Dat is het andere uiterstequote:Op donderdag 11 juni 2020 12:51 schreef JFT1987n het volgende:
[..]
O nee dat is altijd een slecht idee. Je moet ze als stront behandelen, daar kicken ze op. Niet te hard laten merken natuurlijk, dan rennen ze weg. Push pull techniek. Thank me later.
Dat is doordacht en goed van je. Dat soort debiliteit hoef je ook niet te zien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik zal gewoon direct eerlijk met je zijn en open kaart spelen.
Ik heb dus niet geklikt.
Gewoon lachen en doen alsof je een frisse neus aan het halen bent.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Dat is doordacht en goed van je. Dat soort debiliteit hoef je oom niet te zien.
Ik doelde op jou hier, maar doe je ding en luister vooral niet. Simp.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Probeer eens een keer beter je best
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:40 schreef BlackpillTruth het volgende:
Alle reacties hierboven allemaal simps. Humanity is lost![]()
quote:
Rimmen? Man, ik vrat er een meter stront van gek!!!quote:
En een beetje gezond eten en uiterlijk verzorgingquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:40 schreef cleanfreak het volgende:
Wat moet dat toch heerlijk zijn. Enige wat ze moest doen is geboren worden. Ze mag haar ouders wel iedere dag bedanken dat ze goede genen hebben.
Heb jij al een vaste vriendin dan of zit je alleen maar los rond te scharrelen met je push-pullquote:
En ze is niet eens lekker dat is nog het mooie. Een arrogante plank. Dit soort vrouwen zijn niks in bed, ik spreek uit ervaring. De beetje mollige lieve dames maken je echt stuk in bed en zijn niet van die arrogante stukken stront als die TS net poste.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:40 schreef cleanfreak het volgende:
Wat moet dat toch heerlijk zijn. Enige wat ze moest doen is geboren worden. Ze mag haar ouders wel iedere dag bedanken dat ze goede genen hebben.
Een vaste vriendin is het slechtste wat je als man kan doen! Na 20x voelt elke kut hetzelfde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb jij al een vaste vriendin dan of zit je alleen maar los rond te scharrelen met je push-pull
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef JFT1987n het volgende:
[..]
En ze is niet eens lekker dat is nog het mooie. Een arrogante plank. Dit soort vrouwen zijn niks in bed, ik spreek uit ervaring. De beetje mollige lieve dames maken je echt stuk in bed en zijn niet van die arrogante stukken stront als die TS net poste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |