De "voorloper" van the SIxth Sense...quote:Op maandag 15 juni 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Lilo
Deze film heb jij ook echt wel gezien ouwe leugenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De "voorloper" van the SIxth Sense...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rukfilm was dat eigenlijk, achteraf gezienOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wie is dat?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:41 schreef Molo het volgende:
Mja
Misschien trekt het over paar jaar weer beetje recht ofzo
[ afbeelding ]
"I see hamburgers"quote:Op maandag 15 juni 2020 14:41 schreef Molo het volgende:
Mja
[ afbeelding ]
Die jongen van 'I see dead people'quote:
Ondertussen incel topics openend op Redditquote:
Ik hoop het wel voor hem, dit ziet er niet heel goed uit..quote:Op maandag 15 juni 2020 14:41 schreef Molo het volgende:
Mja
[ afbeelding ]
Houden zo, wat een drama zegquote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh, die film heb ik nooit gekeken.
Hij zat ook in Forrest Gump en nog wel meer films.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh, die film heb ik nooit gekeken.
Ben je acteur neuk je nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondertussen incel topics openend op Reddit
Heb ik dat verhaal van Joop wel eens verteld?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Houden zo, wat een drama zeg
Ik heb nog steeds spijt van me over laten halen The Titanic te kijken
Man man man sommige films
Die heb ik dan weer wel gezien.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Houden zo, wat een drama zeg
Ik heb nog steeds spijt van me over laten halen The Titanic te kijken
Man man man sommige films
Nee, graag in geur en kleurquote:Op maandag 15 juni 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal van Joop wel eens verteld?
Mwa, de geur hoeft niet per sequote:
Kap eens met diequote:Op maandag 15 juni 2020 14:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien.
Heb die scene in die koets nog weleens nagespeeld in de auto, zo met die hand tegen het raam....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
arme @budaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kap eens met diesmiley
Zo'n teringhekel aan, @:Buda jij ook, jullie gebruiken die veel teveel. It angers me![]()
En zweet
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kap eens met diesmiley
Zo'n teringhekel aan, @:Buda jij ook, jullie gebruiken die veel teveel. It angers me![]()
En zweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |