quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Hadden ze dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Op je 13e sex. Ik vind dat toch best jong.
Oh ja anders zou ik het geen ex noemen. Maar dat heb ik idd niet gehoord.quote:
Ik vind haar ook niet lelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Laura best knap, maar ik snap niet zo goed waarom.
Tattoo en dikke jetsersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Laura best knap, maar ik snap niet zo goed waarom.
13 en 15 zei hijquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn leuk. Ben benieuwd of er een tweede date komt.
Hij werd dronken op de tweede date en ging bovendien telkens naar buiten om te roken.quote:
Daarom altijd een tweede date zodra de kandidaten onder de 30 zijn. Lekker schaggenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef NoCigar het volgende:
De Britse ordinaire versie. Ik erger me nu al aan die mensen.
Ik vind het wel verfrissend. Dat Nederlandse komt mijn neus wel uit. Volle bingokaartenquote:
Is uit 2017, merk je direct hequote:Op maandag 15 juni 2020 19:35 schreef itchycoo het volgende:
Lijkt wel alsof ze ergens een of andere beroerde stream geript hebben en dat nu uitzenden
Begin je nu ook al over BLM?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
En dat de gastheer blank is vind ik verwarrend.
Eerste stel zat wel aan de bar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ah hier ontmoeten ze elkaar dus aan de tafel
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:40 schreef Kanaroe het volgende:
Precious ziet er verdomd goed uit, 59 jaar!
Goed gevonden, thxquote:Op maandag 15 juni 2020 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Een eigen wiki-lemma: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Precious_Wilson
Ze heeft dus een hitje gehad met een cover van "I can't the rain" van Ann Peebles.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Een eigen wiki-lemma: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Precious_Wilson
De NL versie wordt idd in een soort van loods opgenomenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Veel beter restaurant. Meer lampjes, meer geluid. Bij ons is het net een kantoor met leegte.
Vind ik ook jaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Veel beter restaurant. Meer lampjes, meer geluid. Bij ons is het net een kantoor met leegte.
En ze krijgen friet!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
In een ander land is het toch minder erg, dat straalt niet op ons af.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Als dit Nederlanders waren dan hadden we ze helemaal afgebrand
Dat stel met alle katten vind ik anders onwijs sympathiek.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Als dit Nederlanders waren dan hadden we ze helemaal afgebrand
Eensquote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In een ander land is het toch minder erg, dat straalt niet op ons af.
Inderdaad. Wij zijn gewoon lomp.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stel met alle katten vind ik anders onwijs sympathiek.
Ze laten bij ons mensen domme sketches doen, dan knap je meteen af![]()
Mensen zijn hier zoveel vrolijker dan bij ons
Toen die man net vroeg of Precious wilde zingen leek me dat ook nogal ingeschoten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stel met alle katten vind ik anders onwijs sympathiek.
Ze laten bij ons mensen domme sketches doen, dan knap je meteen af![]()
Mensen zijn hier zoveel vrolijker dan bij ons
Hij zegt op alles ja.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Ik dacht dat het wel goed zat tussen die twee
Nou nouquote:Op maandag 15 juni 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zegt op alles ja.
Zij had een beter gebit en betere outfit gewild.
Ze scoren even hoog.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zegt op alles ja.
Zij had een beter gebit en betere outfit gewild.
Ik maakte geen somquote:
UK trash, niks nieuws aan de horizonquote:Op maandag 15 juni 2020 20:09 schreef Nine. het volgende:
En dan zeggen ze dat Nederlanders lomp en bot zijn
Aantrekkelijke of echt knappe vrouwen zijn bij voorbaat altijd kut of dom of oppervlakkig.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Dat meisje is net een popje, net uit de verpakking. Saai.
Nee hoor, dat hoop jij maar.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aantrekkelijke of echt knappe vrouwen zijn bij voorbaat altijd kut of dom of oppervlakkig.
Of ze hebben puntige knieënquote:Op maandag 15 juni 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Aantrekkelijke of echt knappe vrouwen zijn bij voorbaat altijd kut of dom of oppervlakkig.
Hahahaquote:
Precies.quote:
Earle & Preciousquote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oké dus we krijgen straks 3 tweede dates.
Komt in de UK versie dus wel regelmatig voor.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Earle & Precious![]()
Hebe en Charles![]()
Charlie en Laura![]()
Dit kan niet waar zijn.![]()
Haha, mooi hèquote:Op maandag 15 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Earle & Precious![]()
Hebe en Charles![]()
Charlie en Laura![]()
Dit kan niet waar zijn.![]()
Dan kom ik morgen nog terug.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Komt in de UK versie dus wel regelmatig voor.
Over alle seizoenen misschien.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Drie stellen nog bij elkaar. Is in NL nog nooit voorgekomen geloof ik.
In dezelfde aflevering niet....quote:Op maandag 15 juni 2020 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Drie stellen nog bij elkaar. Is in NL nog nooit voorgekomen geloof ik.
Dan is het helemaal niet bijzonder meer eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2020 21:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
In dezelfde aflevering niet....
Anders misschien een enkele keer.
Die afleveringen heb ik gemist in ieder geval hahaha.
itchycoo heeft haar al gedibstquote:
Oh, zij kan mooi gaan naaktzwemmen met die vuilnisman van netquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Ok: https://metro.co.uk/2019/(...)ism-outfits-9125253/
Alles is beter bij deze versiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:32 schreef RickoKun het volgende:
Die serveersters vind ik wel gruwelijk lekker in de engelse versieechte babygals.
Zitten wel wat trashy types tussen, maar de gasten zijn niet ongemakkelijk of overduidelijk aanwezig voor 10 minuutjes fame. Mensen zijn zich totaal niet bewust van de camera. Veel gezelliger om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vind die Engelse versie juist niks. Te ordinaire types meestal. Drinken teveel, vaak typisch Brits in zowel uiterlijk als gedrag.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:04 schreef itchycoo het volgende:
Oke dit vind ik eigenlijk wel een mooi verhaal van deze vrouw
Uhhuhquote:
Only gay in the villagequote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
Tis net Little Britain, die 2 gasten, djiezus
Holy shit hij praat echt als die gast uit Little Britainquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
Tis net Little Britain, die 2 gasten, djiezus
Nee ik zie het nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Met die vlechten is het net dat grietje dat nu dat datinggedoe op Videoland heeft.
Omdat ze weten dat het slagingspercentage hier wel redelijk hoog is?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zijn echt ál deze kandidaten spontaan en blij? Hoe dan.
Jep, vooral de mondquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Zij lijkt op Anna gimbrere [ [url=https://assets-www.zapp.nl/portal/articl(...)538728929]afbeelding[/url] ]
Die gast heeft teveel PUA onzin gelezen. Hij probeerde echt elke opmerking van haar te "neggen".quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zit altijd een kern van waarheid in veel grappen. Hij gunt haar die complimenten niet![]()
Zouden ze in Nederland ook wat vaker mogen doen of dates als MemeGOD en Vogelkip.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zenden ze de mislukte dates niet uit
Vogelkip is wel de uitzending van 2020quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zouden ze in Nederland ook wat vaker mogen doen of dates als MemeGOD en Vogelkip.
Hopelijk een verhaal met piano-achterdrond.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Wat zou het verhaal achter de voortand van Helen zijn?
Of het is gewoon een slechte tand natuurlijk. Went wel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen idee, ze lijkt me nogal bewust van haar uiterlijk...
Bestaat een tandtattoo?
Allemaal gemonteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:52 schreef itchycoo het volgende:
Wat een raar begin zo gelijk al aan tafel
Vreemde verwachtingen vind ik, dat je meteen zou weten: dit is hem/haar! Hoe vaak gebeurd dat nou? Maar het blijft een mooi excuus, wat aardiger dan: 'ik vind je uiterlijk weerzinwekkend'.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef Kanaroe het volgende:
Aah, die man is een schat, Barbara toch!
Precies, dat vond die man er ook van. Barbara ging nogal hard van stapelquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemde verwachtingen vind ik, dat je meteen zou weten: dit is hem/haar! Hoe vaak gebeurd dat nou? Maar het blijft een mooi excuus, wat aardiger dan: 'ik vind je uiterlijk weerzinwekkend'.
ik had niet eens door dat ze hem afwees.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hij is toch niet zo klein. Duidelijk een goede man. Haar verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |