Fietsen had ik anders wel willen doen vanmiddag, maar neem nu de gok niet.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier in de buurt zullen zeggen..waarom nu? Hier hoosde het al maar volgens buienalarm was het nog droog. Zag vanaf het balkon vanmiddag mensen vertrekken om te gaan wandelen of fietsen
Wij zitten denk ik zo'n 30 km bij jou vandaan en inderdaad wordt er al vanaf gisterenmiddag 15 uur regen voorspeld maar het is nog steeds droog. Blij dat we dus toch maar zijn gaan zwemmen, skelteren en wandelen ondanks dreigende luchten.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Hier geen regen. Al een week niet of zo. Volgens buienradar is er nu wel regen.
Gisteren woonde ik in een code geel gebied. Geen drup, geen flits, geen gerommel gezien en gehoord.
Nu Heel Veel regenquote:Op zondag 14 juni 2020 15:27 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zitten denk ik zo'n 30 km bij jou vandaan en inderdaad wordt er al vanaf gisterenmiddag 15 uur regen voorspeld maar het is nog steeds droog. Blij dat we dus toch maar zijn gaan zwemmen, skelteren en wandelen ondanks dreigende luchten.
quote:Op zondag 14 juni 2020 15:42 schreef Barreltje het volgende:
Mooi altijd wel.. de FOK!-live buienradar
Hier hemelsbreed ook 30km? Iets meer misschien. Nog niks...quote:Op zondag 14 juni 2020 15:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij zitten denk ik zo'n 30 km bij jou vandaan en inderdaad wordt er al vanaf gisterenmiddag 15 uur regen voorspeld maar het is nog steeds droog. Blij dat we dus toch maar zijn gaan zwemmen, skelteren en wandelen ondanks dreigende luchten.
Nou! Kunnen we met noodweer in een tent ook weer van de wishlist afstrepenquote:
Alles tot nu toe droog gebleven? Wel gezelligquote:Op zondag 14 juni 2020 15:56 schreef Clubsoda het volgende:
Nou! Kunnen we met noodweer in een tent ook weer van de wishlist afstrepen
Hier anders ook nietquote:Op zondag 14 juni 2020 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Op de radar zie je het helemaal dichttrekken boven Duitsland en Overrijssel en Gelderland en PRECIES NIET IN ENSCHEDE
Stuurde mijn ouders net een appje 'En, al weggespoeld hihaho'quote:Op zondag 14 juni 2020 15:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier anders ook niet![]()
Voor morgen staat er ineens 15mm op het programma
Er hangt geloof ik al anderhalf uur een rode pit boven de Achterhoekquote:Op zondag 14 juni 2020 16:02 schreef derLudolf het volgende:
Het is echt heel lokaal. Was gisteren bij een vriend te klussen. Niks gehad qua neerslag.
M'n ouders hadden een heel klein beetje regen gehad, maar mocht geen naam hebben. 4/5km verderop heel lokaal zware hagel.
quote:Op zondag 14 juni 2020 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hij kan lullen als brugman , dus ik heb inmiddels geleerd dat ik die discussie lekker niet eens meer aanga.
het feit dat mijn cariere niet ging zoals ik wilde lag ook vooral aan mijn inzet en niet aan het feit dat mijn liedinggevenden mij alles in de weg legden wat ze maar in de weg konden leggenHij denkt dat het promoveren van die vrouwen aan discriminatie lag, maar misschien was het ook wel zijn inzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |