https://www.skipr.nl/nieu(...)schommelt-rond-de-1/quote:Op zondag 14 juni 2020 18:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er word al weken..nee, maanden ondertussen...geroepen dat mensen schijt hebben aan de regels. Waar ik het overigens steeds meer mee eens ben. Je merkt dat steeds meer mensen de situatie zat worden. Leven start steeds meer op. Máár als dat echt een probleem zou zijn geweest dan zouden we al talloze nieuwe pieken gezien moeten hebben. Blijf het roepen, en wellicht krijg je ooit gelijk ja. Momenteel is er niks wat er op wijst dat de besmettingen in NL stijgen. Ze zijn stabiel als ik het dagelijks een beetje check. Ook niet gek met hoeveel meer er nu getest word.
Ik denk af en toe zelfs dat sommigen het wel spannend vinden en bijna zitten te hopen op een nieuwe golf. Hoop dat ik het mis heb.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:57 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben wel klaar met dit topic. Aan het begin kon je hier nog wel eens een leuke inhoudelijke discussie voeren. Inmiddels is dit gekaapt door angsthazen die met smacht thuis zitten te wachten op die volgende golf (en 'ik zei het toch' kunnen roepen hier) en mensen die alle realiteit voorbij zijn en hier tot in den treure hun 'stream of consciousness' en repetitieve dogma's komen droppen
waarom schrijf je echt met hoofdletters?quote:
'echter en als'. Ja zo lust ik er nog wel ééntje. Laten we nu gewoon blij zijn dat het virus op dit moment uitgedoofd is.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://www.skipr.nl/nieu(...)schommelt-rond-de-1/
Klopt het is stabiel omdat de R0 rond de 1 schommelt, echter als deze maar een fractie hoger is voor iets langere tijd, dan ben is NL weer de sjaak.
Teveel mensen op een kluitje misschien?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gekke is wel dat de VS wel een duidelijke toename heeft in gevallen door Memorial Day.
uitgedoofd is het niet, echter waakzaam zijn is wel handig met een R0 rond de 1.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'echter en als'. Ja zo lust ik er nog wel ééntje. Laten we nu gewoon blij zijn dat het virus op dit moment uitgedoofd is.
Lolquote:Op zondag 14 juni 2020 19:57 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben wel klaar met dit topic. Aan het begin kon je hier nog wel eens een leuke inhoudelijke discussie voeren.
-edit- ff op met je paniekerige -edit-opmerkingenquote:Op zondag 14 juni 2020 20:18 schreef hooibaal het volgende:
Er is niets uitgedoofd. Het aantal besmettingen wereldwijd was gisteren hoger dan ooit tevoren.
Mee eens, kijk eens naar Amerika en Brazilië! Daar is wel erg... met zo veel besmettingen, vergeet ook niet wat er ook in Rusland gebeurt.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:18 schreef hooibaal het volgende:
Er is niets uitgedoofd. Het aantal besmettingen wereldwijd was gisteren hoger dan ooit tevoren.
Dit soort teksten zijn inderdaad een stuk bevorderlijker voor de discussie!quote:Op zondag 14 juni 2020 20:22 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
ff op met je paniekerige opmerkingen
Totdat je de feiten gaat bekijken. Dan blijkt hij gewoon gelijk te hebben.quote:
Daarom de grenzen dichtgooien (of in elk geval verplichte quarantaine) tot ze elders de boel onder controle houden.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens, kijk eens naar Amerika en Brazilië! Daar is wel erg... met zo veel besmettingen, vergeet ook niet wat er ook in Rusland gebeurt.
Inderdaad, maar we kunnen ook komende weken handjevol buitenlanders verwachten die op vakantie in Nederland zullen gaan.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom de grenzen dichtgooien (of in elk geval verplichte quarantaine) tot ze elders de boel onder controle houden.
Dat vrijblijvende geneuzel rondom inreizen gaat ons straks een hoop gedoe opleveren.
In Scheveningen stierf het vrijdag alweer van de Duitsers. Nou is dat niet zo'n brandhaard, maar mensen bijvoorbeeld uit de VS of Brazilië zouden eigenlijk verplicht 2 weken in isolatie moeten blijven. Dat is vooralsnog een dringend advies, lijkt me vrij beperkt?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we kunnen ook komende weken handjevol buitenlanders verwachten die op vakantie in Nederland zullen gaan.
Dat hangt volledig af van de hoeveelheid besmettingen.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://www.skipr.nl/nieu(...)schommelt-rond-de-1/
Klopt het is stabiel omdat de R0 rond de 1 schommelt, echter als deze maar een fractie hoger is voor iets langere tijd, dan ben is NL weer de sjaak.
En terugreizende Nederlandse vakantiegangers.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we kunnen ook komende weken handjevol buitenlanders verwachten die op vakantie in Nederland zullen gaan.
Ach, toen de pleuris hier in maart al was uitgebroken kwamen er nog vrolijk vluchten binnen uit Teheran...quote:Op zondag 14 juni 2020 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
In Scheveningen stierf het vrijdag alweer van de Duitsers. Nou is dat niet zo'n brandhaard, maar mensen bijvoorbeeld uit de VS of Brazilië zouden eigenlijk verplicht 2 weken in isolatie moeten blijven. Dat is vooralsnog een dringend advies, lijkt me vrij beperkt?
Ja maar dat was maart met de wijsheid van toen.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, toen de pleuris hier in maart al was uitgebroken kwamen er nog vrolijk vluchten binnen uit Teheran...
De wijsheid van toen was dat Iran als een van de eerste landen flinke brandhaarden had. Is niet echt op gereageerd qua vluchten blokken.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dat was maart met de wijsheid van toen.
Inmiddels zijn we ruim drie maanden verder en hebben we hier de zaken prima op orde.
Dan moet je wel paal en perk stellen aan instromende reizigers van landen die dat niet hebben. Anders ben je zo weer terug bij af.
Er zijn fouten gemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wijsheid van toen was dat Iran als een van de eerste landen flinke brandhaarden had. Is niet echt op gereageerd qua vluchten blokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |