SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links naar de vorige delen: Topicreeks: [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen
Kusjedoei
[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 13-06-2020 22:43:57 ]SOONY
Dan krijg je plagiaatquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het lelijke nog niet eens eens zo erg maar wat een groot lomp ding is het ook.
Had er gewoon een rechthoekige subtiele zwarte kast van gemaakt, was perfect geweest.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:37 schreef KennyPowers het volgende:
Little Devil Inside Devs Apologize For Racist Enemy Design And Will Change Them
https://kotaku.com/little(...)enemy-des-1844023847
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb nog niet alles gelezen maar ik ben niks tegengekomen over de backward compatibility.
Als ik volgende week TLOU2 zou kopen via de PSN store, kan ik deze dan spelen op de PS5? Dus geen PS5 remaster maar gewoon de PS4 game.
Jaquote:Last of Us 2 will run on PS5 "without issue", says PlayStation CEO
https://www.gamesradar.co(...)ays-playstation-ceo/
Waarschijnlijk zwart en wit om gezeik te voorkomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:28 schreef Ixnay het volgende:
Sorry maar wat een oerlelijk apparaat.
Maar als ik er maar Demons Souls op kan spelen straks heb ik er vrede mee.
Niets geleerd na LocoRoco.quote:
Ik en m’n vriendin kopen alleen nog maar digitaal omdat we elkaars account op primary hebben staan en dan maar een game 1x hoeven te kopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef DKUp het volgende:
Digital Edition zou alleen interessant zijn als SOONY ook met een goede Game Pass komt.
Vaak genoeg zijn fysieke games goedkoper en ergens op internet of in een budgetbak voor een mooie prijs te vinden. Af en toe een film op een schijfje kijken is ook wel fijn. De normale editie gaat het zeker worden.
Ik verwacht ¤50,- goedkoper en meer als ze echt met Microsoft willen knokken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik en m’n vriendin kopen alleen nog maar digitaal omdat we elkaars account op primary hebben staan en dan maar een game 1x hoeven te kopen.
Volgens Digital Foundry kost een UHD Blu Ray disc drive een euro of 50/60 dus het prijsverschil zal waarschijnlijk niet veel zijn denken ze. Het nadeel is wel dat je geen games kan lenen van maten, vind het lastig. Ik wacht de prijzen even af.
Aloy genotquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De luidsprekers van je tv zijn eigenlijk nooit okay. Dat is sinds de PSOne / N64 periode al wel het geval. Minimaal een goeie soundbar, maar het liefst een Atmos 7.1 set. Een koptelefoon als de Sony Gold, of straks die nieuwe, is een simpele relatief goedkope oplossing.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor de 3D audio van de ps5, gaat dat werken op de standaard luidsprekers van je tv? Of heb je een soundbar, een nieuwe headset, of een volledige surround geluid installatie nodig?
Ze zijn er mee bezig het ook te laten werken door de luidsprekers van je televisie. Extra speakers en de nieuwe headset zullen beter werken.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor de 3D audio van de ps5, gaat dat werken op de standaard luidsprekers van je tv? Of heb je een soundbar, een nieuwe headset, of een volledige surround geluid installatie nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |