Nu begint het lange wachten op de resultaten en dan toewerken naar de date van Kwiwi van vanavondquote:
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu begint het lange wachten op de resultaten en dan toewerken naar de date van Kwiwi van vanavond
Hoezo? Jij ook date vandaag?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?
Ze is al wel vijf minuten stil.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
tijdens de date vraagt Claus: Wass machst du denn die ganze Zeit auf deinem Handy?
terwijl ballie hier elke 5 minuten een update geeft.
Ja met een lange Hongaarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht heeft Kwiwi ook een date vandaag? Hadden de dames dit niet wat beter kunnen plannen?
Doe het voor onsquote:
quote:
Ja, het had een lange Hollander met een Hongaarse connectie moeten zijn, maar ergens is iets misgegaan in de communicatiequote:
Ja, daarom juistquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat zou wel mooie verhalen opleveren. Maar ben niet op zoek naar een relatie of seks dus ik doe daar niet aan.
Ja maar sociaal gedoe.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom juist
Daten zonder relatie of sex te willen gaan de verhalen over wanhopige mannen natuurlijk wel veel sappiger maken.
jeetje, het lijk is nog niet eens koudquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dibs op haar planten en loungebank..
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.quote:
Alles even goed ontsmetten met alcohol voor de daad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.
Ja maar je kent de mensen hier toch? Dacht laat ik ze maar voor zijn. Er azen ook mensen op haar leds, haar schoenen haar buren....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, het lijk is nog niet eens koud
Neuh ik geniet wel mee van de verhalen van de wel daters onder ons.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden, anderalve fles wijn, komt goed joh.
Denk dat je beter dibs op de spullen van Claus kunt doen, koppensnellerbal en zulks.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je kent de mensen hier toch? Dacht laat ik ze maar voor zijn. Er azen ook mensen op haar leds, haar schoenen haar buren....
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik geniet wel mee van de verhalen van de wel daters onder ons.
Dat hoop jij he?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter dibs op de spullen van Claus kunt doen, koppensnellerbal en zulks.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop jij he?![]()
Maar weet niet wat hij allemaal heeft voor planten.
Ik heb het ooit geprobeerd met zelfgetekend geld bij de ijsman. IJsje gekregenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Kindje van 8 heeft tot 2032 een aantekening in zijn politiedossier omdat hij in de winkel vroeg of hij met overduidelijk speelgoed
geld kon betalen. Mug shots gemaakt en alles.
https://www.ad.nl/buitenl(...)eld-op-zak~aeacfa7d/
Sorry als het al gepost is, heb geen tijd om alles terug te lezen.
Volgens sommigen alhier is dat vast geheel terecht, eens crimineel altijd crimineel, en al helemaal als het kind gekleurd is, want het is natuurlijk addergebroed.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Kindje van 8 heeft tot 2032 een aantekening in zijn politiedossier omdat hij in de winkel vroeg of hij met overduidelijk speelgoed
geld kon betalen. Mug shots gemaakt en alles.
https://www.ad.nl/buitenl(...)eld-op-zak~aeacfa7d/
Sorry als het al gepost is, heb geen tijd om alles terug te lezen.
Woon best dichtbij het park maar hoor ook nog geen sirenes enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Ook nog niets op https://alarmeringen.nl/zuid-holland/haaglanden/
Hou je de politie- en ambulancescanner ook bij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woon best dichtbij het park maar hoor ook nog geen sirenes enzo.
Nee dat doet US. Wel een beetje opletten he Foogie?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hou je de politie- en ambulancescanner ook bij?
Ja sorry hoor, jullie gaan snel en ik ben weer tijdelijk half blind enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat doet US. Wel een beetje opletten he Foogie?
Hoezo, last van je ogen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, jullie gaan snel en ik ben weer tijdelijk half blind enzo.
We kunnen ook die ex van Claus waarmee die nog samenwoont op ze afsturenquote:
Hij woont nog samen met zijn ex?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook die ex van Claus waarmee die nog samenwoont op ze afsturen
Zoiets zei ze wel van de week toch, en dat die over een maand weer terug naar zijn eigen land moet ofzo.quote:
Ja, zit te wachten op bericht wanneer de operatie is.quote:
Die is dus niet op zoek naar een vrouw maar wil gewoon lekker goedkoop in casa bitterbal gaan wonenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de laatste update was hij op zoek naar iets voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |