*springt in de houding.quote:
Tja je moet ervan houden die doedelzakkenquote:
Daar wordt cultuur en vaderlandsliefde niet gelijk gesteld aan racismequote:
* springt in schuilkelder... tiefusherriequote:
*bijt lip*quote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar wordt cultuur en vaderlandsliefde niet gelijk gesteld aan racisme
Dit is meer iets voor jou.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja je moet ervan houden die doedelzakken
Ik vind het geweldigquote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja je moet ervan houden die doedelzakken
Ik zou de buuf nemenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Zit te twijfelen tussen een goed boek of buufje
Een uitbarsting waar de vesuvius jaloers op isquote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als vrouwen op hun lip gaan bijten dan duurt het niet lang meer.
Wat voor boek?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ook wel toe om diep in een boek te duiken.
Dus 'ik wil in je boekje' is een verdachte opmerking bij hem?quote:
ja d0h :pquote:Op zondag 14 juni 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus 'ik wil in je boekje' is een verdachte opmerking bij hem?
Heerlijke en meesterlijke verhalenverteller is hetquote:Op zondag 14 juni 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik zou lezen.
Wat zijn jouw drie favoriete boeken? Al denk ik dat ik er geen van zal kennen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke en meesterlijke verhalenverteller is het
quote:
quote:
_ de Griezels staat sowieso op 1quote:Op zondag 14 juni 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw drie favoriete boeken? Al denk ik dat ik er geen van zal kennen.
Als die de buuf neemt heeft ie geen b(r)oek nodigquote:
Pak de kamasutra en ga naar je buufquote:Op zondag 14 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Door jullie ga ik dadelijk geen boek lezen zo h, dat het niet weer aan mij ligt
Heet dat boek zo van de priemgetallen omdat niemand dat boek wilt lezen?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Mijne zijn (wat een moeilijke vraag eigenlijk)
Denk het leukste boek het rosie project en dan de hele serie
Mooiste boek eenzaamheid van de priemgetallen
Alles van Toon Tellegen maar doe dan maar Misschien wisten zij alles want verzamelbundel.
Pfffoe meestal wel gewone spannende boeken hoor, geen hoogstaande literatuur, ik lees wel veel geschiedenisboeken en wetenschappelijke boeken, Eeuwige Schoonheid van Gombrich bijvoorbeeld of een biografie van Bodicea of Julius Caesar, dat soort shit en ik ben een SF nerd bij uitstek dus Hyperion staat erg hoog op mijn favorieten lijst.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw drie favoriete boeken? Al denk ik dat ik er geen van zal kennen.
Op dit moment, maar het wisselt:quote:Op zondag 14 juni 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Alles van Toon Tellegen maar doe dan maar Misschien wisten zij alles want verzamelbundel.
Lol nee was toen best wel een bestseller geloof ik. Gaat over een bijzondere vriendschap tussen twee buitenbeentjes.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heet dat boek zo van de priemgetallen omdat niemand dat boek wilt lezen?
Bij mij bestaat de top 3 uit Steven Kingquote:Op zondag 14 juni 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
In Europa van Geert staat bij mij ook bij de favorieten.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op dit moment, maar het wisselt:
Notes from a small island (Bill Bryson)
In Europa (Geert Mak)
Chernobyl (Serhii Plokhy)
Die Donkere Toren serie niet?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
Bij mij bestaat de top 3 uit Steven King
- the green mile
- IT
- de vervloeking
Ik geloof niet dat ik hier iets van gelezen heb.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfffoe meestal wel gewone spannende boeken hoor, geen hoogstaande literatuur, ik lees wel veel geschiedenisboeken en wetenschappelijke boeken, Eeuwige Schoonheid van Gombrich bijvoorbeeld of een biografie van Bodicea of Julius Caesar, dat soort shit en ik ben een SF nerd bij uitstek dus Hyperion staat erg hoog op mijn favorieten lijst.
En deze ook niet, al zou Chernobyl misschien wel iets voor mij zijn. Ik lees ook veel boeken over reizen die mensen maken. Vrouw die door de woestijn van Australi trekt, dat soort dingen.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op dit moment, maar het wisselt:
Notes from a small island (Bill Bryson)
In Europa (Geert Mak)
Chernobyl (Serhii Plokhy)
Lisey’s Story weleens gelezen?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
Bij mij bestaat de top 3 uit Steven King
- the green mile
- IT
- de vervloeking
Op 4quote:
Heerlijk boekquote:Op zondag 14 juni 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Europa van Geert staat bij mij ook bij de favorieten.
Denk het niet. Heb sowieso met lezen niet het geduldquote:Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien niet de goede boeken gekozen?
Staat nog ongelezen in de kastquote:
Ja ik ben gek op grote verbanden leggen uit kleine gebeurtenissen.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk boekAl die kleine gebeurtenissen in de schaduw van de wereldgeschiedenis
Wat was het verhaal?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
in de 40 plus hebben ze het nog steeds over mch en mij
[..]
.
Ja tijd is wel een ding ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lees al 10 jaar niets meer qua boeken, maar puur door tijdsgebrek.
Doe net als mijn opa na mijn pensioen een inhaalslag en koop gewoon de hele bibliotheek
Dan zou Notes from a Small Island wel iets voor je zijn. Of Neither here nor There van dezelfde schrijver. Dat zijn echte reisboeken.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier iets van gelezen heb.
[..]
En deze ook niet, al zou Chernobyl misschien wel iets voor mij zijn. Ik lees ook veel boeken over reizen die mensen maken. Vrouw die door de woestijn van Australi trekt, dat soort dingen.
Die ouwe trekpop krijg je voorlopigniet weg daarquote:
Ik vond dat echt hele vreemde mensen. Alsof je in een tbs kliniek zatquote:Op zondag 14 juni 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks spannends maar ze hebben nu onderling ook alweer ruzie
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
Die ouwe trekpop krijg je voorlopigniet weg daar
Geen typisch King-boek. Was zelfs een tikje aangrijpendquote:Op zondag 14 juni 2020 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
Staat nog ongelezen in de kast
#SK-fan hier
ja zijn het ook.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond dat echt hele vreemde mensen. Alsof je in een tbs kliniek zat
Idemquote:Op zondag 14 juni 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op grote verbanden leggen uit kleine gebeurtenissen.
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Lees eigenlijk nauwelijks meer, maar ga denk voor deze 3:
- 1984 (George Orwell)
- Nightfall (Isaac Asimov)
- Het dilemma 1.158.837.115 (Fons Schirris)
Ik snapte de link SEX en 40+ niet maar valt me nu pas op dat MCH het huidige topic in 40+ opendequote:
Waar heb jij wel geduld voor ...quote:Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb sowieso met lezen niet het geduldmaar geloof wel dat er goeie boeken zijn hoor maar te snel afgeleid
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snapte de link SEX en 40+ niet maar valt me nu pas op dat MCH het huidige topic in 40+ opende
Ik vermoed dat jij Grey Wolf ook boeiend zou vinden. Hoogst omstreden theorie, maar niettemin een boek dat geschreven is door een zeer gerenommeerd journalist en daarom wel serieus te nemenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op grote verbanden leggen uit kleine gebeurtenissen.
valt mee toch. Heb in de sex sc gezegd dat 40 plus echt een zure boel is want mch tagde mij daar.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is een beetje opstandig vandaag
Alsof jij die hebt gelezen.quote:
Hier reageer ik maar niet opquote:Op zondag 14 juni 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt mee toch. Heb in de sex sc gezegd dat 40 plus echt een zure boel is want mch tagde mij daar.
1984 en Animal Farmquote:Op zondag 14 juni 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Lees eigenlijk nauwelijks meer, maar ga denk voor deze 3:
- 1984 (George Orwell)
- Nightfall (Isaac Asimov)
- Het dilemma 1.158.837.115 (Fons Schirris)
Ga het eens googlen.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou Notes from a Small Island wel iets voor je zijn. Of Neither here nor There van dezelfde schrijver. Dat zijn echte reisboeken.
Oeh ja ik zie het, lekker ga ik bestellen,quote:Op zondag 14 juni 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij Grey Wolf ook boeiend zou vinden. Hoogst omstreden theorie, maar niettemin een boek dat geschreven is door een zeer gerenommeerd journalist en daarom wel serieus te nemen
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 14 juni 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel juist dat jij zo slim bent
Ga je nu zomaar publiekelijk complimentjes gevenquote:
ja klopt. dit is wat raar. sorry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu zomaar publiekelijk complimentjes geven![]()
Van 2 walletjes topics aan het eten ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |