Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
ik ben het niet eens met het plaatje in de OP
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijdquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop nooit met zo'n lullig koffertje.
Hmm.....quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijd.
Geen idee, ik probeer dat sowieso niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.
Met de fiets lukt me dat nog niet eens
ik heb een laptopkoffertje op wielenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik heb wel een stevige laptop-rugtas, dat zit ergens tussen koffertje en plastic zak in.
laptop van de baas?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's neemt zijn laptop van 2500 euro mee naar werk in een plastic zak. Hij gaat met het OV en heeft 4 uur reistijd.
Op een motor is dat veel makkelijker dan op de fiets..quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik zou nooit een wheelie met een motor maken.
Met de fiets lukt me dat nog niet eens
geen idee. ik heb nooit motor gereden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op een motor is dat veel makkelijker dan op de fiets..
Op bepaalde motoren is dat voorkomen juist de uitdaging toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillstquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik heb wel een stevige laptop-rugtas, dat zit ergens tussen koffertje en plastic zak in.
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het schermquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een laptopkoffertje op wielen
Mijn motor kan geen wheelie maken...quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
is best handigquote:
Ik heb er een van een spaaractie van de BP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillst.
Ik heb een oude niet meer stevige laptoprugtas, maar does the job. Binnenkort wel een keertje een nieuwe kopen, maar ik ben veeleisend
. De laptop moet er veilig in vervoerd kunnen worden, de rugzak moet mooi zijn en eigenlijk moeten er straps aan zitten om er een skateboard aan te bevestigen en liever is hij ook geen 200 euro
.
[..]
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het scherm.
Yupquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op bepaalde motoren is dat voorkomen juist de uitdaging toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn motor kan geen wheelie maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheeliebar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dan :’)quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rugzakken zijn het chillst.
Ik heb een oude niet meer stevige laptoprugtas, maar does the job. Binnenkort wel een keertje een nieuwe kopen, maar ik ben veeleisend
. De laptop moet er veilig in vervoerd kunnen worden, de rugzak moet mooi zijn en eigenlijk moeten er straps aan zitten om er een skateboard aan te bevestigen en liever is hij ook geen 200 euro
.
[..]
Eerst eigen device, maar hij heeft tijdens het thuiswerken een MacBook van de baas gekregen. Deze was 4 (!) dagen later kapot, scherm gebarsten en allemaal gekke kleurtjes op het scherm.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn motor kan geen wheelie maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh maar dat is niks vergeleken met de Maserati van USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bent per ongeluk ingelogd bij een Zoom van Koffietijd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken iets teveel mensen van TV in mijn meeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |