Nu begint het lange wachten op de resultaten en dan toewerken naar de date van Kwiwi van vanavondquote:
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu begint het lange wachten op de resultaten en dan toewerken naar de date van Kwiwi van vanavond
Hoezo? Jij ook date vandaag?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?
Ze is al wel vijf minuten stil.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
tijdens de date vraagt Claus: Wass machst du denn die ganze Zeit auf deinem Handy?
terwijl ballie hier elke 5 minuten een update geeft.
Ja met een lange Hongaarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?
Doe het voor onsquote:
quote:
Ja, het had een lange Hollander met een Hongaarse connectie moeten zijn, maar ergens is iets misgegaan in de communicatiequote:
Ja, daarom juistquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat zou wel mooie verhalen opleveren. Maar ben niet op zoek naar een relatie of seks dus ik doe daar niet aan.
Ja maar sociaal gedoe.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom juist
Daten zonder relatie of sex te willen gaan de verhalen over wanhopige mannen natuurlijk wel veel sappiger maken.
jeetje, het lijk is nog niet eens koudquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dibs op haar planten en loungebank..
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.quote:
Alles even goed ontsmetten met alcohol voor de daad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.
Ja maar je kent de mensen hier toch? Dacht laat ik ze maar voor zijn. Er azen ook mensen op haar leds, haar schoenen haar buren....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, het lijk is nog niet eens koud
Neuh ik geniet wel mee van de verhalen van de wel daters onder ons.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.
Denk dat je beter dibs op de spullen van Claus kunt doen, koppensnellerbal en zulks.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je kent de mensen hier toch? Dacht laat ik ze maar voor zijn. Er azen ook mensen op haar leds, haar schoenen haar buren....
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik geniet wel mee van de verhalen van de wel daters onder ons.
Dat hoop jij he?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter dibs op de spullen van Claus kunt doen, koppensnellerbal en zulks.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop jij he?![]()
Maar weet niet wat hij allemaal heeft voor planten.
Ik heb het ooit geprobeerd met zelfgetekend geld bij de ijsman. IJsje gekregenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Kindje van 8 heeft tot 2032 een aantekening in zijn politiedossier omdat hij in de winkel vroeg of hij met overduidelijk speelgoed
geld kon betalen. Mug shots gemaakt en alles.
https://www.ad.nl/buitenl(...)eld-op-zak~aeacfa7d/
Sorry als het al gepost is, heb geen tijd om alles terug te lezen.
Volgens sommigen alhier is dat vast geheel terecht, eens crimineel altijd crimineel, en al helemaal als het kind gekleurd is, want het is natuurlijk addergebroed.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Kindje van 8 heeft tot 2032 een aantekening in zijn politiedossier omdat hij in de winkel vroeg of hij met overduidelijk speelgoed
Woon best dichtbij het park maar hoor ook nog geen sirenes enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Ook nog niets op https://alarmeringen.nl/zuid-holland/haaglanden/
Hou je de politie- en ambulancescanner ook bij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woon best dichtbij het park maar hoor ook nog geen sirenes enzo.
Nee dat doet US. Wel een beetje opletten he Foogie?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hou je de politie- en ambulancescanner ook bij?
Ja sorry hoor, jullie gaan snel en ik ben weer tijdelijk half blind enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat doet US. Wel een beetje opletten he Foogie?
Hoezo, last van je ogen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, jullie gaan snel en ik ben weer tijdelijk half blind enzo.
We kunnen ook die ex van Claus waarmee die nog samenwoont op ze afsturenquote:
Hij woont nog samen met zijn ex?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook die ex van Claus waarmee die nog samenwoont op ze afsturen
Zoiets zei ze wel van de week toch, en dat die over een maand weer terug naar zijn eigen land moet ofzo.quote:
Ja, zit te wachten op bericht wanneer de operatie is.quote:
Die is dus niet op zoek naar een vrouw maar wil gewoon lekker goedkoop in casa bitterbal gaan wonenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de laatste update was hij op zoek naar iets voor zichzelf.
Zo hoort het toch ook gewoonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd met zelfgetekend geld bij de ijsman. IJsje gekregen
Ik lach vanwege het absurdisme van wat je zegt, ik huil vanwege dat het waar is dat enkele mensen hier zo denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens sommigen alhier is dat vast geheel terecht, eens crimineel altijd crimineel, en al helemaal als het kind gekleurd is, want het is natuurlijk addergebroed.
Oh ik dacht dat hij dat al had. En dat hij daarvoor bij zijn moeder woonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de laatste update was hij op zoek naar iets voor zichzelf.
Kijk dat biedt perspectief, geef de hoop niet op LTVDK!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets zei ze wel van de week toch, en dat die over een maand weer terug naar zijn eigen land moet ofzo.
Hmm vervelend, hopelijk snel dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, zit te wachten op bericht wanneer de operatie is.
Claus sucht ein Hausquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is dus niet op zoek naar een vrouw maar wil gewoon lekker goedkoop in casa bitterbal gaan wonen
Toch weer zo'n mof die hier grondgebied wil komen bezettenquote:
We zullen zien, of juist nietquote:
Die is pas om 18:30, maar staat op losse schroeven op het momentquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu begint het lange wachten op de resultaten en dan toewerken naar de date van Kwiwi van vanavond
Is dit dezelfde die toen ook al afhaakte?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is pas om 18:30, maar staat op losse schroeven op het momentHij voelt zich niet lekker. Mannen
En onze Hollandse-Duitse-Egyptische Mädel wil versierenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch weer zo'n mof die hier grondgebied wil komen bezetten
Fakking leipquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is pas om 18:30, maar staat op losse schroeven op het momentHij voelt zich niet lekker. Mannen
Beetje gif in zijn Főzelék did the trickquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nog een lange nep-Hongaar in de aanbieding.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
We moeten een vervanging naar Kwiwi sturen, hebben we daar iemand voor, even denken.....
Even nadenkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
We moeten een vervanging naar Kwiwi sturen, hebben we daar iemand voor, even denken.....
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben nog een lange nep-Hongaar in de aanbieding.
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben nog een lange nep-Hongaar in de aanbieding.
Moet die wel even het gas intrappen, in 5 uurtjes naar Zwitserland is wel wat krap.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.....
Ja, zo snel is mijn Cliootje nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die wel even het gas intrappen, in 5 uurtjes naar Zwitserland is wel wat krap.
Misschien dat die op Franse wegen wel tot leven komt?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo snel is mijn Cliootje niet
We hebben net geleerd dat een date nooit te vroeg moet komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die wel even het gas intrappen, in 5 uurtjes naar Zwitserland is wel wat krap.
even een schuifje voor je webcamquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
zou het opvallen als ik de rest van de werkdag ga slapen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat die op Franse wegen wel tot leven komt?
Als die nu vertrekt is die er met een beetje geluk rond 22.00 uur. Moet die wel verplicht blijven slapen want het is onverantwoord om daarna nog terug te rijdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat een date nooit te vroeg moet komen.
Plus, wat je van ver haalt is lekker.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat een date nooit te vroeg moet komen.
Mjaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plus, wat je van ver haalt is lekker.
Dat zou heel vervelend zijn maar als het niet anders kan, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die nu vertrekt is die er met een beetje geluk rond 22.00 uur. Moet die wel verplicht blijven slapen want het is onverantwoord om daarna nog terug te rijden
Nee deze is leukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit dezelfde die toen ook al afhaakte?
Hoe wil je rijden dan, via Duitsland? Lekker op het dooie gemakje door alle baustelle?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Frankrijk werken ze nooit aan de weg?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe wil je rijden dan, via Duitsland? Lekker op het dooie gemakje door alle baustelle?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:30 schreef Modus het volgende:
Echt wel dat bal de eerste de beste wc opzoekt. Om verschrikkelijk te pissenDat is nog wel een dingetje in dat park.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een stuk minder, en op de peage wegen kun je vaak heerlijk doorrijdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Frankrijk werken ze nooit aan de weg?
Nou, bied dan aan om ‘m liefdevol te komen verzorgen.quote:
Slim wel, hoeft Buda niet continu plankgas in zijn Clioquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim wel, hoeft Buda niet continu plankgas in zijn Clio
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim wel, hoeft Buda niet continu plankgas in zijn Clio
Iemand die last heeft van z'n maag? No thank youquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, bied dan aan om ‘m liefdevol te komen verzorgen.
Al moet ik helemaal geen tips geven eigenlijk
In sickness and in health, Kwiwiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van z'n maag? No thank you
Niet bij een eerste date Budiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In sickness and in health, Kwiwi
Een van de prominenten hier aan boord moet je zulke grappen uitleggen. En san snapt ie ze nog niet.quote:
Oh.. misschien had ie dat verwacht. Maar dan heeft ie aan mij toch de verkeerde datequote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse mannen waarderen dat wel hoor. Just saying
Denk eerder de golfclub per ongeluk in zijn oog.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Zou ballie de eerste hole in one al hebben geslagen?
"Die Claus maar gluren naar die priemende borsten in mijn net te strakke truitje! Hoe durft ie!"quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder de golfclub per ongeluk in zijn oog.
Ja ditquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*Maakt aantekeningen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. misschien had ie dat verwacht. Maar dan heeft ie aan mij toch de verkeerde date
straks is het alleen nog Claus zn hoofd, bovenop een golfclub gespiestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef Modus het volgende:
[..]
"Die Claus maar gluren naar die priemende borsten in mijn net te strakke truitje! Hoe durft ie!"
Weg pretlichtjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze heeft die golfclub iets te ver doorgezwaaid en het is nu een Clausulequote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou hem haast willen waarschuwen voor zijn aanstaande noodlottige einde.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks is het alleen nog Claus zn hoofd, bovenop een golfclub gespiest
Kijk nou.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow mooi is die zegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nou.
[ afbeelding ]
Hoop wel dat ie nog wat vriendjes krijgt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nou.
[ afbeelding ]
schönquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nou.
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond nog even wat megavoeding geven. Maar vind het een mooi blompke.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow mooi is die zeg![]()
Misschien nog een paar vriendjes dit jaar maar volgend jaar ontploft hij met bloemetjes als hij het naar zijn zin heeft.
Actuele cijfers COVID-19: 12 juni 2020quote:
interessantquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Actuele cijfers COVID-19: 12 juni 2020
Positief geteste personen 48.461* (+210)
Ziekenhuisopnames 11.813 (+5)
Overleden personen 6.053** (+9)
serieus, waar haalt dat wijf het lef vandaan zoiets nu nog te roeptoeterenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)is-aan-huis-halsema/
Dat heeft ze waarschijnlijk al geroeptoeterd voor die demo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, waar haalt dat wijf het lef vandaan zoiets nu nog te roeptoeteren
om de boel niet nog meer op de spits te drijven HADDEN ze kunnen besluiten het artikel niet te plaatsenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ze waarschijnlijk al geroeptoeterd voor die demo.Maar een tikje ongelukkig is het wel ja
Maar waarom zouden ze, dit genereert weer lekker veel aandacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om de boel niet nog meer op de spits te drijven HADDEN ze kunnen besluiten het artikel niet te plaatsen
Dat had gekund.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om de boel niet nog meer op de spits te drijven HADDEN ze kunnen besluiten het artikel niet te plaatsen
ik zou d'r op geen enkele manier willen nemenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had gekund.En dat had me idd wel beter geleken. Ik kan haar in elk geval niet meer serieus nemen nu.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou d'r op geen enkele manier willen nemen
Nee dat lijk vinden ze pas over een week of 2.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:20 schreef Koen66 het volgende:
nog geen berichten op de 112 pagina Den Haag
Dit geeft toch juist eerder de kortzichtigheid van de gemiddelde Brit aanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:22 schreef Koen66 het volgende:
Dit is afaik de reden van het verwijderen van die Fawlty Towers episode, de schrikreactie als ie die dokter ziet
Duitser hè, die neemt haar eerst mee in de trein. Je kunt beter op 112 Duitsland kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:20 schreef Koen66 het volgende:
nog geen berichten op de 112 pagina Den Haag
ik verwacht eerder dat Ballie z'n hoofd meeneemtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitser hè, die neemt haar eerst mee in de trein. Je kunt beter op 112 Duitsland kijken
Terwijl hij net zo schrikt van de blanke verpleegsterquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:22 schreef Koen66 het volgende:
Dit is afaik de reden van het verwijderen van die Fawlty Towers episode, de schrikreactie als ie die dokter ziet
Voor op het plein in Foquevillequote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht eerder dat Ballie z'n hoofd meeneemt
ik kan me nl niet voorstellen dat de BLM beweging en goedmensen eromheen het "Duitsers" gedeelte bedoelenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl hij net zo schrikt van de blanke verpleegster
rip aan de nabestaandenquote:
Met zo'n statief of tussen bomen?quote:
Ga je een zipline bouwen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:52 schreef Fogel het volgende:
"Welk touw is het meest geschikt om aan een boom te hangen?" is een mooie vraag voor een sportwinkel.
Whehe, heb ik wel ooit overwogen, maar nee, touw om een hangmat aan te hangen.quote:
Als er ook maar ergens ter wereld één bevolkingsgroep in enigerlei taal "matten" heet, dan ben je zo nat jonguhquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, heb ik wel ooit overwogen, maar nee, touw om een hangmat aan te hangen.
Statief, geen bomen in de tuin.quote:
Traumaheli zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:10 schreef Koen66 het volgende:
er kwam een helicopter over. Richting Den Haag
Weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
daaaaaar ben ik weer![]()
echt totaal geeeeeen chemie what so ever
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Ohw.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Huh, nou dan heb ik het echt totaal verkeerd ingeschat, wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef Modus het volgende:
Had bal geen safe word met iemand hier afgesproken?
Safe sentence ook goed?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Bijzonder, doe je anders nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, nou dan heb ik het echt totaal verkeerd ingeschat, wtf
VERTEL ONS ALLES!!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw.
Haaaahahahahahaha. Ik moest echt lachen
Ja leuke jongen hoor. ook leuk hoofd. ook de pretoogjes, aardig, beleefd. typisch duitser maar nee. Had het idee dat hij ook graag snel weg wildequote:
ja eerste 3 minuten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het dan geduurd? Een uur?
Uitgebreid verslag gaarne. Hoe snel had je het door
Zonde of denk je ach boeien?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuke jongen hoor. ook leuk hoofd. ook de pretoogjes, aardig, beleefd. typisch duitser maar nee. Had het idee dat hij ook graag snel weg wilde
Waar denk je dat die heli voor was, nog niet eens genoeg chemie om onthoofd te worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Hij leeft nog wel of wordt ie nu afgevoerd?
Hij is nu al uitgepraat bij zijn vrienden denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuke jongen hoor. ook leuk hoofd. ook de pretoogjes, aardig, beleefd. typisch duitser maar nee. Had het idee dat hij ook graag snel weg wilde
maar wie heeft er gewonnen met midgetgolf?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wie heeft er gewonnen met midgetgolf?
mja misschien wel :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nu al uitgepraat bij zijn vrienden denk ik.
"Wie war's?"
-"Meh".
Ja dat is ook weer zo, niet geschoten is altijd mis, heb je wel gewonnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonde kan het nooit zijn want je hebt afgesproken o dit te ontdekken toch
"Ganz Scheisse"quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wie war's?"
-"Meh".
Bitterbalmidgetgolf.quote:
Nee hij. Denk dat bij elke baan er wta berekeningen op los heeft gelatenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo, niet geschoten is altijd mis, heb je wel gewonnen?
apart altijd hoe een gebrek aan klik het kan maken of brekenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefickt?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wie war's?"
-"Meh".
Ja maar dat is een gewoon een chemisch proces met feromonen wat bepaald of je iemands kleren er af wilt scheuren of niet. Heb je ook niet in de handquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart altijd hoe een gebrek aan klik het kan maken of breken
neem althans aan dat jullie genoeg foto's over en weer gestuurd hadden
Nee gewoon prima gozer. Niet zo grappig en bijdehand in real life als op whatsapp maar das altijd zo maar je voelde gewoon niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's echt kut, dan moet je nog beginnen.
Maar hoezo dan, zei ie niks, deed ie raar
En hij wilde jouw kleren ook niet afscheuren?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is een gewoon een chemisch proces met feromonen wat bepaald of je iemands kleren er af wilt scheuren of niet. Heb je ook niet in de hand
En dan was ik nog wel zo zenuwachtigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Voor wat het waard is, wij hebben weer kunnen genieten van de avonturen van bitterbal deel 125
Tinder weer op beschikbaar zetten dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is een gewoon een chemisch proces met feromonen wat bepaald of je iemands kleren er af wilt scheuren of niet. Heb je ook niet in de hand
Ik voelde het niet neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:21 schreef Modus het volgende:
[..]
En hij wilde jouw kleren ook niet afscheuren?
Verkeerde truitje aan gedaan?
Digitaal gepraat en gekijk zie, ruik en hoor je maar 2 procent van wat er nodig is voor de beroemde klik en aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart altijd hoe een gebrek aan klik het kan maken of breken
neem althans aan dat jullie genoeg foto's over en weer gestuurd hadden
wat was de stand?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij. Denk dat bij elke baan er wta berekeningen op los heeft gelaten
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan was ik nog wel zo zenuwachtig
eensquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Digitaal gepraat en gekijk zie, ruik en hoor je maar 2 procent van wat er nodig is voor de beroemde klik en aantrekkingskracht.
Ja het is niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Digitaal gepraat en gekijk zie, ruik en hoor je maar 2 procent van wat er nodig is voor de beroemde klik en aantrekkingskracht.
gelijk de wc in gedoken?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is niet uit te leggen.
Ik heb het 1 keer gehad die date kwam aanlopen en wist niet meer waar ik het zoeken moest van alle chemie die ik voelde
het was een flinke nederlaag :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat was de stand?18 holes kun je met 10-8 verliezen of met 17-1 he, dat maakt wel wat uit natuurlijk
Oh dus als je met mij gaat daten kan ik rustig midgetgolf voorstellenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was een flinke nederlaag :p
oh god en die banen waren ook zo verouderd. Op 1 lag zelfs een dood vogeltje
ik stel juist altijd dit soort dingen voor of museumquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus als je met mij gaat daten kan ik rustig midgetgolf voorstellen![]()
*Noteert
Maakte hij grappen over hole 19?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stel juist altijd dit soort dingen voor of museum
hmm, doe mij dan maar midgetgolf.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stel juist altijd dit soort dingen voor of museum
Nee ik zei wel de hele tijd dat hij toch meer ervaringen met gaten moest hebben maar nu was die ineens niet meer zo bijdehandquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Museum goeie zeg! Kun je heel stilletjes vast naar de volgende zaal lopen en elkaar lekker ontwijken
Oh er zijn wel verhalenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
En toen ging die ene jongen van de chemie naar de wc. Ik mijn telefoon gepakt om naar iemand te appen hoe leuk die wel niet was. Stuurde ik het naar hem![]()
![]()
Met de midgetgolf heb ik ook alles duizend keer laten vallen en mijn ketting raakte ook nog verstrikt in mijn haar terwijl ik mijzelf bijna wurgde met mijn tas
Heb ik heel eerlijk gezegd maar eenmaal gehad en dat was nog niet eens bij een date.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is niet uit te leggen.
Ik heb het 1 keer gehad die date kwam aanlopen en wist niet meer waar ik het zoeken moest van alle chemie die ik voelde
En dit vond die niet leuk? Nare vent wel dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
En toen ging die ene jongen van de chemie naar de wc. Ik mijn telefoon gepakt om naar iemand te appen hoe leuk die wel niet was. Stuurde ik het naar hem![]()
![]()
Met de midgetgolf heb ik ook alles duizend keer laten vallen en mijn ketting raakte ook nog verstrikt in mijn haar terwijl ik mijzelf bijna wurgde met mijn tas
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Oh dus toch een beetje zenuwachtigquote:Met de midgetgolf heb ik ook alles duizend keer laten vallen en mijn ketting raakte ook nog verstrikt in mijn haar terwijl ik mijzelf bijna wurgde met mijn tas
Nee die had al een vriendinquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
Maar dat is dus ook niks geworden, ondanks de chemie
[..]
Oh dus toch een beetje zenuwachtig
met jou op stap gaan klinkt altijd als een enerverend avontuurquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Durfde niet te kijken hoe die keekquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit vond die niet leuk? Nare vent wel dan.
Dat is toch juist leuk (tenzij met scherpe voorwerpen).quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken hoe die keek
was echt te klunzig.
hmm, op de dagen dat ik bij de klant werk, zit ik qua km misschien wel in je swipe bereikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als je in de flow zit kan je maar beter doorgaanEn word er ook niet jonger op
Dat zei ik ook. 7 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als je in de flow zit kan je maar beter doorgaanEn word er ook niet jonger op
mochten we dan matchen stel ik een blm demo voorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, op de dagen dat ik bij de klant werk, zit ik qua km misschien wel in je swipe bereik
ja maar het is niet alsof ik ze durf aan te spreken ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef Modus het volgende:
Kan je niet gewoon nu weer een uurtje of 2 op HS gaan staan spotten. Dan heb je meteen een RL flow/chemie erbij
naar de vleermuisgrotquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou @:ltvdk Toch die kaartjes voor het safaripark regelen?
ik ben een kale booskijkende blanke man, ik ben mijn leven niet zeker bij zo'n demoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef Modus het volgende:
Kan je niet gewoon nu weer een uurtje of 2 op HS gaan staan spotten. Dan heb je meteen een RL flow/chemie erbij
Je hebt het tenminste geprobeerdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het was leuke en zo. blij weer thuis te zijn en zo mijn smurf broek aan te trekken
Heeeeeeeeeel even, zo'n 0,3 seconden was ik jaloers op die smurfbroekquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het was leuke en zo. blij weer thuis te zijn en zo mijn smurf broek aan te trekken
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Mijn aanvraag WLZ indicatie is goedgekeurd
![]()
![]()
Komt in het kort op neer, dat ik tot mijn dood begeleid mag wonen. Niet om de zoveel jaar een herindicatie oid
en al die andere mannen die je buiten nafloten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Oh gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Mijn aanvraag WLZ indicatie is goedgekeurd
![]()
![]()
Komt in het kort op neer, dat ik tot mijn dood begeleid mag wonen. Niet om de zoveel jaar een herindicatie oid
kansloosquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en al die andere mannen die je buiten nafloten?
Dank uquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerdDenk dat dat veel stress scheelt?
Cool!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk toch hoe schattigSlechts 172 jaar oud
![]()
[ afbeelding ]
Was dit een sollicitatie voor Home Alone 3, een correct vervolg na deel 1 en 2?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
![]()
die zit toch ergens far-far-away?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je gisteren bij Frantic kunnen eten
Douchen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan nu het klusje dat ik al de hele dag uitstel
Is dit oud papiergeld of wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk toch hoe schattigSlechts 172 jaar oud
![]()
[ afbeelding ]
Witte bolletje aan de voorkant?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
Thuis, ook even douchen zo en de smurfbroek aan
al de hele week, er zou geneukt wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het hier nu echt de hele dag al over Claus?
Claus ist raus, dus dit zijn nog even de naweeënquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het hier nu echt de hele dag al over Claus?
Versteck den Bratwurstquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
al de hele week, er zou geneukt worden
De nabeschouwingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:59 schreef gianni61 het volgende:
:
[..]
Claus ist raus, dus dit zijn nog even de naweeën
ik twijfel nog. De beslissing zal zometeen in de supermarkt moeten vallenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
had ik de shoarma gister maar uit de vriezer gehaald ook wel trek in, maar het worden karbonaadjes vandaag
met diepgaande analyse door Pierre van Hooijdonk en Raphael vd Vaartquote:
Ja. Drie Lire 1848 van het Koninkrijk Venetië (Italië is pas sinds 1881 één land).quote:
Deze heb jij gekocht?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Drie Lire 1848 van het Koninkrijk Venetië (Italië is pas sinds 1881 één land).
De derde helft met Claus. Uhh, zonder Claus.quote:
Echte Duitser. IJskoud deze gast.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
zie dat hij mij ook al heeft unmatcht op tinder
Handig. Geen last meer van hem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi heeft vanavond wel weer een nieuwe dwatequote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat moeten we nu ter lering ende vermaak, bitterbal had een onwillige schnitzel en Kwiwi een zieke goulashsoep, iemand nog wat avonturen in het verschiet?
Neem je dit mee in de tactiek voor de volgende wedstrijd? Of reken je niet meer op deelname in de Champions League?quote:
Mijn avonturen zijn niet echt passend in deze SCquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat moeten we nu ter lering ende vermaak, bitterbal had een onwillige schnitzel en Kwiwi een zieke goulashsoep, iemand nog wat avonturen in het verschiet?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem je dit mee in de tactiek voor de volgende wedstrijd? Of reken je niet meer op deelname in de Champions League?
Hoe is het met begerige buuf?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
heb je deze week avonturen beleefd?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn avonturen zijn niet echt passend in deze SC.
Nee, die is uitgesteld naar morgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi heeft vanavond wel weer een nieuwe dwate
Jawel juist wel johquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn avonturen zijn niet echt passend in deze SC.
oh die zieke goulash sloeg op vanavond?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die is uitgesteld naar morgen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die zieke goulash sloeg op vanavond?
Ja maandag of zo. Nu al binnen. Kennelijk loopt alles weer min of meer normaal.quote:
De amoureuze advocatequote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buufje staat heel even op het tweede plan door die hitsige advocate van gisteravond
misschien meldt hij zich morgen weer ziekquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nog geprobeerd duidelijk te maken dat ze de verkeerde twee meter lange man met Hongaarse connectie te pakken had, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |