Jezusquote:
hij blowt hooggeleid denk ikquote:Op zondag 14 juni 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jezus![]()
Is er ook bekend hoe het deze kansenparel tegenwoordig vergaat?
Wat een klapmongoolquote:Op zondag 14 juni 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
hij doet van alles. misschien is het wel act geweest
https://sidneyschmeltz.nl/
hahahaquote:Op zondag 14 juni 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jezus![]()
Is er ook bekend hoe het deze kansenparel tegenwoordig vergaat?
Ja. In Eindje zitten ook genoeg prima ijsboeren. Dus alleen maar naar Kees als ik toch bij pa ben..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn achternaam is Kees? Briljant![]()
En top zeg! Hier zit een prima ijsboer, maar de beste uit de regio zit net even te ver
Ook prima eigenlijk want zo vaak kom ik er gelukkig toch niet. IJs
Neuh ben nooit een Star Wars fanboy geweest, was altijd meer van de Star Trek kantquote:Op zondag 14 juni 2020 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
https://starwars.fandom.com/wiki/Order_66
Waarschijnlijk niet boeiend voor jou.
Heb ik ook wel eens gekeken, maar kon me niet lang genoeg blijven boeien. Maar is idd niet slecht.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh ben nooit een Star Wars fanboy geweest, was altijd meer van de Star Trek kant
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype typesquote:Op zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij verdient waarschijnlijk meer dan jij en ik bij elkaar Molo.
NOu ja als het een act is is het wel knapquote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype types
Ja met wat onzin worden ze miljonair. Wie is dan gek? Wij eigenlijk dat wij zelf niet dat soort onzin op de markt brengen.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype types
Daar vertoon ik mijn gezicht liever niet..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je beter in Rotterdam naast CS kijken
Chanel West Coast?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat heeft die blonde chick ook gedaan toch. ben haar naam kwijt, met haar paarden hobby
Heb er ook altijd wel respect voor hoor. Binnenlopen terwijl je niks kan, types als Femke Louise etcquote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja als het een act is is het wel knap
Maar even gekeken op Maps . En ik snap het nuquote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar vertoon ik mijn gezicht liever niet..
Oh Britt Dekker die domme doosquote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat heeft die blonde chick ook gedaan toch. ben haar naam kwijt, met haar paarden hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |