Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
ik ben het niet eens met het plaatje in de OP
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijdquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.
Hmm.....quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijd.
Geen idee, ik probeer dat sowieso niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.
Met de fiets lukt me dat nog niet eens
ik heb een laptopkoffertje op wielenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik heb wel een stevige laptop-rugtas, dat zit ergens tussen koffertje en plastic zak in.
laptop van de baas?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijd.
Op een motor is dat veel makkelijker dan op de fiets..quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.
Met de fiets lukt me dat nog niet eens
geen idee. ik heb nooit motor gereden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op een motor is dat veel makkelijker dan op de fiets..
Op bepaalde motoren is dat voorkomen juist de uitdaging toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillstquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik heb wel een stevige laptop-rugtas, dat zit ergens tussen koffertje en plastic zak in.
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het schermquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een laptopkoffertje op wielen
Mijn motor kan geen wheelie maken...quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
is best handigquote:
Ik heb er een van een spaaractie van de BP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillst.
Ik heb een oude niet meer stevige laptoprugtas, maar does the job. Binnenkort wel een keertje een nieuwe kopen, maar ik ben veeleisend
. De laptop moet er veilig in vervoerd kunnen worden, de rugzak moet mooi zijn en eigenlijk moeten er straps aan zitten om er een skateboard aan te bevestigen en liever is hij ook geen 200 euro
.
[..]
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het scherm.
Yupquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op bepaalde motoren is dat voorkomen juist de uitdaging toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn motor kan geen wheelie maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheeliebar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dan :’)quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillst.
Ik heb een oude niet meer stevige laptoprugtas, maar does the job. Binnenkort wel een keertje een nieuwe kopen, maar ik ben veeleisend
. De laptop moet er veilig in vervoerd kunnen worden, de rugzak moet mooi zijn en eigenlijk moeten er straps aan zitten om er een skateboard aan te bevestigen en liever is hij ook geen 200 euro
.
[..]
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het scherm.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn motor kan geen wheelie maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh maar dat is niks vergeleken met de Maserati van USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bent per ongeluk ingelogd bij een Zoom van Koffietijd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken iets teveel mensen van TV in mijn meeting
Ja beetje vage dude. In plaats van dat hij zijn excuses aanbiedt zit hij nu ook telkens alleen maar grapjes te maken over dat dit gebeurd is. Respectloos.quote:
De fetisj van Nijnquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
@:TT: Deo spritzen met de hogedrukreiniger?
Voor zover ik het overal gelezen heb lukt een wheelie gewoon niet met een Yamaha Vmax. Te zwaar en de bouw is er juist op gemaakt om dat te voorkomen.quote:
Ho ho, niet jouw balkon!quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, nou zit ik te wachten op wat installateurs die via mijn balkon naar het dak moeten. En ik moet naar de wc
Ik heb die verhalen iets te vaak gehoord.quote:
Ah. Die had bij mij zn koffers kunnen pakkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja beetje vage dude. In plaats van dat hij zijn excuses aanbiedt zit hij nu ook telkens alleen maar grapjes te maken over dat dit gebeurd is. Respectloos.
Yo Fles is distantieer me van deze post want ik heb geen flauw idee wat de TT betekent op het deodorant spuiten gedeelte na.quote:
Helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent per ongeluk ingelogd bij een Zoom van Koffietijd?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor zover ik het overal gelezen heb lukt een wheelie gewoon niet met een Yamaha Vmax. Te zwaar en de bouw is er juist op gemaakt om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yo Fles is distantieer me van deze post want ik heb geen flauw idee wat de TT betekent op het deodorant spuiten gedeelte na.
Die van mij wilde in zn 6 nog steigeren :’)quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die verhalen iets te vaak gehoord.Pa zat vroeger in de motorraces.
Seksquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Genoteerd hoor
Ik kon me al niks bij jou en een fetisj voorstellen. Fetisj is voor rare mensen.
Oh daar gaat het bij mij niet om hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Seks met personen mer bijzonder onaangename geuren
Suzukiquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had een GSX-R750
Tot ik er vanwege mn knie niet meer op kon rijden.
Krijg je nu een een serenade vol kurwa's te horenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Staan nou een paar Polen op het balkon te worstelen met zonnepanelen die te groot zijn voor een trapgat
Welnee, die gasten zijn het zo gewendquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je nu een een serenade vol kurwa's te horen
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Staan nou een paar Polen op het balkon te worstelen met zonnepanelen die te groot zijn voor een trapgat
Valt nog mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je nu een een serenade vol kurwa's te horen
Zo had ik in mijn vorige huis een matras gekocht dat vacuüm gezogen net door het trapgat ding. Dat was ook wel een dingetje toen ik ging verhuizenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Oh no
.
Toen mijn tante nog samenwoonde met haar ex hadden ze ook zo'n probleem. Exlief wilde een enorm bad en had dit besteld, maar toen het bezorgd werd kon het op geen enkele manier naar binnen in de badkamer. Mijn vader heeft uiteindelijk in overleg de trap kapot gezaagd zodat het bad naar boven kon en uiteindelijk wilde de ex niet dat de trap gemaakt werd "want zo gaat het ook wel" en hebben ze tot ze verhuisden zo'n half kapotte trap gehad. Prioriteiten
.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo had ik in mijn vorige huis een matras gekocht dat vacuüm gezogen net door het trapgat ding. Dat was ook wel een dingetje toen ik ging verhuizen
Zijn het wel echte Polen danquote:
Oprollen en vastbinden?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost
?
Word je toch homo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende: Vrouwen kunnen toch zo meuren na inspanning, bij mannen is het soms nog wel mannelijk en natuurlijk
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo had ik in mijn vorige huis een matras gekocht dat vacuüm gezogen net door het trapgat ding. Dat was ook wel een dingetje toen ik ging verhuizen
De verhuizers hebben flink lopen duwen en uiteindelijk lukte hetquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost
?
ImitatiePool.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoordere er ook eentje Roemeens spreken
Ik hoopte nog dat er een verdwaalde Hongaar tussen zou zitten. Die had ik dan kunnen imponeren met mijn Hongaarsquote:
Helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat er een verdwaalde Hongaar tussen zou zitten. Die had ik dan kunnen imponeren met mijn Hongaars
Op je werk?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas.
Roemenen heb ik maar matige ervaringen mee helaas.
Wat een strafquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vent.
Hij zou nog doorgeven wat 'ie wilde eten vanavond (want de derde "vroeg eten" avond deze week en ik heb echt geen inspiratie voor licht verteerbaar voedsel), maar nu ligt z'n telefoon nog thuis en hij is elders.
Dat wordt broccoli.
Nee, privé. De Roemenen die ik ken waren poeslief, tot iets ze niet aanstond.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je werk?
Mijn ervaringen in Roemenië waren best positief. Mensen waren wat minder stug dan Hongaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zie je wel, als ze niet tenminste 86 keer per minuut kurwa zeggen zijn het geen echte Polenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde er ook eentje Roemeens spreken
Eh, hij vindt het vooral saaie groente. Best, maar bloemkool (vinden we beiden lekkerder) vind ik echt te duur voor hoe groot ze zijn.quote:
Al een week te weinig slaapquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen of welterusten. Ik weet niet helemaal hoe ik deze post moet opvatten
Die koop ik altijd diepvries omdat een verse bloemkool net wat teveel is om in mijn eentje in 1 keer op te etenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, hij vindt het vooral saaie groente. Best, maar bloemkool (vinden we beiden lekkerder) vind ik echt te duur voor hoe groot ze zijn.
Ik verdeel 'm wel over verschillende bakken dan, goed? Kan geen potten zetten hier.quote:
Dat probeerde ik laatst dus, maar vers wint het qua smaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die koop ik altijd diepvries omdat een verse bloemkool net wat teveel is om in mijn eentje in 1 keer op te eten
Mannenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vent.
Hij zou nog doorgeven wat 'ie wilde eten vanavond (want de derde "vroeg eten" avond deze week en ik heb echt geen inspiratie voor licht verteerbaar voedsel), maar nu ligt z'n telefoon nog thuis en hij is elders.
Dat wordt broccoli.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, privé. De Roemenen die ik ken waren poeslief, tot iets ze niet aanstond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, dat soort ervaringen heb ik niet met Roemenen. Eén van mijn beste vrienden is een Roemeen. Da's echt een gouden vent.
Het land zelf is tamelijk hopeloos![]()
Bij dingen op vreemde locaties vraag ik nu gewoon maar meteen of dat een bewuste actie was. Meestal niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mannen.
De mijne heeft laatst een leeg wc-rolletje in het tv-meubel gezet en toen ik aan hem vroeg waarom hij dat gedaan had had hij eigenlijk geen idee.
Boksquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas.
Roemenen heb ik maar matige ervaringen mee helaas.
Om hem eraan te herinneren dat hij tegen jou moest zeggen dat je een nieuwe wc-rol moest gaan ophangen. Denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mannen.
De mijne heeft laatst een leeg wc-rolletje in het tv-meubel gezet en toen ik aan hem vroeg waarom hij dat gedaan had had hij eigenlijk geen idee.
Ik ben het eens wat de broccoli betreftquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, hij vindt het vooral saaie groente. Best, maar bloemkool (vinden we beiden lekkerder) vind ik echt te duur voor hoe groot ze zijn.
Dat is ook wel de ergste hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oké, dat soort ervaringen heb ik niet met Roemenen. Eén van mijn beste vrienden is een Roemeen. Da's echt een gouden vent.
Het land zelf is tamelijk hopeloos
Saaie groente? Dafuq is dat nou weer voor metroseksueel gelul dan zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, hij vindt het vooral saaie groente.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het eens wat de broccoli betreftBloemkool lust ik alleen gepaneerd en gefrituurd.
Kaasfondue voor het sporten klinkt niet als een succes.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saaie groente? Dafuq is dat nou weer voor metroseksueel gelul dan zeg.
Geblancheerde broccoli in de kaasfondue
Vers heb ik het de afgelopen jaren alleen maar vers voorgesneden gekocht, scheelt qua smaak niet veel met de diepvriesquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst dus, maar vers wint het qua smaak.
Ik haal het liefst een flinke stronk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vers heb ik het de afgelopen jaren alleen maar vers voorgesneden gekocht, scheelt qua smaak niet veel met de diepvries
Moet groente ook al spannend zijn? En de lucht die je inademt, is die wel hitsig genoeg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En da's meteen het hele ding, neutrale groente, dus op zichzelf niet zo spannend.
Mja daarom koop ik nooit zo'n stronk, veel te veelquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal het liefst een flinke stronk.Eten we 2 keer van.
Wacht maar tot die zo met zijn raketjes gaat spelenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is een legerheli aan het stuntvliegen boven de stad?
Omdat het kan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is een legerheli aan het stuntvliegen boven de stad?
Ja, logisch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja daarom koop ik nooit zo'n stronk, veel te veelDan is broccoli een stuk makkelijker, 1 zo'n stronkje is gewoon prima voor 1 persoon.
Eten met smaak yo,quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet groente ook al spannend zijn? En de lucht die je inademt, is die wel hitsig genoeg?
Ze hadden wel die zijdeur open. Dus een beetje target practice met het boordgeschut had zomaar gekund.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zo met zijn raketjes gaat spelen
Helemaal ontwend natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een sociaal leven is vermoeiend, het ontneemt me nachtrust
Gewoon mee stoppen danquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een sociaal leven is vermoeiend, het ontneemt me nachtrust
Die ene collega die zittend plast?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Roemenië weer vertrokken is, moet ik wel even stofzuigen voordat mijn visite voor de deur staat
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene collega die zittend plast?
Ooooh nee. Die niet. Dit zijn twee dames en een heer die jaren geleden collega's waren, maar inmiddels goede vrienden.quote:
Dat ook nog ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en normaal wilde niet iedereen in dezelfde 2-3 weken afspreken..
quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Die collega zei gisteren aan de telefoon wel dat we elkaar toch echt vaker moeten spreken
Maar toen greep Wingbal in en verbrak de verbinding
Brave Bal.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ze neemt haar taak erg serieus.
En zelf maar Duitsers van www af snaaien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Die collega zei gisteren aan de telefoon wel dat we elkaar toch echt vaker moeten spreken
Focus buda!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Laten we lekker link gaan doen !quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Kutwing Duck denken..
Zouden ze niet gewoon even lunchen zijn en straks weer terugkomen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou zijn de Roemenen vertrokken maar mijn deur wordt nog opengehouden door een doos met daarin een solar energy converter.
Wat zou dat doen op marktplaats?
Zou ik binnen een uurtje een koper hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon even lunchen zijn en straks weer terugkomen?
Je kan het proberen maar ik denk dat je dan wel je net verworven balkonrecht kwijt bent.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik binnen een uurtje een koper hebben?
Ze namen net al hun zooi mee, dus ik dacht dat ze klaar waren. Maar nu staat er weer eentje op het dak te klooienquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar ik denk dat je dan wel je net verworven balkonrecht kwijt bent.
Columbus nu ook alquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)menten-vernield.html
We zijn er weer, de Beeldenstorm. Volgende stap is gewoon alle standbeelden neerhalen ömdat het standbeelden zijn".
is er een beeld van adam en eva?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Columbus nu ook al
Zullen we gewoon even Adam en Eva, begin van alle ellende als je het zo bekijkt, omhalen en dan kappen met die onzin?
Wat voor speciale dag is het dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah godver. Ik maar wachten tot m'n tracklinkje update, zie ik net dat m'n pakje uit Duitsland komt. Daar rijdt vandaag helemaal niks.
nee, die hebben een of andere vage feestdag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah godver. Ik maar wachten tot m'n tracklinkje update, zie ik net dat m'n pakje uit Duitsland komt. Daar rijdt vandaag helemaal niks.
sacramentsdag of zoietsquote:
Sacramentsdag.quote:
Alleen Eva he.. Adam heeft niks fout gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Columbus nu ook al
Zullen we gewoon even Adam en Eva, begin van alle ellende als je het zo bekijkt, omhalen en dan kappen met die onzin?
Vast en zeker veel meer maar iig deze bij jou in de regioquote:
Bummerquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sacramentsdag.
En wist ik ook wel, alleen niet gezien dat m'n pakje vanaf een Duits depot kwam.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is wel beeld van de appelverkoper
[ afbeelding ]
Privilege dat hij man isquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Eva he.. Adam heeft niks fout gedaan.
sommige beelden mogen ze best vernietigen..quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast en zeker veel meer maar iig deze bij jou in de regio
https://standbeelden.vanderkrogt.net/object.php?record=LI05aj
BodyShop-spul.quote:
Die linker lijkt op Nel de inkoopster van mijn vorige werkquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is wel beeld van de appelverkoper
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Al blijf ik Body Yoghurt een vieze naam vinden.
Ook sinds het eerst in tijden weer eigenlijk, laatste was een klein kerstsetje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Al tijden niks meer van The Bodyshop gekocht, al hadden ze één type lipstick die echt briljant was, en uiteraard nu uit de handel is![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:20 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteren StuBru aan staan en daar werd in een reclame in het West Vlaams 'yoghurt' uitgesproken
Echt, meest ranzige woord in dat dialect wat mogelijk is qua klanken
Bah!
En ik meen het, walgelijk
Ik las scheerspul...quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook sinds het eerst in tijden weer eigenlijk, laatste was een klein kerstsetje.
Maar al m'n smeerspul raakt op en weer eens wat nieuws proberen enzo.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook sinds het eerst in tijden weer eigenlijk, laatste was een klein kerstsetje.
Maar al m'n smeerspul raakt op en weer eens wat nieuws proberen enzo.
Komkommeryoghurt en de Vitamine E-dagcreme, daar was ik altijd wel positief over.quote:
Ik weet hoe het klinkt ja.quote:
Ah! Is dat eerste bodylotion ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komkommeryoghurt en de Vitamine E-dagcreme, daar was ik altijd wel positief over.
Eh, dat ene mesje in de zoveel tijd is de moeite van het bestellen niet waard hoor.quote:
Ja, schijnt heel licht spul te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Is dat eerste bodylotion ofzo?
Ik heb nu die basic olie van The Ordinary en bio dagcrčme van Kruidvat die superlekker ruikt en heel basic is met perfecte vetheid voor mij. Echt chill, goedkope shizzle die werkt![]()
Heb je hem al kamelenneuker genoemd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ruzie met de CEO van Egyptair
Het schijnt vanmiddag op te drogen.quote:
Off the record onderling wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je hem al kamelenneuker genoemd?Of woestijnrat? Zandneger?
Een beetje sterk optimistisch karakter is niet afhankelijk van zoiets triviaals als het weerquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt hoor, ik regel zooi om buiten te chillen -> spontaan zeikweer.
GRAAG GEDAAN NATUUR.
Plukken met tweezermanquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, dat ene mesje in de zoveel tijd is de moeite van het bestellen niet waard hoor.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb je hem al kamelenneuker genoemd? Of woestijnrat? Zandneger?
twitter:omroepwest twitterde op donderdag 11-06-2020 om 11:17:54A12 afgesloten vanwege demonstratie kermisexploitanten: 'Kom niet naar Den Haag' https://t.co/vT4ndmJRdX https://t.co/K7sRsnaPcg reageer retweet
Ik haat lotions enzo, plakhuid, brrrr. Dat alleen al is een reden om niet de zon in te gaan, want zonnebrandcrčmequote:Op donderdag 11 juni 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, schijnt heel licht spul te zijn.Dus perfect voor mij, want alles trekt superlangzaam in. Bij die Body Butters kleef ik na 3 uur nog, zeg maar.
En The Ordinary spul is wel echt briljant ja! Alleen de dagcrčme moest er dus nog bij en met SPF erin vind ik wel prettig. Had ook wel weer voor Paula's Choice kunnen gaan, maar die hebben geen aanbieding nu.
En ze zijn nog gewapend ook. De mensen van de schiettent althansquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:35 schreef Modus het volgende:
Gewoon lekker met 15 miljoen vrachtwagens van 80 meter elk naar DH om te protesteren. Gewoon met de auto kan dat natuurlijk niettwitter:omroepwest twitterde op donderdag 11-06-2020 om 11:17:54A12 afgesloten vanwege demonstratie kermisexploitanten: 'Kom niet naar Den Haag' https://t.co/vT4ndmJRdX https://t.co/K7sRsnaPcg reageer retweet
gipsylifematters.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:35 schreef Modus het volgende:
Gewoon lekker met 15 miljoen vrachtwagens van 80 meter elk naar DH om te protesteren. Gewoon met de auto kan dat natuurlijk niettwitter:omroepwest twitterde op donderdag 11-06-2020 om 11:17:54A12 afgesloten vanwege demonstratie kermisexploitanten: 'Kom niet naar Den Haag' https://t.co/vT4ndmJRdX https://t.co/K7sRsnaPcg reageer retweet
Zigeuners zijn altijd gewapend wel toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze zijn nog gewapend ook. De mensen van de schiettent althans
Dat zeg je net terwijl ik een paar Roemenen in huis hebquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zigeuners zijn altijd gewapend wel toch?
Het woord zigeuner heeft voor velen een negatieve bijklank en wordt door veel Roma als discriminerend ervarenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zigeuners zijn altijd gewapend wel toch?
Ik kon volgens mij geen dagcrčme van The Ordinary vinden met SPF er al in, vandaar deze losse. En ik héb wel zonnebrandmeuk, maar da's meer voor het sporten, specifiek anti-wegzweet, zeg maar. Voor m'n gezicht dan, de rest is gewoon "datgene waar ik tegen kan", maar dat triggert puistjes in m'n gezicht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat lotions enzo, plakhuid, brrrr. Dat alleen al is een reden om niet de zon in te gaan, want zonnebrandcrčme![]()
Ja spf in dagcreme zou ik eigenlijk ook moeten doen, ga volgende keer eens van The Ordinary bestellen om te kijken of dat wat is
Hoe doe jij dat met je ogen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon volgens mij geen dagcrčme van The Ordinary vinden met SPF er al in, vandaar deze losse. En ik héb wel zonnebrandmeuk, maar da's meer voor het sporten, specifiek anti-wegzweet, zeg maar. Voor m'n gezicht dan, de rest is gewoon "datgene waar ik tegen kan", maar dat triggert puistjes in m'n gezicht.
The Scottish Highland Traveller Pikeysquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het woord zigeuner heeft voor velen een negatieve bijklank en wordt door veel Roma als discriminerend ervaren
Binnenkort staan ze voor je deur door deze opmerking.
Zķ erg zweet ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met je ogen?
Ik had pas zweet in mijn ogen, dat deed pijn.
Oh.. Harder lopen danquote:
Dan val ik flauw.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh.. Harder lopen dan
Ik ben nu al paar keer thusigekomen en dat dat er een gierput leeggespoten was thuis of zo....
Bleek ik zelf zo naar ammoniak te ruiken door mijn zweet...
Haha. Goed dat je het erbij zegtquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Van oververhitting, niet van de lucht.
Dat hebben ze in jouw buurt niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
ik wil ovengroente maar dan moet ik helemaal naar de stad
nee niet in de ah hier maar kan ook even langs het malieveld lopen natuurlijk om te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben ze in jouw buurt niet?
Oh ja, nee, dan is het goed, blijf dan maar gewoon staan.quote:Op de A12 bij Den Haag staat al zeker anderhalf uur een stoet met kermiswagens stil op de snelweg. De politie heeft de deelnemers aan het kermisprotest gevraagd om door te rijden en de blokkade te stoppen, maar dat weigeren ze.
ME iser inmiddels ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ja, nee, dan is het goed, blijf dan maar gewoon staan.
Zitten vast wel een paar exotische foute exemplaren voor je tussenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet in de ah hier maar kan ook even langs het malieveld lopen natuurlijk om te kijken
Rip Budaquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zeg je net terwijl ik een paar Roemenen in huis heb
'Reizigers' danquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het woord zigeuner heeft voor velen een negatieve bijklank en wordt door veel Roma als discriminerend ervaren
Binnenkort staan ze voor je deur door deze opmerking.
Ja hier ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon volgens mij geen dagcrčme van The Ordinary vinden met SPF er al in, vandaar deze losse. En ik héb wel zonnebrandmeuk, maar da's meer voor het sporten, specifiek anti-wegzweet, zeg maar. Voor m'n gezicht dan, de rest is gewoon "datgene waar ik tegen kan", maar dat triggert puistjes in m'n gezicht.
Maak even foto'squote:
Roma dienen te worden onderscheiden van woonwagenbewoners of zogenoemde reizigers.quote:
Ja maar ik wil hier gifjes, voor iedereenquote:
Allemaal tuigquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Roma dienen te worden onderscheiden van woonwagenbewoners of zogenoemde reizigers.
Zon groente mix die in de oven kan van ah. Fucking lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak even foto's![]()
En wat is ovengroente?
natuurlijk doen boeren dat beter. Het zijn tenslotte boeren..quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die staan daar bij de snelweg :p
De boeren deden het hier beter :p
Voorgesneden groenten zijn net zo hygiënisch als een toiletbril op Amsterdam CS, dat weet je?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon groente mix die in de oven kan van ah. Fucking lekker
Vrijwel elke groente kan toch in de oven? Is dit diepvries ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon groente mix die in de oven kan van ah. Fucking lekker
Zonder gekheid zie ik een gekleurde medewerker met 100 koffiebekers en paar pakken koffie van kantoor in de auto stappen. Durf er eigenlijk even niets van te zeggen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
maar ze hebben hun wagens om het malieveld heen geparkeerd want ze zijn blijkbaar ook met het gras bezig. Vrij rustig en wat politie en politie te paard
Weet niet hoe laat het zou beginnen
Niet weerquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgesneden groenten zijn net zo hygiënisch als een toiletbril op Amsterdam CS, dat weet je?
Nee.:pquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrijwel elke groente kan toch in de oven? Is dit diepvries ofzo?
Want?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid zie ik een gekleurde medewerker met 100 koffiebekers en paar pakken koffie van kantoor in de auto stappen. Durf er eigenlijk even niets van te zeggen.
Niks zeggen maar gewoon neerknuppelenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid zie ik een gekleurde medewerker met 100 koffiebekers en paar pakken koffie van kantoor in de auto stappen. Durf er eigenlijk even niets van te zeggen.
Blanke schijterdquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
en je bent te lui om hem te helpen..quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Ijs. De octopussy komt er aan gereden :p
Dank!quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn deel van Budastein aan je vermaken.
Zie het als Wiedergutmachung.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:26 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie die foto gezien van wielrenner Uran die tijdens zijn training toevallig netjes bijgehouden werd door een oude boer op racefiets?
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:26 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie die foto gezien van wielrenner Uran die tijdens zijn training toevallig netjes bijgehouden werd door een oude boer op racefiets?
Grappig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:30 schreef Molo het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)rrent~1591703154547/
Leuk
ik ben al vanaf half 8 bezig. heb nog steeds geen zinquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Moet zo gaan werken maar niet zoveel zin.
Dan ben je wel al bijna klaar denk ik?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al vanaf half 8 bezig. heb nog steeds geen zin
"Uitstraling beweert dat ~ " je weet ook wat dat betekent he?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgesneden groenten zijn net zo hygiënisch als een toiletbril op Amsterdam CS, dat weet je?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben je wel al bijna klaar denk ik?
een groter succes dan het echte programma? want het programma vind ik echt 3x niks.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
Lego masters BSO editie is wel een groot succes trouwens.
Nou er doen heel veel kinderen mee en ze rennen af en aan met bakjes lego enzo. Dus ze hebben lol. Ik vond het programma geweldig!quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
een groter succes dan het echte programma? want het programma vind ik echt 3x niks.
ik heb deerste aflevering gekeken, maar ik vond de deelnemers niet leuk en de presentatie en jury al helemaal niet, dus ik heb niet verder gekekenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou er doen heel veel kinderen mee en ze rennen af en aan met bakjes lego enzo. Dus ze hebben lol. Ik vond het programma geweldig!
Kan me nooit zo storen aan dat soort dingen, vond het vooral bizar knap wat er allemaal gemaakt werd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb deerste aflevering gekeken, maar ik vond de deelnemers niet leuk en de presentatie en jury al helemaal niet, dus ik heb niet verder gekeken
Wat voor iets is dat?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
Lego masters BSO editie is wel een groot succes trouwens.
Nog leuke plannen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey, het wordt komend weekend eigenlijk best wel lekker weer![]()
en ik heb net mijn piketdienst geruild met iemand twee weken verderop
Kinderen doen in teams mee en bouwen in een uur en een kwartier iets wat past bij het onderwerp, deze week is het onderwerp monsters. Dan komt er volgende week een nieuw onderwerp en gaan ze stemmen welke het mooiste is van deze week. Maar omdat zo goed als alle kinderen het programma keken vinden ze het super tof en nemen het heel serieus. Is leuk.quote:
Ja bier drinken en vlees garenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog leuke plannen?![]()
Ik heb zin in wijn, bedsporten en slapen![]()
In plaats daarvan zit ik te modelleren![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Ijs. De octopussy komt er aan gereden :p
Leuk! Lekker fanatiekquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kinderen doen in teams mee en bouwen in een uur en een kwartier iets wat past bij het onderwerp, deze week is het onderwerp monsters. Dan komt er volgende week een nieuw onderwerp en gaan ze stemmen welke het mooiste is van deze week. Maar omdat zo goed als alle kinderen het programma keken vinden ze het super tof en nemen het heel serieus. Is leuk.
Niks mis mee, tenzij spekfakkelsquote:
Niks mis met spek, maar spekfakkels zijn echt walgelijkquote:
vaak zijn ze wel wat teleurstellend ja, maar echt vies vind ik ze niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met spek, maar spekfakkels zijn echt walgelijk
Ik heb het nog nooit lekker gegetenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak zijn ze wel wat teleurstellend ja, maar echt vies vind ik ze niet.
paoh, that crispy skinquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit lekker gegeten
Dít daarentegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit lekker gegeten
Dít daarentegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zou even gaan kijken of er een kermiskraam met gebrande noten staatquote:
Ik vind dit een domme manier van omschrijven, dus dat heb ik ze gemeld:quote:
waarover heb je gezeikt?quote:
Ligt eraan hoe dicht de mannen op de brandende voertuigen stonden denk ik?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou even gaan kijken of er een kermiskraam met gebrande noten staat
gepensioneerde zeikerdquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dit een domme manier van omschrijven, dus dat heb ik ze gemeld:
https://www.hunkemoller.nl/dijenband-micro-huidskleur-169392.html
oei, staan de botsauto's in brand?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht de mannen op de brandende voertuigen stonden denk ik?
Je hebt "Kleur: huidskleur" en "Kleur: zwart". Want een zwarte huidskleur ziet er heel anders uit. Zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidskleur bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:De banden hebben sicliconene randjes
"Huidskleur" als aanduiding kan wel het raam uit. Gewoon beige.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Huidskleur bedoel je?
Het is toch een huidskleur? Niet de enige huidskleur nee, dat niet
Ze omschrijven trouwens ook dit
[..]![]()
huidskleur is wel een beetje achterhaalde termquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Huidskleur bedoel je?
Het is toch een huidskleur? Niet de enige huidskleur nee, dat niet
Ze omschrijven trouwens ook dit
[..]![]()
Ik zie het probleem daarin echt nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Huidskleur" en "Zwart" als aanduiding kan wel het raam uit. Gewoon beige.
Hebben ze die ook voor mannen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kunnen ze er dan blanke huidskleur van maken?quote:
Het is over het algemeen de kleur van een overleden rimpelige blanke omaquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huidskleur is wel een beetje achterhaalde term
Het is de kleur van een huid. Huidskleur. Je kunt er allerlei politieke ladingen aan geven en er van alles bij bedenken, maar dat doe je toch echt zelf. Dat is niet de schuld van dat woord.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huidskleur is wel een beetje achterhaalde term
Het wordt wat mij betreft een ander verhaal als je daar één beige tint aan vasthangt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de kleur van een huid. Huidskleur. Je kunt er allerlei politieke ladingen aan geven en er van alles bij bedenken, maar dat doe je toch echt zelf. Dat is niet de schuld van dat woord.
ik wil er ook helemaal geen politieke lading aan geven, maar huidskleur kan natuurlijk vanalles zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de kleur van een huid. Huidskleur. Je kunt er allerlei politieke ladingen aan geven en er van alles bij bedenken, maar dat doe je toch echt zelf. Dat is niet de schuld van dat woord.
laten we eerlijk zijn: beige is gewoon een andere kleur..quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, we hebben ook het woord beige wat die lading prima dekt.
Zijn gewoon unisex hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hebben ze die ook voor mannen?
Ik vraag dat voor een vriend.
of Creme.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het moet toch een huidkleur benaderen, dat is het hele doel van die kleur van die band.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt wat mij betreft een ander verhaal als je daar één beige tint aan vasthangt.
Met beige ondergoed krijg je 9/10 keer bijna exact die kleur.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil er ook helemaal geen politieke lading aan geven, maar huidskleur kan natuurlijk vanalles zijn.
Net als zalmroze of champagne.
Gewoon RAL code. geen gezeik
[..]
laten we eerlijk zijn: beige is gewoon een andere kleur..
geen idee, ik ben geen oma, dus ik heb geen beige ondergoedquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met beige ondergoed krijg je 9/10 keer bijna exact die kleur.
Maar gewoon daadwerkelijk de kleur gebruiken voor de omschrijving is echt zo moeilijk niet.
Een huidkleur ja, maar is het echt nodig om daar "huidskleur" aan te hangen? Ik heb echt nog nooit iemand gezien met die huidskleur.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Het moet toch een huidkleur benaderen, dat is het hele doel van die kleur van die band.
Dat dat niet ieders huidskleur is, nee, klopt.
Betekent dat iets, en iets negatiefs, nee, denk van niet.
Ik vind dit echt zoeken naar contexten die er m.i. niet zijn
Worden we het vast niet over eens en dat is prima. Maar ik vind dat zeiken ja
Lijkt op rimpelige dooie oma jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een huidkleur ja, maar is het echt nodig om daar "huidskleur" aan te hangen? Ik heb echt nog nooit iemand gezien met die huidskleur.
k ben niet beige ijsquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Die band ziet er dan ook niet uit op je waarschijnlijk.quote:
Van wie is die slip op je Funda pagina dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen oma, dus ik heb geen beige ondergoed
Snap bij pleisters ook nooit waarom ze die huiskleur proberen te maken, is altijd maar een beetje viezig beige/roze achtig iets. Ik heb gewoon lekker horecapleisters, die zijn tenminste gewoon felblauwquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt op rimpelige dooie oma ja
Het moet zo min mogelijk opvallen en dus passen bij een huidkleur, een echte, zo lees ik m.
Je zult vast merken hebben die allerlei ondertonen en tinten maken, maar dit is gewoon voor het gros gemaakt lijkt mij.
Ik zie geen problemen erin, jij wel. Ok, kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |