Nee beter balonnetje doen tijdens autorijdenquote:Op zondag 14 juni 2020 11:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Jawel broer maar ik ga niet sos klappen en dan autorijden
Preciesquote:Op zondag 14 juni 2020 11:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee beter balonnetje doen tijdens autorijden
Ziedendquote:Op zondag 14 juni 2020 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Vandaar dat je de hele avond op Fok zat
Klinkt alsof je ouder bent geworden. Wat ik me kan herinneren was dat je vroeger wel energie had voor dit soort dingen. Of ben je te vroeg wakker geworden?quote:Op zondag 14 juni 2020 10:58 schreef wollah het volgende:
Gister met me vriendin uit eten geweest. Daar paar wijntjes gehad. Toen naar huis gereden en bij mij thuis in Den Haag nog samen 2 flessen leeggezopen
Toen geneukt
Word net wakker en ben kapot moet haar zo naar Utrecht brengen.
Klacht: brak en moet zo me girl naar Uffa brengen
Een 'man' met een vies vlassig snorretje zekerquote:Op zondag 14 juni 2020 11:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet zelf kunnen rijden![]()
Geen echte man zijn
Sws broerquote:Op zondag 14 juni 2020 11:53 schreef gers het volgende:
Neef je weet toch dat ochtend seks ervoor zorgt dat je kater weggaat
ziedend.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een 'man' met een vies vlassig snorretje zeker
En hoe heb jij daar last van?quote:Op zondag 14 juni 2020 11:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedend.
wat probeer je nou geforceerd grappig te doen in elk topic met dat je zogenaamd een foto van hem hebt. Post die kutfoto dan
triggeredquote:Op zondag 14 juni 2020 11:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedend.
wat probeer je nou geforceerd grappig te doen in elk topic met dat je zogenaamd een foto van hem hebt. Post die kutfoto dan
Heb jij die nog niet gezien?quote:Op zondag 14 juni 2020 11:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedend.
Waarom moeilijk doen , lekker champagne zuipen achterin en zoquote:Op zondag 14 juni 2020 11:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet zelf kunnen rijden![]()
Geen echte man zijn
Deze manquote:Op zondag 14 juni 2020 11:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ziedend.
Ik vind zelf rijden leuker neefquote:Op zondag 14 juni 2020 12:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen , lekker champagne zuipen achterin en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |