abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:26:47 #251
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193582921
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef BlackpillTruth het volgende:

[..]

Kijk naar dat statistiekje. Laten we daarmee beginnen.
Als je met argumenten en bronnen aankomt is het allemaal niet waar. Het is allemaal vanuit een racistische bron. Kan niet anders.

Kneuzencircus hier :')

Standaard verongelijkte onrendabelen met een calimero complex.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:28:26 #252
3542 Gia
User under construction
pi_193582957
Ik begrijp nog steeds niet wat ze nu willen veranderen, in Nederland.
Praten met WO, MKB, AOW-gaten, onderwijs dat anders moet...

Allemaal vage opmerkingen, maar niks concreets. Kan iemand dit nou eens uitleggen?

ZP is fictief, volgens Akwasi, dus geen neger, maar wel zwartgeschminkt. Lijkt me niks mis mee.
'Ja maar, wij worden zp genoemd en dat doet pijn.'
Doet het minder pijn als je zwarte aap wordt genoemd?

Maar goed, even zp buiten beschouwing gelaten, wat moet er dan concreet gebeuren, wat afro-nederlanders tevreden stelt.
pi_193583151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat een onzin. De reden dat we nu aan het rellen zijn is omdat men denkt dat George Floyd is vermoord door een racistische agent. .....
wie zegt dat dat racisme was?

misschien dat hij dit ook had gedaan bij een witte arrestant
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:40:50 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193583164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:39 schreef riazop het volgende:

[..]

wie zegt dat dat racisme was?
Heel veel boze mensen zeggen dat.

quote:
misschien dat hij dit ook had gedaan bij een witte arrestant
Zou zomaar kunnen inderdaad
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_193583200
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:28 schreef Gia het volgende:


, wat moet er dan concreet gebeuren, wat afro-nederlanders tevreden stelt.
het gaat ook helemaal niet om afro-nederlanders

zij zijn slechts een tool om te komen tot Virtue Signalling voor blanken. De witte die laat zien dat hij okeee is.

Maar voor een afro-nederlander gaat het verder niets opleveren.
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:43:21 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193583210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat een onzin. De reden dat we nu aan het rellen zijn is omdat men denkt dat George Floyd is vermoord door een racistische agent.
Nee hoor, dat maak jij ervan.
quote:
Niet dat George Floyd overleden is door uitkomsten van een vaag nevel-achtig racistisch systeem.
Kijk, nu komen we tot de kern.
quote:
De claim is dat agenten racistisch zijn
Nee, dat is het niet. Dat het politieapparaat (of breder: het justitieel systeem) ongelijke uitkomsten produceert die slechts op basis van ras verklaard kunnen worden wanneer je corrigeert voor alle andere factoren.
quote:
en dat donkere mensen onderdrukt worden.
[..]

Ik snap prima wat institutioneel racisme zou moeten betekenen. Je weet totaal niet in hoeverre ik daarin mee ga of niet. Nergens claim ik dat er geen racisme is in de VS.
[..]

Doe even niet zo zielig en kijk gewoon het hele filmpje in context. Kost je minder tijd dat al die comments hier posten die ik ga negeren tot je het hele filmpje hebt gekeken.
Als jij mij niet kan uitleggen waarom ik een filmpje moet kijken, ga ik geen filmpje kijken. Sterker nog: ik héb ernaar gekeken, en heb vervolgens een aantal punten aangestipt waar jij structureel op weigert te reageren. Dat motiveert mij niet om de rest van het filmpje te gaan kijken.
quote:
[..]

Violent crimes is datgene waar men op afgeroepen wordt. Niet violent crimes richting de politie die vervolgens ter plaatse is.
Ja, over dat eerste heb ik het toch? Het is vrij onnozel om, wanneer er geen of hooguit een zwakke correlatie is tussen de zwaarte van een vermeende misdraging en het voorkomen van politiegeweld, te normaliseren naar violent crimes.

quote:
[..]

Donkere mannen verkrachten ook 2.3x vergeleken met blanke mannen. Is dat zo'n voorbeeld van andere criminaliteit waar we dan even naar moeten kijken of komt dat dan weer niet zo goed uit?
Neuh, je moet alle criminaliteit meenemen zoals ik jou nu al een paar keer uitleg. Je kan je ook de vraag stellen hoe die verhoudingen eruitzien wanneer je normaliseert voor sociaaleconomische klasse. En nogmaals: er is niemand die ontkent dat er een probleem is met criminaliteit onder de zwarte bevolking in de VS.
quote:
[..]

Ik had die post gezien toen idd en ben tot de conclusie gekomen dat die bronnen irrelevante studies waren die niet zeggen wat jij denkt dat ze zeggen. Of ze belichten een onderdeel van het verhaal wat gekoppeld wordt aan de verkeerde data als we het koppelen aan jouw conclusies.
Ik neem aan dat je dit kan uitleggen.
Huilen dan.
pi_193583243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:42 schreef riazop het volgende:

[..]

het gaat ook helemaal niet om afro-nederlanders

zij zijn slechts een tool om te komen tot Virtue Signalling voor blanken. De witte die laat zien dat hij okeee is.

Maar voor een afro-nederlander gaat het verder niets opleveren.
Dus ook hierin weer is de witmang de boosdoener?
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:46:59 #258
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193583274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 12:10 schreef riazop het volgende:
Ook interessant om te zien dat niet alleen de poltie toekijkt maar dat bijna alle Westerse leiders de laatste dagen compleet stil zijn over de huidige beeldenstorm.

bang om kiezers te verliezen?
Nah, die zien het ook ontsporen, maar daar gaan ze nu nog niets over zeggen anders dan komen ze ook in de goelag. Als iedereen weer een beetje bij bedaren is, en ze in Hilversum klaar zijn met de deugdenstorm, dan zullen ze de broodnodige nuance aan brengen. Alleen links radicale populisten springen nu op de bandwagon.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:48:06 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193583290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nah, die zien het ook ontsporen, maar daar gaan ze nu nog niets over zeggen anders dan komen ze ook in de goelag. Als iedereen weer een beetje bij bedaren is, en ze in Hilversum klaar zijn met de deugdenstorm, dan zullen ze de broodnodige nuance aan brengen. Alleen populisten springen nu op de bandwagon.
hier gebeurt er toch helemaal niks, dat ze in de VS verder gaan is hun probleem
pi_193583295
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dus ook hierin weer is de witmang de boosdoener?
Linkse activisten hebben gewoon erg goed begrepen hoe ze nog minstens 1 generatie geld, banen en macht in WITTE handen kunnen houden.

Geef gewoon wat symboliek weg. ZP, standbeelden, straatnamen.

Kost nix en hopen virtue signaling als bonus
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:48:49 #261
3542 Gia
User under construction
pi_193583307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:42 schreef riazop het volgende:

[..]

het gaat ook helemaal niet om afro-nederlanders

zij zijn slechts een tool om te komen tot Virtue Signalling voor blanken. De witte die laat zien dat hij okeee is.

Maar voor een afro-nederlander gaat het verder niets opleveren.
Nou, d'r zaten zat blanken bij die protesten. Is dat niet genoeg?

Sorry, maar snap hun doelen niet.

Ik ga met een donker iemand hetzelfde om als met een minder donker, blank, geel persoon.
Moet ik overdreven aardig doen tegen donkere mensen? Ze anders behandelen, vereren, of wat?

Wat willen ze?
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:49:03 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193583314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Linkse activisten hebben gewoon erg goed begrepen hoe ze nog minstens 1 generatie geld, banen en macht in WITTE handen kunnen houden.

Geef gewoon wat symboliek weg. ZP, standbeelden, straatnamen.

Kost nix en hopen virtue signaling als bonus
:D
pi_193583323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Linkse activisten hebben gewoon erg goed begrepen hoe ze nog minstens 1 generatie geld, banen en macht in WITTE handen kunnen houden.

Geef gewoon wat symboliek weg. ZP, standbeelden, straatnamen.

Kost nix en hopen virtue signaling als bonus
Precies allemaal een complot tegen de zwarte! Fuck whitey!

Sorry kan even niet doorgaan met posten, het geheime overleg der blanken is toevallig net nu gepland. Niet doorvertellen he?
pi_193583351
underkoffer sinterklaas gesignaleerd (not virtual or virtue)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:52:06 #265
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193583370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nah, die zien het ook ontsporen, maar daar gaan ze nu nog niets over zeggen anders dan komen ze ook in de goelag. Als iedereen weer een beetje bij bedaren is, en ze in Hilversum klaar zijn met de deugdenstorm, dan zullen ze de broodnodige nuance aan brengen. Alleen links radicale populisten springen nu op de bandwagon.
Het is lafheid, buigen voor MOB rule.. maar wat wil je ook met politici die geen eigen normen en waarden meer hebben, maar met de peilingen mee waaien en alles graag over laten aan “de markt “.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:52:16 #266
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193583374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier gebeurt er toch helemaal niks, dat ze in de VS verder gaan is hun probleem
Net als in de rest van de vrije wereld. En daar waar de poep de ventilator echt raakt - China, MO, Afrika zelf - daar liggen ze dubbel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:54:38 #267
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193583408
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor, dat maak jij ervan.
[..]

Kijk, nu komen we tot de kern.
Dat is niet waar het gros van de mensen op straat boos over zijn.

quote:
[..]

Nee, dat is het niet. Dat het politieapparaat (of breder: het justitieel systeem) ongelijke uitkomsten produceert die slechts op basis van ras verklaard kunnen worden wanneer je corrigeert voor alle andere factoren.
Doding door politie is daar iig niet een factor van. Zoals de bronnen in het filmpje wat ik postte aantonen.

quote:
[..]

Als jij mij niet kan uitleggen waarom ik een filmpje moet kijken, ga ik geen filmpje kijken. Sterker nog: ik héb ernaar gekeken, en heb vervolgens een aantal punten aangestipt waar jij structureel op weigert te reageren. Dat motiveert mij niet om de rest van het filmpje te gaan kijken.
Ik heb nu al 100x op fok meegemaakt dat mensen weigeren een filmpje te kijken omdat ze bang zijn dat er iets in voor komt waar ze niet omheen kunnen... waarna ze vervolgens lopen te teasen dat ze "lekker niet gekeken hebben hahah DIDN"T READ!! LOL".

Zoek het lekker zelf uit.

quote:
[..]

Ja, over dat eerste heb ik het toch? Het is vrij onnozel om, wanneer er geen of hooguit een zwakke correlatie is tussen de zwaarte van een vermeende misdraging en het voorkomen van politiegeweld, te normaliseren naar violent crimes.
Dat is niet onnozel. Het is logisch om een proxy-getal te vinden wat beter is dan "aandeel in bevolking". Violent crimes is een redelijke pijler voor de echte vraag... hoeveel uren heeft een bepaalde bevolking (negatieve) politie aandacht.

Donkere mensen plegen meer strafbare feiten. Krijgen meer aandacht. Dat is een redelijke correlatie. Vervolgens kan je naar die cijfers kijken om te zien of er onverwachte vergelijkingen uit komen. Uiteraard zit achter elk ding een verhaal en nuance maar het is het waard om eerst te onderkennen dat dat beter is dat populatie-gebonden kijken.

quote:
[..]

Neuh, je moet alle criminaliteit meenemen zoals ik jou nu al een paar keer uitleg. Je kan je ook de vraag stellen hoe die verhoudingen eruitzien wanneer je normaliseert voor sociaaleconomische klasse. En nogmaals: er is niemand die ontkent dat er een probleem is met criminaliteit onder de zwarte bevolking in de VS.
Ik denk juist dat jij het er mee eens zou zijn dat drugsbezit bijvoorbeeld een strafbaar feit is wat je niet wil meerekenen in de vraag hoe crimineel een bevolkingsgroep is. Want juist daarmee is veel gesjoemeld. Dus dan zijn specifieke markers waarbij er aangifte-waardige feiten zijn gepleegd relevanter.

quote:
[..]

Ik neem aan dat je dit kan uitleggen.
Grootste gedeelte van je bronnen proberen een verklaring te vinden voor waarom donkere mensen oneveredig vaak crimineel zijn. Dat is interessant en zo. En daar zal heus een deel "systemic racism" in zitten in sommige specifieke gevallen.. maar de vraag hier is HOE GAAT DE POLITIE ER MEE OM. Schieten politieagenten in het moment sneller op donkere verdachten dan op blanke verdachten.

En het antwoord is nee.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:20:11 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193583857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is niet waar het gros van de mensen op straat boos over zijn.
Hier gaan we het niet over eens worden, maar dit is wel precies waarom jij denkt dat jouw filmpje relevant is en ik denk van niet.
quote:
[..]

Doding door politie is daar iig niet een factor van. Zoals de bronnen in het filmpje wat ik postte aantonen.
[..]

Ik heb nu al 100x op fok meegemaakt dat mensen weigeren een filmpje te kijken omdat ze bang zijn dat er iets in voor komt waar ze niet omheen kunnen... waarna ze vervolgens lopen te teasen dat ze "lekker niet gekeken hebben hahah DIDN"T READ!! LOL".

Zoek het lekker zelf uit.
Zie boven.
quote:
[..]

Dat is niet onnozel. Het is logisch om een proxy-getal te vinden wat beter is dan "aandeel in bevolking". Violent crimes is een redelijke pijler voor de echte vraag... hoeveel uren heeft een bepaalde bevolking (negatieve) politie aandacht.
Violent crimes is beter dan demografie, alle criminaliteit is beter dan violent crimes. De fractie van de tijd dat agenten op straat bezig zijn met het opsporen of oppakken van zware criminelen is klein. Je snapt toch ook wel dat het leeuwendeel van de contacten met de politie niet over zware misdrijven gaat.
quote:
Donkere mensen plegen meer strafbare feiten. Krijgen meer aandacht. Dat is een redelijke correlatie. Vervolgens kan je naar die cijfers kijken om te zien of er onverwachte vergelijkingen uit komen. Uiteraard zit achter elk ding een verhaal en nuance maar het is het waard om eerst te onderkennen dat dat beter is dat populatie-gebonden kijken.
[..]

Ik denk juist dat jij het er mee eens zou zijn dat drugsbezit bijvoorbeeld een strafbaar feit is wat je niet wil meerekenen in de vraag hoe crimineel een bevolkingsgroep is. Want juist daarmee is veel gesjoemeld. Dus dan zijn specifieke markers waarbij er aangifte-waardige feiten zijn gepleegd relevanter.
Nee, niet in hoeverre een groep crimineel is. Maar wel als je kijkt naar hoeveel aanrakingen er met de politie zijn. Ook als ermee gesjoemeld is, dan is er toch een contact geweest?
quote:
[..]

Grootste gedeelte van je bronnen proberen een verklaring te vinden voor waarom donkere mensen oneveredig vaak crimineel zijn. Dat is interessant en zo. En daar zal heus een deel "systemic racism" in zitten in sommige specifieke gevallen..
Nee, dat doen ze niet. Ze kijken naar het justitieel systeem dat ongelijke uitkomsten produceert. En dat blijkt niet alleen in 'sommige specifieke gevallen' zo te zijn, maar structureel over de gehele linie.
quote:
maar de vraag hier is HOE GAAT DE POLITIE ER MEE OM. Schieten politieagenten in het moment sneller op donkere verdachten dan op blanke verdachten.

En het antwoord is nee.
Volgens dat fimpje waar ze een onderzoek aanhalen waarbij dat in een gecontroleerde omgeving bestudeerd is ja. Wanneer je de cijfers uit de echte wereld bekijkt dan volgt daaruit toch een ander beeld, tenzij je inderdaad zo gaat normaliseren dat er het door jou gewenste beeld uit naar voren komt.
Huilen dan.
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:24:49 #269
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193583949
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hier gaan we het niet over eens worden, maar dit is wel precies waarom jij denkt dat jouw filmpje relevant is en ik denk van niet.
[..]

Zie boven.
[..]

Violent crimes is beter dan demografie, alle criminaliteit is beter dan violent crimes. De fractie van de tijd dat agenten op straat bezig zijn met het opsporen of oppakken van zware criminelen is klein. Je snapt toch ook wel dat het leeuwendeel van de contacten met de politie niet over zware misdrijven gaat.
[..]

Nee, niet in hoeverre een groep crimineel is. Maar wel als je kijkt naar hoeveel aanrakingen er met de politie zijn. Ook als ermee gesjoemeld is, dan is er toch een contact geweest?
Je denkt niet zo goed na. Juist het weghalen van andere soorten misdrijven werkt beter voor JOUW verhaal. Dan is het gewoon 50% van alle misdrijven worden gepleegd door donkere mensen. Dus dan lijkt het alsof politieagenten (met hun 32% gedode mensen = donker) nog lang niet genoeg donkere mensen neerschieten.

Je zit jezelf echt vreselijk in de weg.

quote:
[..]

Nee, dat doen ze niet. Ze kijken naar het justitieel systeem dat ongelijke uitkomsten produceert. En dat blijkt niet alleen in 'sommige specifieke gevallen' zo te zijn, maar structureel over de gehele linie.
Justitie is after-the-fact (en daarmee een andere discussie). Dit gaat om politiegeweld. ACAB, remember?

quote:
[..]

Volgens dat fimpje waar ze een onderzoek aanhalen waarbij dat in een gecontroleerde omgeving bestudeerd is ja. Wanneer je de cijfers uit de echte wereld bekijkt dan volgt daaruit toch een ander beeld, tenzij je inderdaad zo gaat normaliseren dat er het door jou gewenste beeld uit naar voren komt.
Het filmpje haalt 12 studies/officiele rapporten aan. De meesten uit de echte wereld, 1 of 2 uit controlled studies zoals dat heet. En de resultaten leunen niet richting jouw kant van het verhaal. Daar kan je overheen lullen zoals je nu doet of je kan even toegeven van "oh.. interessant dit.. ga ik proberen mee te nemen in mijn conclusies"
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:26:39 #270
3542 Gia
User under construction
pi_193583986
Als er een dergelijke grote demonstratie zou komen tegen antihomo-geweld, komen er zeker tegenacties.
pi_193584407
wat er nog altijd ontbreekt in de discussie is een stuk zelfreflectie.

Opsporing verzocht heeft de klacht gekregen dat er teveel licht getinte verdachten in het programma kwamen.

als iemand met ACAB op zijn kleding op zo'n demonstratie staat rond te dartelen dan is er niemand die even zegt; joh ik werk ook bij de politie, wat bedoel je ermee.

een fictief persoon aanvallen, klagen bij een pretpark omdat ze een karikatuur gebruiken.
waar ben je dan mee bezig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 11 juni 2020 @ 15:18:53 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193584832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat er nog altijd ontbreekt in de discussie is een stuk zelfreflectie.

Opsporing verzocht heeft de klacht gekregen dat er teveel licht getinte verdachten in het programma kwamen.

als iemand met ACAB op zijn kleding op zo'n demonstratie staat rond te dartelen dan is er niemand die even zegt; joh ik werk ook bij de politie, wat bedoel je ermee.

een fictief persoon aanvallen, klagen bij een pretpark omdat ze een karikatuur gebruiken.
waar ben je dan mee bezig.
Mensen zijn gewoon knettergek.

2019 was al een drama en het lijkt wel of iedereen z'n verstand verloren heeft en 2020 nog even driedubbel zo hard over wil doen met gekkigheid.
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 15:20:34 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_193584863
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mensen zijn gewoon knettergek.

2019 was al een drama en het lijkt wel of iedereen z'n verstand verloren heeft en 2020 nog even driedubbel zo hard over wil doen met gekkigheid.
Het wordt met de dag gekker inderdaad.
  donderdag 11 juni 2020 @ 15:22:54 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193584902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
underkoffer sinterklaas gesignaleerd (not virtual or virtue)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, wat een culture appropriation :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193584965
De Engelsen zijn klaar met Baden-Powell

Ik moet denken aan de Baden-Powell LAAN in Tilburg.
Hoe lang nog?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')