SLaaplekker t oruwens, helemaal gemistquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het gaat sowieso een stuk ongezelliger worden (of gezelliger, het is net hoe je het ziet) want ik moest maar eens op bed aan.
Truste, mensen!
Ah op die fiets!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:26 schreef skysherrif het volgende:
Oh en trouwens je vroeg lang geleden waarom ik morgen niets was
Maar ik bedoel dat ik morgen gewoon geen afspraken heb, moet alleen zorgen dat ik om 5 uur in zeeland ben voor de verjaardag van mijn oma
En dan zaterdag weer agje werken
Ah nee de laatste keer liep ik drie weken met een paarse teen rondquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer twister met jullie spelen
Nee... Maar heb sowieso niet echt een goed beeld van was ze nou eigenlijk wilde zeggenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:29 schreef skysherrif het volgende:
jk is niet echt lekker bezig hetwitter:tessplease twitterde op donderdag 11-06-2020 om 20:31:35jk rowling’s publicist tries to stop her from tweeting “TERF wars.” https://t.co/ATNGSnrGYH reageer retweet
Nou je raakte de poortjes beter dan ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar dat terzijde.
Wel gesjoeld
Die was naar Strani, niet naar jouquote:
Ja sorry, er is zoveel bij te lezen hier!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik vond je juist behoorlijk rustig, vooral naar het einde toe
Ik vond het wel echt grappig hoe je zo overtuigd was dat je wakker ging blijven, terwijl het tohc wel heel duidelijk was dat je dat echt niet ging lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Echt wat erg dat jij nu bij de meme bent betrokken en het zelfs live hebt gezienIk wilde het niet...
In mijn geval was het "ik slaap erbij en ik kijk ernaar" geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GODVER EN IK STA ERBIJ EN IK KIJK ER NAAR
OEH, ja dat ga ik dan ook niet hier zeggen natuurlijkquote:
dat was dus ook wat ik ging zeggen als iemand om mijn wens ging vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OEH, ja dat ga ik dan ook niet hier zeggen natuurlijk
*ik snurk erbij en ik kijk ernaarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn geval was het "ik slaap erbij en ik kijk ernaar" geweest
Vorige week bleven Hamlapjes en ik juist met ons tweeën over en zijn we net zo laat door gegaanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond het wel echt grappig hoe je zo overtuigd was dat je wakker ging blijven, terwijl het tohc wel heel duidelijk was dat je dat echt niet ging lukken.
Maar komt ook wel door die zwoele dromerige stemmen van hamlapjes en redefine
Verstandigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat was dus ook wat ik ging zeggen als iemand om mijn wens ging vragen
Dat inderdaad.quote:
Nooit? NOOITquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorige week bleven Hamlapjes en ik juist met ons tweeën over en zijn we net zo laat door gegaanMaar toen was ik gewoon veel minder moe en zaten we ook net in een lekker dialoog.
Die screenshot vergeef ik je nooitAl vind ik het wel stoer dat tenminste iemand het durfde. Nu weet ik ook een beetje hoe ik eruit zie als ik slaap
![]()
En dan komt het ook niet uitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VerstandigDan gaan anderen je continu treiteren of het al uit is gekomen en dat wil niemand!
dit toevallig?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Maar IK mocht een wens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |