Zou je Celine raken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “En gaat hij Zwarte Piet nog in zijn gezicht trappen?”
CELINEGENOT @:zipportal
Wij trappen hier niet in. We weten dat je een proleet bent, maar hier vallen we niet voor. Volgende keer beter maat.quote:
Mietjequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat verslaafd?
Krijg hoofdpijn na een dag geen koffie.
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je Celine raken?
@:jr-style-93
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
hij is allergisch voor plasticquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)
quote:
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja smaakloze mensen vinden het vast mooi.
Door de oude ook heen gezakt gewoon die smerige bigquote:
Echt hé.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"
Echt, hoe zielig
Jij gelooft niet dat Caland voor zichzelf kan denken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat Stijn dat je deze grappen ten overvloede tegenkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
De ''Haha Jesus Corona heet Corona hahahaha'' woordgrappen moeten nog erger zijn dan de pandemie zelf.
Ik vind de shirts van willem 2 meestal wel nice.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal een review geven.
2/10
Ik vind het gewoon geen mooi shirt, René. Dat heeft verder weinig met het logo te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |