Heel soms zit er ananas door mijn rijst en dan vraag ik me ook af in welk universum ik beland ben.quote:
Ik zag weer een filmpje van die blondje die je postte, das echt een typische groupie he, zal me niet verbazen dat Thierry haar gebruikt om af en toe tegen aan te duwen ofzoquote:
Ik vind jou een aardige jongenquote:Op zondag 14 juni 2020 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag weer een filmpje van die blondje die je postte, das echt een typische groupie he, zal me niet verbazen dat Thierry haar gebruikt om af en toe tegen aan te duwen ofzo
Ik jou ook ouwe reusquote:
Leuk dat iemand de sport act van @onlogisch en mij overneemtquote:Op zondag 14 juni 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
Boys
Even uurtje gesport, was best benauwd
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Messi maakte hands bij 1 goal en de ander stond Alba buitenspelquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-dode-zwanen.html
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard Hebben jullie ook wel eens gerouwd om dode zwanen?
Mijn autisme kan er heel moeilijk mee omgaan hoe deze pizza is gesneden. Dit zit mij de rest van de dag dwars Stijn, dank je welquote:Op zondag 14 juni 2020 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/geensnellejelle/status/1271863967103832064
@:ggmm @:onlogisch Graag een mening.
#whiteswansmatterquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi maakte hands bij 1 goal en de ander stond Alba buitenspel
[ afbeelding ]
Zwanen -> negersquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
klein stukje gekeken, was een moment dat ze dachten van achteruit te voetballen wat niet lukte, elkaar ziekenhuisballen gevenquote:Op zondag 14 juni 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.
Je ziet aan Mallorca dat ze twee jaar terug nog op het derde niveau voetbalden. De huurling Kubo is veel te goed intrinsiek, maar moet a la Odegaard nog veel stappen zetten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
klein stukje gekeken, was een moment dat ze dachten van achteruit te voetballen wat niet lukte, elkaar ziekenhuisballen geven
Niks anders dan #UEFALONAquote:Op zondag 14 juni 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.
De UEFALONA zorgt er vast voor dat Real Madrid het onvermogen heeft om een zwalkend Barça niet op ruime achterstand te zetten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks anders dan #UEFALONA
Einde bericht
We gaan ze pakken maat, dat walgelijke stukje verdriet uit Catalunya zal het nog wel voelen, sportief en financieelquote:Op zondag 14 juni 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De UEFALONA zorgt er vast voor dat Real Madrid het onvermogen heeft om een zwalkend Barça niet op ruime achterstand te zetten.
Kun je het falen van Betis mooi even vergeten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gaan ze pakken maat, dat walgelijke stukje verdriet uit Catalunya zal het nog wel voelen, sportief en financieel
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 14 juni 2020 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je het falen van Betis mooi even vergeten.
Dat doet het sinds een weekje weer ofzoquote:Op zondag 14 juni 2020 13:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan trouwens al weken geen QR code gebruiken bij internet bankieren, kan ook geen TOTO meer doen
@:Caland FIX JULLIE SHIT
quote:Op zondag 14 juni 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet het sinds een weekje weer ofzo
Even je cookies verwijderen
Niet compatible met die Apple troepquote:Op zondag 14 juni 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor prehistorisch inlogscherm bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |