https://www.youtube.com/channel/UCn_hpOysFGIz3S7RLErWO3w/videosquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook![]()
Ik denk dat het mis ging door bepaalde omstandigheden waar ik met mijn kinderen in terechtkwamWeinig geld en kinderen die een goede maaltijd in hun maag willen hebben . Stukje add en chaos maakt koken er ook niet handiger op
![]()
Maar als ik rust ervaar dan wil ik nog wel eens lekker losgaan met koken![]()
Als ze ouder worden wordt het koken ook anders (heb ik ontdekt)
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn_hpOysFGIz3S7RLErWO3w/videos
Ik kijk vaak naar deze kerel, zonder stress koken. Van hem leer ik wel eens wat.![]()
Ja dan wordt het klote als de omstandigheden niet echt meewerken.
Ja hij kookt op een budget en ook nog eens vrij okay. Geen stress. Ik vind het wel fijn dat ik een beetje Duits kan. Dat betekend dan toch dat je meer keuze hebt in videoaanbod.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Oh tof!! Heb me meteen maar geabonneerd... daar ga ik later eens ff in alle rust naar kijken !! thnx!!
Ik volg ook mensen op yt die in diverse talen spreken , Niet mbt koken ,maar vaak DIY of crea bea dingen in allerlei vage talen die ik niet verstaquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja hij kookt op een budget en ook nog eens vrij okay. Geen stress. Ik vind het wel fijn dat ik een beetje Duits kan. Dat betekend dan toch dat je meer keuze hebt in videoaanbod.
Ja absoluut! Ik vind het de laatste tijd wel leuk om in het Duits dingen te checken. Reviews van keuken apparatuur bijvoorbeeld, in het Engels gaat het altijd om Amerikaanse apparatuur die je hier niet hebt als ik in het Duits kijk hebben ze gewoonweg dingen die ik hier ook kan kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik volg ook mensen op yt die in diverse talen spreken , Niet mbt koken ,maar vaak DIY of crea bea dingen in allerlei vage talen die ik niet versta. Door het te zien kan ik het vaak op de een of andere manier ook wel volgen.
Ik neus sowieso graag rond op yt
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja absoluut! Ik vind het de laatste tijd wel leuk om in het Duits dingen te checken. Reviews van keuken apparatuur bijvoorbeeld, in het Engels gaat het altijd om Amerikaanse apparatuur die je hier niet hebt als ik in het Duits kijk hebben ze gewoonweg dingen die ik hier ook kan kopen.![]()
Met mijn staafmixer heb ik toen maar in het Duits gezocht.
Ja jij ook zie ik alles oke?quote:
Haha, nou mini-ToT is helaas wat over de zeik en zit nu op mijn schoot een tekenfilmpje te kijken. Best kut typen, met 1 hand.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja jij ook zie ik alles oke?
oh wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou mini-ToT is helaas wat over de zeik en zit nu op mijn schoot een tekenfilmpje te kijken. Best kut typen, met 1 hand.
We konden ff geen speentje vinden!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurt?
mini tot moe?quote:
Valt mee, gewoon ff uit z'n hum.quote:
heerlijk he kinderen ... kunnen verdrietig zijn minuut later vrolijkquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon ff uit z'n hum.
Maar hij swingt nu al weer een beentje op de maat van de muziek.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heerlijk he kinderen ... kunnen verdrietig zijn minuut later vrolijk
en kon niet fijn buiten spelen vandaag. is zo jammer voor mini totquote:
Klopt, je kon aan alles merken dat hij er best gefrustreerd over was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en kon niet fijn buiten spelen vandaag. is zo jammer voor mini tot
In Pyjama kan je ook in de tuin spelen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, je kon aan alles merken dat hij er best gefrustreerd over was.
Nu is het wat zonniger, maar hij heeft nu zijn pyjama aan!
hoiquote:
Was het zo'n slecht weer bij jullie dat MiniToT niet naar buiten kon? Hier wel grijzig, maar prima temperatuur....en nu volop zonquote:
Haha true, maar alles is nog nat enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
In Pyjama kan je ook in de tuin spelen hoor
Hier was het grijzig en het regende regelmatig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was het zo'n slecht weer bij jullie dat MiniToT niet naar buiten kon? Hier wel grijzig, maar prima temperatuur....en nu volop zon
Ah balen.....al kon hij maar een halfuurtje even uitrazen buiten....quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was het grijzig en het regende regelmatig.
Ja ik kreeg vanmiddag onverwachts bezoek en toen die weg ging, wilde mini-ToT meteen mee naar buiten!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah balen.....al kon hij maar een halfuurtje even uitrazen buiten....
Ontsnappen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg vanmiddag onverwachts bezoek en toen die weg ging, wilde mini-ToT meteen mee naar buiten!
Hij moet gewoon uitgelaten wordenquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha en hij was vrolijk ook!Ennnn nu staat hij weer bij de voordeur!
Ja hij staat nog net niet met de riem in zijn mond tegen de deur aan te springen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij moet gewoon uitgelaten worden![]()
Sorry.....bijna weekend meligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |