abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193623067
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:28 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ozkok_A twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:52:22 PARIS - A group of anti-riot police forces heavily attacked on la Place de la #Republique.

https://t.co/BheTZGa1JQ reageer retweet
Als je graag een andere bron wil prima, dit is gefilmd vanuit een andere hoek.
Ik geloofde best dat het videootje echt was hoor en van vandaag. De dingen waar ik wel aan twijfel zijn dat het aan "leftists" en "blm" wordt toegeschreven en of dit een uitvergroting is van de realiteit. Kan allemaal waar zijn, want Fransen houden wel van een relletje, maar Breitbart en andere kanalen houden omgekeerd van het uitvergroten van shit.
pi_193623082
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Raar dat je dat denkt. Nee, ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Breitbart specifiek heeft het probleem dat het daadwerkelijk propaganda bedrijft, volgens hun eigen editor. CNN heeft hun eigen set aan problemen en je hebt ook 2 dingen om te bespreken: het tv-kanaal en wat ze schrijven. Hoe dan ook is iets niet "waar", omdat 1 medium dat schrijft.
Ironisch dan dat Breitbart als enige transparant is.
pi_193623086
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ironisch dan dat Breitbart als enige transparant is.
Dit moet je denk ik even toelichten.
pi_193623087
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik geloofde best dat het videootje echt was hoor en van vandaag. De dingen waar ik wel aan twijfel zijn dat het aan "leftists" en "blm" wordt toegeschreven en of dit een uitvergroting is van de realiteit. Kan allemaal waar zijn, want Fransen houden wel van een relletje, maar Breitbart en andere kanalen houden omgekeerd van het uitvergroten van shit.
Een 'waarschijnlijk extreemrechtse'demonstrant die gedragen wordt is daarentegen volkomen aannemelijk.
pi_193623092
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit moet je denk ik even toelichten.
De rest bedrijft propaganda en ontkent het.

Kon je vast zelf ook wel bedenken toch
pi_193623102
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een 'waarschijnlijk extreemrechtse'demonstrant die gedragen wordt is daarentegen volkomen aannemelijk.
Yep. Reuters is een persbureau en het betrof een tegendemonstratie van extreem-rechtse pipo's. Hier heb je nog een foto:

Het onderschrift luidt: A protester carries an injured counter-protester to safety, near the Waterloo station during a Black Lives Matter protest following the death of George Floyd in Minneapolis police custody, in London, Britain, June 13, 2020. REUTERS/Dylan Martin

Ik zie niet in waarom je zo'n moeite ermee hebt om dit te accepteren. De wereld is niet zwart-wit, maar superveel tinten van grijs.
pi_193623112
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

De rest bedrijft propaganda en ontkent het.

Kon je vast zelf ook wel bedenken toch
Ik dacht dat je dit bedoelde, maar het is goed als je het zegt ipv dat ik het aanneem. Het is echt heel ver van de waarheid, maar er zijn denk ik anderen op dit forum die je specifiek hierover van betere repliek kunnen dienen dan ik. @KoosVogels misschien.
pi_193623314
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Yep. Reuters is een persbureau en het betrof een tegendemonstratie van extreem-rechtse pipo's. Hier heb je nog een foto:

[ afbeelding ]
Het onderschrift luidt: A protester carries an injured counter-protester to safety, near the Waterloo station during a Black Lives Matter protest following the death of George Floyd in Minneapolis police custody, in London, Britain, June 13, 2020. REUTERS/Dylan Martin

Ik zie niet in waarom je zo'n moeite ermee hebt om dit te accepteren. De wereld is niet zwart-wit, maar superveel tinten van grijs.
Ik heb moeite met het accepteren van dat je de ene bron bij voorbaat als onbetrouwbaar neerzet en een andere die in de berichtgeving zelf al speculeert prima aannemelijk vindt. Iets met een dubbele standaard.
pi_193623330
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dit bedoelde, maar het is goed als je het zegt ipv dat ik het aanneem. Het is echt heel ver van de waarheid, maar er zijn denk ik anderen op dit forum die je specifiek hierover van betere repliek kunnen dienen dan ik. @:koosvogels misschien.
Ver van de waarheid mn reet. Zoals de NOS met hun 4 witte agenten. Onee oeps foutje.

En Koos is dus net zo'n figuur die zijn eigen draai aan gebeurtenissen geeft zodat het de eigen idealen uitkomt :')
  zondag 14 juni 2020 @ 10:56:20 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_193624775
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ja BLM zit al meer dan een week de halve US en grote steden in Europa gewelddadig overhoop te halen, maar de tegenbeweging die daaruit voortvloeit is het probleem.

Duidelijk weer.
Er zijn al bijna twee weken elke dag honderdduizend mensen op de been. Het plunderen gebeurde in het begin door een paar honderd man, maar daar hoor je nu weinig meer over, want het is er ook nauwelijks meer. De media is altijd hijgerig voor een rel, zowel als dat aan linkerkant of aan rechterkant gebeurt, daardoor denk je al gauw dat het rovende meutes zijn. (Dat en het feit dat het voornamelijk zwarte mensen zijn). Maar het overgrote merendeel is gewoon vreedzame protestanten. Van dit groepje was het overgrote merendeel voetbalhooligan. En ongetwijfeld hebben ze ook een tijdje vreedzaam gedemonstreerd, en komt dan alleen het knokken met de politie in het nieuws. Want zo werkt het nieuws. Maar goed, probeer maar te argumenteren dat voetbalhooligans niet vanaf het begin al uit waren om te knokken met de politie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 juni 2020 @ 10:58:04 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_193624796
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 04:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb moeite met het accepteren van dat je de ene bron bij voorbaat als onbetrouwbaar neerzet en een andere die in de berichtgeving zelf al speculeert prima aannemelijk vindt. Iets met een dubbele standaard.
Als je moeite hebt met begrijpen dat Reuters betrouwbaarder is dan Breitbart, moet je misschien je school afmaken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 juni 2020 @ 11:04:37 #187
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193624870
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstrant draagt een (waarschijnlijk extreem rechtse) tegendemonstrant die gewond is om hulp te krijgen. Uit:
[..]

Moet zeggen dat Johnson zich alleszins beter opstelt dan Trump.
Wat een schitterende foto _O_
pi_193625064
Wanneer een van die standbeelden omlaag getrokken wordt, zou er dan een neergezet kunnen worden ter ere van Sir Oswald Mosley? Mosley heeft minder mensen vermoord dan iemand als Churchill.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 14 juni 2020 @ 11:23:51 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193625082
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstrant draagt een (waarschijnlijk extreem rechtse) tegendemonstrant die gewond is om hulp te krijgen. Uit:
[..]

Moet zeggen dat Johnson zich alleszins beter opstelt dan Trump.
Mooi

Zullen we nu stoppen met dit gelul en lief doen tegen elkaar?

We zijn allemaal aardbewoners en we hebben allemaal veel te weinig tijd om elkaar te haten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 juni 2020 @ 11:24:30 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_193625088
quote:
4s.gif Op zondag 14 juni 2020 02:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Meh.

De gehele "anti-racistische" BLM movement is hard activistisch van aard en heeft de deugwind van de MSM in haar zeilen. De reden waarom de relschoppers bij BLM een kleine minderheid zijn, is omdat men niet er tegen durft op te treden (wegens angst voor rellen 8)7 )

Want;
1;
- Hun visie is het "grote en heilige gelijk", wat word onderstreept door de MSM.
- Ben je het niet eens, dan ben je automatisch en per definitie de antagonist, waarbij alle nuance het raam uit kan, want dan ben je volgens hun datgene, wat volgens hun het meest veracht dient te worden; de/een racist.
- Dit dient met ferme aggresisiviteit bedwongen te worden. Mensen die een ander geluid laten horen worden belaagd, standbeelden worden vernield, enz.

2;
Verder is van belang dat men het verzuimt om op te merken dat heel veel beschuldigen van racisme onterecht zijn. Dit is heel belangrijk; veel van wat en nu speelt heeft niets te maken met racisme, toch word het als zo aangenomen (terug naar stap 1). Oftewel; enter stage "ferme aggresisiviteit op valse gronden".

3;
Dit spint extremisme. Er word zowaar publiekelijk en in het openbaar opgeroepen tot geweld, wat met luid gejuich ontvangen word. Rellen en plunderingen, wat alles overschaduwt.

4;
Wat vervolgens op prime time MSM verdraaid en gepamperd word en waarna er halfslachtig word opgetreden; Akwasi mag een liedje komen zingen, en het standbeeld van Churchill word ingepakt.

Het moge duidelijk zijn; de "anti racistische" extremisten worden neergezet als de good Guys, iedereen anders van de tegenpartij is de/een racist.

Dit schiet al helemaal in het verkeerde keelgat van de "tegenpartij".

De tegenpartij bestaat veelal uit mensen die zich hier in privé sfeer afkeurend over uitlaten, maar daar blijft het dan ook bij. Deze groep krijgen automatisch onterecht het stempeltje van "racist", en "extreem rechts" (ook een grote vijand).

En dan is er nog een groep mensen die echt een stuk extremer zijn, en zichzelf (dan ook) genoodzaakt zien om over te gaan op fysieke en zichtbare actie omdat zij zich getriggerd voelen. Dit is een klein deel van de "tegenpartij", doch krijgt de gehele tegenpartij nu te horen dat ze racisten en extreem rechts zijn.

Want ; zie 1; de harde lijn; ben je niet met ons, dan ben je tegen ons.
Dat is een mooie stropop die je daar opgetuigd hebt, alsof er geen enkele discussie of kritiek binnen de beweging is. Er is geen pluriformiteit aan oplossingsstrategieen. #Blacktranslivesmatter valt niet voornamelijk ook de zwarte bevolking aan. Iedereen is bang voor de gewelddadige elementen maar is er tegelijkertijd ook blij mee. De overweldigende meerderheid is vreedzaam, maar ook blij dat er geplunderd wordt, want zo zijn vreedzame mensen. Er wordt niet intern gecoördineerd om het vreedzaam te houden.
De werkelijkheid is helaas voor je mooie stropop wel wat anders.
pi_193625407
alainthibaut1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:16:33 Antifa Scotland is completely about it with their propaganda stickers.
It has gone so far that I had to verify whether this is fake news because it seems so implausible.
It turns out to be correct. Sad.
https://t.co/gfYSgDr5Sh https://t.co/IepQtJxeFe reageer retweet
Gaat dit nog steeds over het bestrijden van een vermeend achtergestelde positie van onze gekleurde medemens? :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 14 juni 2020 @ 12:03:39 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193625476
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
alainthibaut1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:16:33 Antifa Scotland is completely about it with their propaganda stickers.
It has gone so far that I had to verify whether this is fake news because it seems so implausible.
Gaat dit nog steeds over het bestrijden van een vermeend achtergestelde positie van onze gekleurde medemens? :')
Dit is echt ziek!
  zondag 14 juni 2020 @ 12:41:56 #193
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193625926
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

1 Donkere kerel die een blanke wegdraagt is natuurlijk het bewijs dat ze allemaal vredelievend zijn. De steden die in puin liggen en de standbeelden die omver getrokken zijn is allemaal in scène gezet door de Russen!
Dat wie allemaal vredelievend zijn? En wie beweert dan dat "ze" allemaal vredelievend zijn?
Krekker is de bom!
  zondag 14 juni 2020 @ 12:53:20 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193626042
quote:
In jouw eigen nieuwsberichtje staat ook duidelijk dat men helemaal niet weet van wie de posters afkomstig zijn.

quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit is echt ziek!
Wat precies is echt ziek?
Krekker is de bom!
pi_193626072
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In jouw eigen nieuwsberichtje staat ook duidelijk dat men helemaal niet weet van wie de posters afkomstig zijn.
[..]

Wat precies is echt ziek?
Oproepen tot doden van mensen vind jij niet ziek?
  zondag 14 juni 2020 @ 13:03:29 #196
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193626147
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:56 schreef Pendora het volgende:

[..]

Oproepen tot doden van mensen vind jij niet ziek?
Ik wil graag begrijpen waar dit vandaan komt:

- zijn het enkele of meerdere extreem rechtse lui die olie op het vuur proberen te stoken en/of proberen om het nog meer een blank vs zwart issue te maken (waarbij de blanke antifa en BLM lui breken met de zwarte antifa en BLM lui)?
- is het een enkele BLM of antifa idioot, zo ja wat is de intentie? De media halen? Moord op blanken aanmoedigen?
- iets anders?

Zonder deze info kan ik alleen maar oordelen over de tekst zelf, en ja die is ziek, maar verder zegt het mij weinig m.b.t. het grotere plaatje wanneer we niet weten wat de bedoelingen erachter zijn.
Krekker is de bom!
pi_193626180
En maar saaie voetbalmatchen zonder publiek spelen.
pi_193626406
quote:
Het gaat mij een beetje 'over the top' allemaal, lijkt dus een false flag. Wat het dan nog zieker maakt.

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193626453
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het gaat mij een beetje 'over the top' allemaal, lijkt dus een false flag. Wat het dan nog zieker maakt.
Hoezo lijkt? Wat in BLM maakt dat je het niet helemaal zeker weet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 juni 2020 @ 13:47:06 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_193626493
Natuurlijk is dat nep sjongejonge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')