quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Joene het volgende:
nou als je nou die snol van je weer is ziet , smeer je anus in met vaseline en laat je is neuken
quote:Ze was te duur
Op vrijdag 17 januari 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een gesprek met een meisje aan de telefoon die had het over BSM of BDM ofzo?? En of ik dat wel wilde... onwetend zei ik maar ja, maar toen zei ze later dat dat DAT was.. (toen zei ik maar dat we daar nog maar eens over moesten praten) dus toch maar niet...
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Joene het volgende:
nou als je nou die snol van je weer is ziet , smeer je anus in met vaseline glijmiddel en laat je is neuken
quote:het was gewoon een normaal meisje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil
Op vrijdag 17 januari 2003 22:05 schreef thecrook het volgende:[..]
De hoer!
quote:Bij jou woont alles in de buurt man!
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
het was gewoon een normaal meisje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil
quote:Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef The_Wanderer het volgende:!! mijn aars blijft maagdelijk tot mn dood and beyond!
Necrofilie schijnt veel voor te komen
quote:hij verhuist steeds naar een buurt waar de meest geile meiden wonen , waarmee die zn vrouw waarmee hij een open relatie heeft besodemietert of van plan is dat te doen
Op vrijdag 17 januari 2003 22:07 schreef swopfile het volgende:[..]
Bij jou woont alles in de buurt man!
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:het was gewoon een normaal meisje hoertje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil
quote:Daar vind ik wel wat op als t zover is
Op vrijdag 17 januari 2003 22:08 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Necrofilie schijnt veel voor te komen
quote:hoop je idd
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef The_Wanderer het volgende:!! mijn aars blijft maagdelijk tot mn dood and beyond!
quote:
het was gewoon een normaal meisje
[Dit bericht is gewijzigd door aphx op 17-01-2003 22:10]
quote:BDSM: Bondage; Discipline; Sado-masochisme, oftewel een verzamelnaam voor sm en sm related dingen.
Op vrijdag 17 januari 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een gesprek met een meisje aan de telefoon die had het over BSM of BDM ofzo?? En of ik dat wel wilde... onwetend zei ik maar ja, maar toen zei ze later dat dat DAT was.. (toen zei ik maar dat we daar nog maar eens over moesten praten) dus toch maar niet... lijkt me erg pijnlijk.. brr, zo'n plastieke staaf in je kont...... (een echte moet ik ook niet trouwens hoor.). Wie hebben dat wel eens geprobeerd? En hoe was dat? voor man en vrouw?
Je laten neuken met een voorbindlul door een meisje kan sm zijn, hoeft niet...............
Ligt maar net aan de instelling van jezelf....
Maar verder kan ik je niet helpen, heb nog nooit een man genomen met een voorbindlul(wel een dame)
quote:pst : op BHFH topics hoef je niet serieus te reageren , hij is een beetje ziek
Op vrijdag 17 januari 2003 22:10 schreef erodome het volgende:[..]
BDSM: Bondage; Discipline; Sado-masochisme, oftewel een verzamelnaam voor sm en sm related dingen.
Je laten neuken met een voorbindlul door een meisje kan sm zijn, hoeft niet...............
Ligt maar net aan de instelling van jezelf....Maar verder kan ik je niet helpen, heb nog nooit een man genomen met een voorbindlul(wel een dame)
Mopje:
Jantje van 16 jaar komt thuis en zegt tegen zijn moeder: "mam ik heb vandaag voor het eerst geneukt!"
Moeder: "JANTJE! ga naar je kamer!"
Pa komt thuis, ma tegen pa: "Pa, jantje kwam thuis dat ie vandaag voor het eerst geneukt had, helemaal trots en al ! Ga hem eens even de waarheid vertellen!"
Pa naar boven, naar de kamer van Jantje: "Jantje, ik begrijp dat jij vandaag geneukt hebt, op je 16e nog wel! Ik ben helemaal trots! Ik neukte pas voor het eerst toen ik 20 was! Alleen moeder is een beetje pissig dus ik ga je nu flink uitfoeteren maar je moet je er maar niks van aantrekken hoor, ik ben echt heel trots op je!"
Dus pa begint te roepen en te tieren, zodat moeder het wel zeker gehoord moet hebben. Eindelijk is pa klaar met jantje, zegt ie nog maar eens extra tegen m hoe trots ie wel niet is op zijn 16 jarige zoon
"En jantje, zeg eens, ga je nou morgen weer neuken! "
"Nee pa, morgen niet, ik heb nu pijn aan mijn hol!"
vond m wel toepasselijk in deze
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 17-01-2003 22:22]
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:14 schreef UTO het volgende:"Nee pa, morgen niet, ik heb nu pijn aan mijn hol!"
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Fliepke het volgende:
met wat voor mensen bel jij ?
Hier gaat een slotje op
Trouwens.. de reacties hier vind ik van een bedroeven nivo..
Onthou voortaan even dat je hier in een serieus forum zit
(de paar uitzonderingen daargelaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |