Allemaal mensen delen het, hebben het er over.Dat zal vast heel slecht zijn voor het bereik/verkoop.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel max, wat is het geniale idee achter deze actie?
delen erquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal mensen delen er, hebben het er over.Dat zal vast heel slecht zijn voor het bereik/verkoop.
Ik hoef niets te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:el-stinho heb jij als influencer ook al een gratis Ajax shirt gekregen?
Bereik en verkoop is wel totaal wat anders. Dit zal waarschijnlijk amper effect hebben. Hooguit een aantal supporters die mad zijn op Ajax.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal mensen delen het, hebben het er over.Dat zal vast heel slecht zijn voor het bereik/verkoop.
Reclame werkt niet inderdaad.(lol)quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bereik en verkoop is wel totaal wat anders. Dit zal waarschijnlijk amper effect hebben. Hooguit een aantal supporters die mad zijn op Ajax.
Ik zeg dit als expert in consumentengedrag.
vrijstaat Amsterdamtwitter:mickvanwely twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:57:05Preventief fouilleren voorlopig vd baan in Amsterdam. Vanwege Floyd, zegt Halsema. Messenbezit en -gebruik onder jonge tieners is een gigaprobleem. Zet alle middelen in om dit te stoppen. Vorige wk nog een bedreiging in R’dam met een machete👇 https://t.co/vkHmbIk9WR reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit wel een leuke meme
quote:
Oh ja, dan is er inderdaad een causaal verband.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.Voorlopig verkoopt het in ieder geval als een tiet.
Dat lijkt mij altijd lastig te meten met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, dan is er inderdaad een causaal verband.
Erken je mij niet als expert in consumentengedrag?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Als Lenny zijn onderbuik zegt dat het niet zo is dan is het niet zo max
Kan je wel met feiten aankomen maar daar heeft verder niemand iets aan.
Ja. (hij heeft het gevraagd via dm)quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland mag je van @:GGMM hier wel een mening over hebben?
Ik erken jou vooral als zeikstraal.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erken je mij niet als expert in consumentengedrag?
Geen idee. Maar ik vind de mening van het gros hier toch niet zo interessant aangezien ze niet echt supporters zijn. Dus ja, leuk dat de verkoop een boostje krijgt maar dan ga je wel voorbij aan wat je echte supporters die er jaarlijks duizenden euro's in stoppen ervan vinden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland mag je van @:GGMM hier wel een mening over hebben?
Ik zal het maar laten inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Als Lenny zijn onderbuik zegt dat het niet zo is dan is het niet zo max
Kan je wel met feiten aankomen maar daar heeft verder niemand iets aan.
Ik sluit me aan bij mijn goede vriend @Calandquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
dan ga je wel voorbij aan wat je echte supporters die er jaarlijks duizenden euro's in stoppen ervan vinden.
En daarmee sluit ik de discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |