quote:
http://www.tischlereikotrasch.at/danko/portcat/trophies/quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1076484685841846/?vh=e
Is gewoon hout hoor, ik gok vuren.
Alpen/Zwitserse den.quote:Made out of wood (Zirbe, Swiss Pine)
Ja de fineerlaag is hout..quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1076484685841846/?vh=e
Is gewoon hout hoor, ik gok vuren.
Dat is alleen het goudlaagje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:52 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja de fineerlaag is hout..
Op 16-17s zie je ook hoe deze laag erop komt.
Fineer is een dun laagje hout dat als opbouw dan wel afwerking dient voor plaatmateriaal (triplex, multiplex enz.)quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:52 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja de fineerlaag is hout..
Op 16-17s zie je ook hoe deze laag erop komt.
Schaam me kapot, excuus, dat is idd een laagje goud/zilver/brons. Ik dacht daar de kern te zien, vandaar het mdf.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Fineer is een dun laagje hout dat als opbouw dan wel afwerking dient voor plaatmateriaal (triplex, multiplex enz.)
Het gouden/bronzen/zilveren laagje wat op het hout gelijmd wordt? Geen idee wat het is, maar ik denk staal of aluminium met een goud/ziler/brons laagje. Voor de Motoren bestond de deklaag uit carbon. Ik geloof nooit dat ze daar fineer voor gebruiken.
Maar jij stelde dat de trofee geen massief hout was, nou dat is het dus wel. Met een laagje goud/zilver/brons.
Lewis doet altijd of hij loopt de chillen, maar die is ondertussen gewoon met winnen bezig. Als de lampen uit gaan is hij er 100% klaar voor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:39 schreef shiz het volgende:
Denk het wel. 🏎️💨
Hoop is natuurlijk dat Redbull-Honda de zaakjes goed voor elkaar heeft alleen. Volgens Lewis maakt het geen zak uit ('wij van wc eend' natuurlijk), maar ik denk wel dat de simmers wat scherper zijn! Max doet straks ook de Virtual 24H Le Mans mee met Lando. Ik denk dat dat je toch redelijk klaarstoomt, in tegenstelling tot een beetje lopen te chillen en je op social media uitlaten over van alles en nog wat...zal me benieuwen! Nu voelt het als een eeuwigheid geleden dat ze in Barça aan het testen waren.
Het loopt altijd anders dan iedereen denkt. Dus ik zou er maar niet vanuit gaan dat het ook echt zo gaat lopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Twee keer Oostenrijk na elkaar. Dus Max staat na 2 races op 50 punten?
Vind je? Volgens mij zijn de afgelopen 3 seizoenen wel redelijk gelopen zoals iedereen verwacht had.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:41 schreef 4-elements het volgende:
Het loopt altijd anders dan iedereen denkt. Dus ik zou er maar niet vanuit gaan dat het ook echt zo gaat lopen.
Ik denk dat er meer iedereens zijn die denken dat Mercedes het gewoon weer flikt, dientengevolge, Max GOATquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het loopt altijd anders dan iedereen denkt. Dus ik zou er maar niet vanuit gaan dat het ook echt zo gaat lopen.
Zeg dat nu niet! Dan kan het alleen maar tegen vallen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Twee keer Oostenrijk na elkaar. Dus Max staat na 2 races op 50 punten?
Ik hoop dat iedereen op z'n best is en Max van ze wint.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat Mercedes dit jaar wat meer met randzaken bezig is dan met racen.
52 punten wordt hetquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet! Dan kan het alleen maar tegen vallen.
Ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen op z'n best is en Max van ze wint.
Ik hoop dat we spannende races gaan zien en dat er zo min mogelijk races worden gewonnen door iemand, ongeacht wie het is, die de hele race keihard domineert.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen op z'n best is en Max van ze wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |