Eens. Maar niet in de spits.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik had Bergkamp eerder moeten halen. Wat een speler is dat zeg.
[ afbeelding ]
Absoluut wel in de spits. Maakt de meest mooie doelpunten.quote:
Jep, zeker. Gebruikte hem samen met Moments Zola op een gegeven moment, dat was ook een fijne tijd.quote:
Tuurlijk niet. Je bent goed gek als je naast het spel zelf ook nog maar één cent erin pompt. Dit is gewoon het resultaat van spelen, SBC's doen, handelen en af en toe een beetje pack luck hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:30 schreef JaapKroket het volgende:
Die teams hier *kwijl
Heeft iedereen hier er honderden euro's in gepompt ofzo
Gert Jan !!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu. In-game 4-1-2-1-2 met Reus en Mane voorin, Laudrup op 10, Petit als CDM.
Wil Witsel nog inruilen voor een top icon, heb nu 1 miljoen coins. Matthaus of KDB 95 als box2box ofzo en misschien een Stoichkov ipv Laudrup en Reus naar 10. Kijken wat er woensdag gaat gebeuren.
Is die 90 Dalglish wat in deze tijd? Begin van het spel moker goed, maar misschien enigzins achter de powercurve op het moment? Dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor mij ipv Stoichkovquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:39 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team zoals het zou moeten zijn uiteindelijk. Maar ik heb te weinig fodder over voor Eder Militao dus daar staat nu Fernández van Real Madrid
Overmars - gekozen in icon swaps 3
Cruyff - gekocht door te traden
Dalglish - uit mid icon sbc ontvangen
Messi/Ney - gekocht in januari
Gueye - was een objective speler
Ramos - moments sbc gedaan
Carvajal - red player pick afgelopen donderdag
Eder - wishlist, nu Fernandez
HL Telles - gekocht
VDS - gekozen in icon swaps 2
Nope. Ik heb inmiddels een kutteam en al een poos niet meer gespeeld. Alleen wat getrade in de app. Ik zit alsnog op een winst uit handel van 6 miljoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:30 schreef JaapKroket het volgende:
Die teams hier *kwijl
Heeft iedereen hier er honderden euro's in gepompt ofzo
Als box to box cam meh, zelfs met engine erop geknald valt zijn pace tegen nu in mei/juni. Heb hem nu op stay forward staan en dan hoeft ie minder km's te maken. Wil hem nog eens in de spits proberen want zijn schoten zijn wel top. Plus natuurlijk inmiddels achterhaald door menig TOTS speler. Het is wel de ideale link tussen Neymar / Messi / Gueye / Overmars en Cruyff een icon als cam.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is die 90 Dalglish wat in deze tijd? Begin van het spel moker goed, maar misschien enigzins achter de powercurve op het moment? Dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor mij ipv Stoichkov
Daar was ik al een beetje bang voor ja. Hij gaat nog altijd voor 600k+ op de Xbox, maar dat is misschien ook nog de hype van de eerste maanden.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als box to box cam meh, zelfs met engine erop geknald valt zijn pace tegen nu in mei/juni. Heb hem nu op stay forward staan en dan hoeft ie minder km's te maken. Wil hem nog eens in de spits proberen want zijn schoten zijn wel top. Plus natuurlijk inmiddels achterhaald door menig TOTS speler. Het is wel de ideale link tussen Neymar / Messi / Gueye / Overmars en Cruyff een icon als cam.
Maarja, ik kreeg eerst prime Overmars uit de prime icon pack nadat ik Prime Moments Overmars eerst koos voor tien icon swaps. Dus daarom besloten tot een mid icon. In de hoop mid Gullit eruit te halen natuurlijk.
Ik sta daar op 17 miljoenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Ik heb inmiddels een kutteam en al een poos niet meer gespeeld. Alleen wat getrade in de app. Ik zit alsnog op een winst uit handel van 6 miljoen.
Ik had mijn TOTS Messi ook de dag erna verkocht, hij is inderdaad heel matig voor die rating/prijs. Ondanks 82 strength echt heel slap.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:07 schreef Saekerhett het volgende:
Team toch nog omgegooid. Messi verkocht, Alonso, Benzema en Ben Yedder op een zijspoor gezet en nu met dit team.
Speelt ontzettend fijn met fysieke Socrates en behendige Best. Verklaar me voor gek, maar ik vind Prime Best beter aanvoelen dan TOTS Messi.... En de reviews van Cesinha zijn ook lovend. Mijn eerste wedstrijd speelt hij Van Dijk uit, wint vervolgens de sprint en schiet hem in de korte hoek knetterhard binnen.
[ afbeelding ]
Ik heb exact dezelfde mening inderdaad!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had mijn TOTS Messi ook de dag erna verkocht, hij is inderdaad heel matig voor die rating/prijs. Ondanks 82 strength echt heel slap.
Parejo. En 2 keer Kepa.quote:
Ultimate pack was bij mij MOTM Klaassen, bij een simpel pakketje uit die andere sbc:quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Parejo. En 2 keer Kepa.
Gisteren nog 4 BL sbcs gedaan en KdB nif gekregen.
Kreeg Banguero als hoogste uit mijn ultimate pack.quote:
Verrassend weer...quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:34 schreef lesleyyb het volgende:
eerste "bug" is er al weer.. normale Mendy heeft 89 pace, zijn 87 summer heat 88, hoe dan
Packweight is duidelijk weer omhoog.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ultimate pack was bij mij MOTM Klaassen, bij een simpel pakketje uit die andere sbc:
PIM Van Basten![]()
![]()
285K, maar toch prachtig
nice, had net shapeshifter alaba uit mijn marque matchups, wou ik ook graag tussen mijn birthday hernandez en davies gaan zetten dus komt mooi uitquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lewandowski headliner net gepacked. Kan ik goed gebruiken. Meteen team aangepast naar dit. Reus zondag kopen wanneer hij super goedkoop is en Bergkamp naar het middenveld.
[ afbeelding ]
Als er één verdediger op de doellijn staat en de keeper voor de bal is, klopt het toch gewoon? Je hebt zeker geen screenshot of filmpje van de situatie?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:25 schreef lesleyyb het volgende:
De arbitrage in dit spel zeg... omspeel de doelman terwijl mijn tegenstander een verdediger op de doellijn parkeert, pass de bal nog voorbij 2 andere verdedigers en scoor, wordt afgefloten voor buitenspel... terwijl de verdediger nog op de doellijn staat, wtf
helaas niet, kan ook zijn dat ik niet helemaal meer op de hoogte ben rondom die regelgeving. dacht altijd dat als er een speler tussen de aanvaller en de goal stond het geen buitenspel kan zijn, maar als het een verdediger is die op doel staat en de keeper fungeert als een verdediger dat dan de situatie hetzelfde is. i stand correctedquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als er één verdediger op de doellijn staat en de keeper voor de bal is, klopt het toch gewoon? Je hebt zeker geen screenshot of filmpje van de situatie?
92 Raul. Kon slechter, kon beter.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
91 van der Sar.M'n pack pulls zijn echt om te janken de laatste tijd.
Hier nog eentje gedaan, 90 Zolaquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
92 Raul. Kon slechter, kon beter.
Heb voor het eerst sinds ik hem uit de baby Icon pack heb gehaald een team gemaakt zonder Ronaldinhoquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die had ik liever gehad eerlijk gezegd. Heb een tijd met 92 Zola gespeeld.
Waarom speel je het dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Dit spel
Passes die compleet de andere kant op gaan, ik druk driehoekje kort in en die bal wordt keihard gespeeld, ik druk hem lang in en er komt één of ander pisballetje uit, en dan ook nog al die pisventjes die iedere herhaling kijken en zo lang mogelijk juichen
Nice pullquote:Op maandag 22 juni 2020 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn gewone Ronaldo verkocht voor 200k. Ik packte uit een untradeable small prime gold een shapeshifter, Portugees, RW.. RonaldoUit 1 prime icon pack kreeg ik Gerrard en die paste ook nog in mijn team.
Jouw packluck dit jaar slaat echt nergens opquote:Op maandag 22 juni 2020 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn gewone Ronaldo verkocht voor 200k. Ik packte uit een untradeable small prime gold een shapeshifter, Portugees, RW.. RonaldoUit 1 prime icon pack kreeg ik Gerrard en die paste ook nog in mijn team.
Dat is wel opvallend inderdaad. De content is ook ineens een heel stuk beter. SBCs die ineens betaalbaar zijn (Jovic, Perisic) ipv een rib uit je lijf. De community schreeuwt al maanden om die upgradeable spelers die we ook tijdens Future stars hadden, en nu hebben we met Mendy een wereld linksback die upgradeable is.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Is altijd zo na de aankondiging van de volgende FIFA. Dan ineens is de packluck goed en de customer service ook.
Meesten zijn toch geen kut waard johquote:Op maandag 22 juni 2020 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze promo is inderdaad heel goed. Het spel is dan wel dood maar ik heb nu veel plezier met het openen van packs door alle speciale kaarten die erin zitten.
Het maakt de relatief goedkope pakketjes wel waardevaster. Maar de kans op een dure speler is natuurlijk zeer klein.quote:
Jij hebt achterlijk veel packluckquote:Op maandag 22 juni 2020 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chill, ik had hem na 3 keer. Voelt echt goed aanquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:45 schreef Saekerhett het volgende:
Na 7x dan eindelijk: Prime Butragueńo
Lekker man. Coach Fraser hoop ik?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weghorst wel een leuke wissel voor mijn (ex-Feyenoord/NL) team.
[ afbeelding ]
Gullit gaat de deur wel uit na al z'n gestoorde opmerkingen over racisme.
Ja vooral omdat ik Raúl 2x en daarna Guardiola had gepackt. Ik zag opnieuw de Spaanse vlag.... kuuutttttt. Toen ineens ST..... toen was ik blijquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Chill, ik had hem na 3 keer. Voelt echt goed aan
???quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gullit gaat de deur wel uit na al z'n gestoorde opmerkingen over racisme.
Verbeekquote:
quote:
Gaat me net iets te ver.quote:"Als ik het zo stel, komen er gedachten in me op van: als het niet op een vreedzame manier lukt, moet het dan op een andere manier…? Moet er een revolutie komen? Uit een revolutie komt per definitie iets anders, een ander systeem, andere verhoudingen. Is dat dan nodig voor verandering? Ik schrik van mezelf, dat ik dergelijke gevaarlijke gedachten bij mezelf constateer."
Geil team hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
Even nog een upgrade met Bruno Fernandes
[ afbeelding ]
Die Cunha is erg goed. Heb die een hele poos gebruikt en was prima in te zetten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Refresh Cunha en SS Sanches uit de rivals rewards, samen met twee 83 rated spelers. Toch weer wat fodder erbij.
Echt? Bij mij werkt die echt uitstekend op CDM. Zit overal tussen, is rap en gaat af en toe mee naar voren. Welke chem style gebruikte je?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geil team hoor!
Op die Ndombele na. Wat een verschrikking was dat zeg.
Ook anchor. Maar ik kocht daarna prima Rijkaard voor een schijntje en die doet het daar gewoon een stuk beter. Merk dat sowieso bij icons. Die zijn vaak zwaar OP.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt? Bij mij werkt die echt uitstekend op CDM. Zit overal tussen, is rap en gaat af en toe mee naar voren. Welke chem style gebruikte je?
Gek dat sommigen bepaalde spelers fantastisch vinden en anderen helemaal niks. Zal ook wel met de speelstijl te maken hebben. Ik vond zelf bijvoorbeeld TOTS Carvajal dramatisch. Wist niet hoe gauw ik Moments Ramos weer terug moest zetten, terwijl Carvajal door sommigen de beste RB van het spel wordt geacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook anchor. Maar ik kocht daarna prima Rijkaard voor een schijntje en die doet het daar gewoon een stuk beter. Merk dat sowieso bij icons. Die zijn vaak zwaar OP.
Aan de andere kant tots Kimmich of moments Saul staan die ook beiden fijner spelen.
Ik heb die ook beiden gebruikt maar zweer bij SBC Bustos en daarvoor SIF Doherty.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gek dat sommigen bepaalde spelers fantastisch vinden en anderen helemaal niks. Zal ook wel met de speelstijl te maken hebben. Ik vond zelf bijvoorbeeld TOTS Carvajal dramatisch. Wist niet hoe gauw ik Moments Ramos weer terug moest zetten, terwijl Carvajal door sommigen de beste RB van het spel wordt geacht.
Ik heb vanaf januari POTM Ben Yedder gebruikt en dat was tot en met TOTS met afstand de beste speler in mijn elftal. Helaas zie je nu dat hij tekort komt en omver gebeukt wordt door de Varanes, Maldini's en Van Dijks die iedereen heeft. Dat was ook de reden dat ik voor Bruno Fernandes ben gegaan, fysiek toch een stuk beter. En net als WBY, 4* SM en 5* WF.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar zo kom je sowieso af en toe pareltjes tegen die niet heel veel kosten. Zo gebruik ik nu tots Ignacio Fernandez. Een betere centrale middenvelder heb ik niet gebruikt dit jaar.
Tots Grimaldo, ook zo een speler. Tot die tijd NIF Mendy daar steeds gebruikt. Iedereen die ik daar had voldeed niet.
En die Lopez en Bustos uit die zuid-Amerikaanse SBC's. Waanzinnig goed. Nu nog steeds.
Ik zal die Bustos een keer proberen als ik (voor de zoveelste keer weerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die ook beiden gebruikt maar zweer bij SBC Bustos en daarvoor SIF Doherty.
Ik speel overigens ingame vrijwel altijd 4-1-2-1-2. Backs gaan gewoon mee naar voren en geen dropbacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |