is sterk aan het stijgen vanwege het overmatige geldprinten van centrale banken.

Deze situatie kan uiteindelijk alleen tot chaos leiden.

En vanuit die chaos zal de nieuwe wereldorde worden geimplementeerd.

Hoe meer veranderingen er plaatsvinden, hoe meer mensen zich bewust worden van het feit dat er wel degelijk duistere krachten aanwezig zijn die niet handelen in het belang van de gewone mens.

De hoeveelheid misleiding, verdraaiing, leugens en corruptie is schrikbarend, maar wel realiteit.

Toch lijken sommige mensen immuun voor elke vorm van informatie die hun fantasiewereld, waarin iedereen goede bedoelingen heeft, net zoals zijzelf (denken ze), doorprikt.

Dat zag je bij 9/11, en je ziet het nu weer met de coronacrisis.

Zelf geloof ik dat dit alles slechts vervullingen van profeties zijn. En die profeties kondigen na duistere tijden ook goede tijden aan, betere tijden dan ooit. De terugkomst van Jezus Christus die orde op zaken zal stellen en voor eens en voor altijd zal afrekenen met het kwaad in deze wereld.

Eehh er zijn er al tig (Jezus figuren) die die claim hebben neergelegd.
Deze werden nou niet bepaald serieus genomen!

En opkomst fascisme, uhu klopt als een bus, tegen de tijd dat ik oud en verrot naar mijn geraniums kijk zal het misschien een feit zijn..
En nee ik overdrijf niet als ik zeg dat dit al meer dan 10 jaar word verteld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194111219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik dit in een eigen topic natuurlijk al aangekaart.

En al jarenlang wordt er gewaarschuwd voor een opkomend fascisme. Niet het fascisme wat de extreemlinkse groepen benoemen, maar een fusie van grote bedrijven, banken en overheden in 'partnership' met de bevolking, zogenaamd ten gunste van de bevolking.

In werkelijkheid is het inderdaad tyrannie, top-down-overheid in plaats van bottom-up.

Ook de economische crisis is natuurlijk nog steeds in volle gang.

Inflatie is sterk aan het stijgen vanwege het overmatige geldprinten van centrale banken.

Deze situatie kan uiteindelijk alleen tot chaos leiden.

En vanuit die chaos zal de nieuwe wereldorde worden geimplementeerd.

Hoe meer veranderingen er plaatsvinden, hoe meer mensen zich bewust worden van het feit dat er wel degelijk duistere krachten aanwezig zijn die niet handelen in het belang van de gewone mens.

De hoeveelheid misleiding, verdraaiing, leugens en corruptie is schrikbarend, maar wel realiteit.

Toch lijken sommige mensen immuun voor elke vorm van informatie die hun fantasiewereld, waarin iedereen goede bedoelingen heeft, net zoals zijzelf (denken ze), doorprikt.

Dat zag je bij 9/11, en je ziet het nu weer met de coronacrisis.

Zelf geloof ik dat dit alles slechts vervullingen van profeties zijn. En die profeties kondigen na duistere tijden ook goede tijden aan, betere tijden dan ooit. De terugkomst van Jezus Christus die orde op zaken zal stellen en voor eens en voor altijd zal afrekenen met het kwaad in deze wereld.

Oh, Jezus komt weer terug, gelukkig maar. Heb je ook enig idee hoe hij orde op zaken gaat stellen, en wanneer hij dat komt doen? Persoonlijk zou ik met een grote boog om iemand heen lopen die claimt een messias te zijn, en er al helemaal niet naar luisteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')