Oei, daar valt user @aTypisch behoorlijk door de mandquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg voor jou om haar op te zoeken gezien enkel haar naam is meegekomen in de quote
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg voor jou om haar op te zoeken gezien enkel haar naam is meegekomen in de quote
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, daar valt user @:atypisch behoorlijk door de mand
[..]
[..]
altijd mooi als spelers met transferwaarde gratis vertrekkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, eindelijk verlost van die kansloze knoest Tapia. Opgetaft staat netjes 😃
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo'n hele mooie vrouw.
Koekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
SODEJU!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg jammer.quote:Sven van Beek heeft nog altijd de ambitie om te slagen bij Feyenoord. De inmiddels 25-jarige verdediger wil niet meer terugkijken naar het verleden en ziet zichzelf aankomend seizoen gewoon in De Kuip voetballen. ''Feyenoord is mijn club'', vertelt Van Beek in gesprek met FSV De Feijenoorder.
''Als achttienjarige maakte ik mijn debuut voor deze club en nog steeds heb ik het gevoel dat ik hier niet klaar ben. Dat ik nog altijd van waarde kan zijn voor Feyenoord. Natuurlijk had het anders kunnen zijn als ik niet telkens door blessures werd achtervolgd. Als Als Als,.. Daar wil ik niet meer aan denken. Ik ben klaar met terugkijken, ik wil vooruit.''
Van Beek heeft een contract tot medio 2021. ''Ik ben gelukkig bij de club, heb het uitstekend naar mijn zin en ik zie het zeker als een optie om mijn contract nogmaals te verlengen. Ik heb geen reden om te vertrekken. Ik hoop met Feyenoord nog vele successen te vieren, samen met de supporters die we hopelijk volgend seizoen in goede gezondheid weer terugzien in De Kuip.''
Nou inderdaad. Ik ben geen fan van Tapia hoor, maar daar had je best wat centjes voor kunnen vangen. Jammer hoe dat gelopen is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
altijd mooi als spelers met transferwaarde gratis vertrekken
Psv mag hem hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Van Beek wordt onderschat ,zou hem nog niet afschrijven
Monaco wil er wel 8 miljoen voor betalen hoorde ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou willen dat ik zo makkelijk mijn geld verdiende als knoest van Beek. Optaffen met die gozer.
Hij plaatst wel eens filmpjes op instagram. Volgens mij duurt het nog wel even voordat ie weer op het veld kan trainen. Maar dat was ook niet verwacht natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:18 schreef Antaris het volgende:
Is er al iets bekend betreft herstel van Sinisterra?
Gaf zelf aan dat het tot december gaat duren.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:18 schreef Antaris het volgende:
Is er al iets bekend betreft herstel van Sinisterra?
quote:'Barcelona betaalt recordbedrag voor Kökcü en verhuurt spelmaker terug aan Feyenoord'
14 juni 2020 18:12
De laatste weken is er veel nieuws rondom Feyenoorders wat betreft transfergeruchten. Zo worden onder andere Eric Botteghin, Leroy Fer en Orkun Kökcü hevig gelinkt aan meerdere clubs in het buitenland.
Orkun Kökcü staat in de belangstelling van vele topclubs in Europa, waar FC Barcelona en Arsenal het meest geïnteresseerd zouden zijn. Er zijn bedragen genoemd tussen de 20 en 35 miljoen euro. FR-Fans.nl weet namelijk te melden dat FC Barcelona Feyenoorder Orkun Kökcü wil kopen voor een recordbedrag en vervolgens één seizoen wil terughuren aan de Rotterdammers.
Naast FC Barcelona en Arsenal zijn ook Chelsea, Valencia, Sevilla en Real Betis de afgelopen tijd in de markt geweest voor de middenvelder. Zij zullen ongetwijfeld de zaken tussen Kökcü en FC Barcelona op de voet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |