Braddie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie let er op TarrelGod als je bent werken? @:drizzt_dourden
Zit daar veel plaatjes in?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
https://staantribune.nl/shop/boeken/politics-yugoslavia/
@:doublepain
Spannende tijd. Sterkte en liefs.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:51 schreef scrupuleus het volgende:
coronatest gehad en de arts wilde nog even wat met me kortsluiten maar ik was weer niet bereikbaar, hij heeft nu pauze denk ik.
Almost coronaad
@:Lavenderr @:Kyran @:Caland @:MagereHein
Ontbijten nu denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar maat. Vertel. Wat doe je precies?
Zit al sinds 2011 thuisquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar maat. Vertel. Wat doe je precies?
Gommersgod een Papendrechterquote:Hondje Sam laat luidkeels van zich horen als het bezoek binnenstapt. De 15-jarige viervoeter heeft een kuchje als hij blaft. ,,Misschien is het wel corona’’, grapt Gommers (56) in zijn polderwoning, die vijftien jaar geleden voor een deel door hemzelf is verbouwd. ,,We kochten dit als een bouwval, nadat we uit Papendrecht vertrokken.
Joahquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEEM JE ONS NU IN DE MALING MET JE BAAN BIJ STAATSBOSBEHEER???????
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Drizzt doet een actje. IEDEREEN trapt erin (behalve @:GGMM).
Caland leest boeken en Drizzt heeft werkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
https://staantribune.nl/shop/boeken/politics-yugoslavia/
@:doublepain
zijn weinig mensen die ik het gunquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:51 schreef scrupuleus het volgende:
coronatest gehad en de arts wilde nog even wat met me kortsluiten maar ik was weer niet bereikbaar, hij heeft nu pauze denk ik.
Almost coronaad
@:Lavenderr @:Kyran @:Caland @:MagereHein
Fijn dat je me wat gunt makkerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn weinig mensen die ik het gun
maar jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |