Ik heb mijn connecties binnen de regering van Orbán al aangespoken. Hij krijgt zo een berichtje van de ambasade dat hij met spoed naar Boedapest moet terugkerenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien meldt hij zich morgen weer ziek
Och, ik lig drie stappen van mijn deur.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt hier straks regen en is onweer alarm ofzo
Wij waren in dezelfde periode puber.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:15 schreef DW457 het volgende:
Woei! Vette plaat uit mijn pubertijd gekocht net![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar heb je ziek lekkere goulash!quote:
Vet!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij waren in dezelfde periode puber.
Dat was één van m'n favoriete cd's in die tijdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:15 schreef DW457 het volgende:
Woei! Vette plaat uit mijn pubertijd gekocht net![]()
[ afbeelding ]
Dat met m'n nintendo switch jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi heeft vanavond wel weer een nieuwe dwate
Ha! Super tof! Vind het nog steeds vet om kei hard mee te bleren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was één van m'n favoriete cd's in die tijd
Bazending.quote:
Dat heb ik niet.. Heb wel een baan bij mario kart die animal crossing heet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bazending.![]()
Straks nog even Animal Crossing.
Ik ben nog druk met Zeldaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bazending.![]()
Straks nog even Animal Crossing.
Het is mijn eerste AC en holy crap, wat verlies ik er een hoop tijd in.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.. Heb wel een baan bij mario kart die animal crossing heet.
Het was scheisse begreep ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal hoe was de middag matinee mer
Claus? Moest je douchen? Heb je een kampeer date geplanned?
#cheapskate mer bog 400mb tm volgende week donderdag
Goede tijd voor die plaat! Had alle albums van GnR op cd en zeker back off bitch veel gedraaid als het weer eens fout liep met een meisje #pubertijdquote:
scheisse niet maar ook niet voor herhalingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal hoe was de middag matinee mer
Claus? Moest je douchen? Heb je een kampeer date geplanned?
#cheapskate mer bog 400mb tm volgende week donderdag
Goeie stap!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts voor hulp bij het stoppen met roken:P
Oeh, tof! Als het je lukt ben je wél sexyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts voor hulp bij het stoppen met roken:P
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Zo is het. En het kan je bakken met geld per jaar uitsparenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja he. moet er echt van af. ranzige slechte gewoonte is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |