neee dat meen je nietquote:Op zondag 14 juni 2020 20:54 schreef fespo het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)erontwaardiging.html
Holacaust on ice bestaat
Een linkse idioot, dat mag je wel eens aan mij uitleggen. Die knakker vernietigd vrijwel alles wat links is en rechts trouwens ook. Als er een idioot is die je niet in een hokje kunt drukken dan is het Theo Maassen wel. Die idioot is echt briljant.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:51 schreef JANdeDERDE het volgende:
Uitgesproken linkse idiootkan grappig zijn (vroeger vooral)
Stond deze ook niet al op Netflix? Ik had het idee dat ik deze al eens had gezien.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:10 schreef Poppejans het volgende:
Claudia de breij bash HAHAHAHAHA
Heerlijke show was dit, ik ben er heen geweest destijds
Hij is ook al een keer eerder op tv geweest. Misschien daarom?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stond deze ook niet al op Netflix? Ik had het idee dat ik deze al eens had gezien.
Amen, Theoquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een linkse idioot, dat mag je wel eens aan mij uitleggen. Die knakker vernietigd vrijwel alles wat links is en rechts trouwens ook. Als er een idioot is die je niet in een hokje kunt drukken dan is het Theo Maassen wel. Die idioot is echt briljant.
Deze show staat iig op Videoland. Tijdje terug nog gekeken, daarom afgelopen zondag ff overgeslagen. Het is niet zijn laatste show, daarmee was hij volgens mij nog aan het touren toen Corona uitbrak.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stond deze ook niet al op Netflix? Ik had het idee dat ik deze al eens had gezien.
Jaaaa, zin in!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kickje:
Komende zaterdag Theo met zijn nieuwste show ("Situatie Gewijzigd") op NPO1 om 20.30 uur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |