Halen ze ook CO2 uit de lucht?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:10 schreef Frisian_ het volgende:
Binnenkort wordt bij ons de gehele benedenverdieping gestuct. Hierna zullen wij deze zelf gaan verfen. Ik ben nog op zoek naar goede muurverf, zijn er nogal wat. Nu denk ik eraan om er luchtzuiverende muurverf op te doen, bijvoorbeeld Sigma Air Pure of Caparol CapaSan Active. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze muurverf?
Daar hebben ze toch afzuigkappen voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:16 schreef Frisian_ het volgende:
Gaat vooral om formaldehyde. CapaSan Active ook kooklucht (en rooklucht maar wij roken niet)
https://www.caparol.nl/ca(...)n_Nr._1565-05_NL.pdfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:04 schreef phoenyx het volgende:
Heb je een linkje waarin staat dat het luchtzuiverend werkt?
Ja mijn Duits is kut Hansquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:32 schreef Frisian_ het volgende:
[..]
https://www.caparol.nl/ca(...)n_Nr._1565-05_NL.pdf
Lasualec? Kun je je eigen filiaal kopen bij de Praxis joh?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:20 schreef Peejtur het volgende:
Lasaulec van Praxis heeft ook een variant van dat
Kan. Werd vroeger wel gebruikt als weekmaker en in lijm van spaanplaatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:37 schreef Arkai het volgende:
Komt formaldehyde binnenshuis dan voor? Ik kreeg altijd zware koppijn van dat spul in de fabriek waar ik werkte maar dan was de concentratie in de lucht rond de 2 ppm.
Wel interessant om dat via verf af te vangen!
Nog steeds. En het zit ook in de lijm/hars in MDF. (Behalve de Formaldehyde vrije variant natuurlijk).quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan. Werd vroeger wel gebruikt als weekmaker en in lijm van spaanplaat
Okay, ik dacht dat het gebruik aan banden was gelegdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog steeds. En het zit ook in de lijm/hars in MDF. (Behalve de Formaldehyde vrije variant natuurlijk).
Het heeft een aparte naam welke ik nu even niet kan vinden. Ga straks nog naar de winkel. Zal het dan weer hier plaatsen hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lasualec? Kun je je eigen filiaal kopen bij de Praxis joh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |