Ik geloofde best dat het videootje echt was hoor en van vandaag. De dingen waar ik wel aan twijfel zijn dat het aan "leftists" en "blm" wordt toegeschreven en of dit een uitvergroting is van de realiteit. Kan allemaal waar zijn, want Fransen houden wel van een relletje, maar Breitbart en andere kanalen houden omgekeerd van het uitvergroten van shit.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:28 schreef Selqae het volgende:
[..]Als je graag een andere bron wil prima, dit is gefilmd vanuit een andere hoek.twitter:Ozkok_A twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:52:22PARIS - A group of anti-riot police forces heavily attacked on la Place de la #Republique.
https://t.co/BheTZGa1JQ reageer retweet
Ironisch dan dat Breitbart als enige transparant is.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Raar dat je dat denkt. Nee, ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Breitbart specifiek heeft het probleem dat het daadwerkelijk propaganda bedrijft, volgens hun eigen editor. CNN heeft hun eigen set aan problemen en je hebt ook 2 dingen om te bespreken: het tv-kanaal en wat ze schrijven. Hoe dan ook is iets niet "waar", omdat 1 medium dat schrijft.
Dit moet je denk ik even toelichten.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ironisch dan dat Breitbart als enige transparant is.
Een 'waarschijnlijk extreemrechtse'demonstrant die gedragen wordt is daarentegen volkomen aannemelijk.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik geloofde best dat het videootje echt was hoor en van vandaag. De dingen waar ik wel aan twijfel zijn dat het aan "leftists" en "blm" wordt toegeschreven en of dit een uitvergroting is van de realiteit. Kan allemaal waar zijn, want Fransen houden wel van een relletje, maar Breitbart en andere kanalen houden omgekeerd van het uitvergroten van shit.
De rest bedrijft propaganda en ontkent het.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit moet je denk ik even toelichten.
Yep. Reuters is een persbureau en het betrof een tegendemonstratie van extreem-rechtse pipo's. Hier heb je nog een foto:quote:Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 'waarschijnlijk extreemrechtse'demonstrant die gedragen wordt is daarentegen volkomen aannemelijk.
Ik dacht dat je dit bedoelde, maar het is goed als je het zegt ipv dat ik het aanneem. Het is echt heel ver van de waarheid, maar er zijn denk ik anderen op dit forum die je specifiek hierover van betere repliek kunnen dienen dan ik. @KoosVogels misschien.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De rest bedrijft propaganda en ontkent het.
Kon je vast zelf ook wel bedenken toch
Ik heb moeite met het accepteren van dat je de ene bron bij voorbaat als onbetrouwbaar neerzet en een andere die in de berichtgeving zelf al speculeert prima aannemelijk vindt. Iets met een dubbele standaard.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Yep. Reuters is een persbureau en het betrof een tegendemonstratie van extreem-rechtse pipo's. Hier heb je nog een foto:
[ afbeelding ]
Het onderschrift luidt: A protester carries an injured counter-protester to safety, near the Waterloo station during a Black Lives Matter protest following the death of George Floyd in Minneapolis police custody, in London, Britain, June 13, 2020. REUTERS/Dylan Martin
Ik zie niet in waarom je zo'n moeite ermee hebt om dit te accepteren. De wereld is niet zwart-wit, maar superveel tinten van grijs.
Ver van de waarheid mn reet. Zoals de NOS met hun 4 witte agenten. Onee oeps foutje.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit bedoelde, maar het is goed als je het zegt ipv dat ik het aanneem. Het is echt heel ver van de waarheid, maar er zijn denk ik anderen op dit forum die je specifiek hierover van betere repliek kunnen dienen dan ik. @:koosvogels misschien.
Er zijn al bijna twee weken elke dag honderdduizend mensen op de been. Het plunderen gebeurde in het begin door een paar honderd man, maar daar hoor je nu weinig meer over, want het is er ook nauwelijks meer. De media is altijd hijgerig voor een rel, zowel als dat aan linkerkant of aan rechterkant gebeurt, daardoor denk je al gauw dat het rovende meutes zijn. (Dat en het feit dat het voornamelijk zwarte mensen zijn). Maar het overgrote merendeel is gewoon vreedzame protestanten. Van dit groepje was het overgrote merendeel voetbalhooligan. En ongetwijfeld hebben ze ook een tijdje vreedzaam gedemonstreerd, en komt dan alleen het knokken met de politie in het nieuws. Want zo werkt het nieuws. Maar goed, probeer maar te argumenteren dat voetbalhooligans niet vanaf het begin al uit waren om te knokken met de politie.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ja BLM zit al meer dan een week de halve US en grote steden in Europa gewelddadig overhoop te halen, maar de tegenbeweging die daaruit voortvloeit is het probleem.
Duidelijk weer.
Als je moeite hebt met begrijpen dat Reuters betrouwbaarder is dan Breitbart, moet je misschien je school afmaken.quote:Op zondag 14 juni 2020 04:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het accepteren van dat je de ene bron bij voorbaat als onbetrouwbaar neerzet en een andere die in de berichtgeving zelf al speculeert prima aannemelijk vindt. Iets met een dubbele standaard.
Wat een schitterende fotoquote:Op zondag 14 juni 2020 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstrant draagt een (waarschijnlijk extreem rechtse) tegendemonstrant die gewond is om hulp te krijgen. Uit:
[..]
Moet zeggen dat Johnson zich alleszins beter opstelt dan Trump.
Mooiquote:Op zondag 14 juni 2020 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstrant draagt een (waarschijnlijk extreem rechtse) tegendemonstrant die gewond is om hulp te krijgen. Uit:
[..]
Moet zeggen dat Johnson zich alleszins beter opstelt dan Trump.
Dat is een mooie stropop die je daar opgetuigd hebt, alsof er geen enkele discussie of kritiek binnen de beweging is. Er is geen pluriformiteit aan oplossingsstrategieen. #Blacktranslivesmatter valt niet voornamelijk ook de zwarte bevolking aan. Iedereen is bang voor de gewelddadige elementen maar is er tegelijkertijd ook blij mee. De overweldigende meerderheid is vreedzaam, maar ook blij dat er geplunderd wordt, want zo zijn vreedzame mensen. Er wordt niet intern gecoördineerd om het vreedzaam te houden.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Meh.
De gehele "anti-racistische" BLM movement is hard activistisch van aard en heeft de deugwind van de MSM in haar zeilen. De reden waarom de relschoppers bij BLM een kleine minderheid zijn, is omdat men niet er tegen durft op te treden (wegens angst voor rellen)
Want;
1;
- Hun visie is het "grote en heilige gelijk", wat word onderstreept door de MSM.
- Ben je het niet eens, dan ben je automatisch en per definitie de antagonist, waarbij alle nuance het raam uit kan, want dan ben je volgens hun datgene, wat volgens hun het meest veracht dient te worden; de/een racist.
- Dit dient met ferme aggresisiviteit bedwongen te worden. Mensen die een ander geluid laten horen worden belaagd, standbeelden worden vernield, enz.
2;
Verder is van belang dat men het verzuimt om op te merken dat heel veel beschuldigen van racisme onterecht zijn. Dit is heel belangrijk; veel van wat en nu speelt heeft niets te maken met racisme, toch word het als zo aangenomen (terug naar stap 1). Oftewel; enter stage "ferme aggresisiviteit op valse gronden".
3;
Dit spint extremisme. Er word zowaar publiekelijk en in het openbaar opgeroepen tot geweld, wat met luid gejuich ontvangen word. Rellen en plunderingen, wat alles overschaduwt.
4;
Wat vervolgens op prime time MSM verdraaid en gepamperd word en waarna er halfslachtig word opgetreden; Akwasi mag een liedje komen zingen, en het standbeeld van Churchill word ingepakt.
Het moge duidelijk zijn; de "anti racistische" extremisten worden neergezet als de good Guys, iedereen anders van de tegenpartij is de/een racist.
Dit schiet al helemaal in het verkeerde keelgat van de "tegenpartij".
De tegenpartij bestaat veelal uit mensen die zich hier in privé sfeer afkeurend over uitlaten, maar daar blijft het dan ook bij. Deze groep krijgen automatisch onterecht het stempeltje van "racist", en "extreem rechts" (ook een grote vijand).
En dan is er nog een groep mensen die echt een stuk extremer zijn, en zichzelf (dan ook) genoodzaakt zien om over te gaan op fysieke en zichtbare actie omdat zij zich getriggerd voelen. Dit is een klein deel van de "tegenpartij", doch krijgt de gehele tegenpartij nu te horen dat ze racisten en extreem rechts zijn.
Want ; zie 1; de harde lijn; ben je niet met ons, dan ben je tegen ons.
Gaat dit nog steeds over het bestrijden van een vermeend achtergestelde positie van onze gekleurde medemens?twitter:alainthibaut1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:16:33Antifa Scotland is completely about it with their propaganda stickers.
It has gone so far that I had to verify whether this is fake news because it seems so implausible.
It turns out to be correct. Sad.
https://t.co/gfYSgDr5Sh https://t.co/IepQtJxeFe reageer retweet
Dit is echt ziek!quote:Op zondag 14 juni 2020 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
Gaat dit nog steeds over het bestrijden van een vermeend achtergestelde positie van onze gekleurde medemens?twitter:alainthibaut1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:16:33Antifa Scotland is completely about it with their propaganda stickers.
It has gone so far that I had to verify whether this is fake news because it seems so implausible.
Dat wie allemaal vredelievend zijn? En wie beweert dan dat "ze" allemaal vredelievend zijn?quote:Op zondag 14 juni 2020 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Donkere kerel die een blanke wegdraagt is natuurlijk het bewijs dat ze allemaal vredelievend zijn. De steden die in puin liggen en de standbeelden die omver getrokken zijn is allemaal in scène gezet door de Russen!
In jouw eigen nieuwsberichtje staat ook duidelijk dat men helemaal niet weet van wie de posters afkomstig zijn.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
Wat precies is echt ziek?quote:
Oproepen tot doden van mensen vind jij niet ziek?quote:Op zondag 14 juni 2020 12:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In jouw eigen nieuwsberichtje staat ook duidelijk dat men helemaal niet weet van wie de posters afkomstig zijn.
[..]
Wat precies is echt ziek?
Ik wil graag begrijpen waar dit vandaan komt:quote:Op zondag 14 juni 2020 12:56 schreef Pendora het volgende:
[..]
Oproepen tot doden van mensen vind jij niet ziek?
Het gaat mij een beetje 'over the top' allemaal, lijkt dus een false flag. Wat het dan nog zieker maakt.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
Hoezo lijkt? Wat in BLM maakt dat je het niet helemaal zeker weet?quote:Op zondag 14 juni 2020 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het gaat mij een beetje 'over the top' allemaal, lijkt dus een false flag. Wat het dan nog zieker maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |