Kap eens met dat op je schoot, is niet zo lastigquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik jank omdat ik voor Zwarte Piet ben. Mijn mening is wat anders dan janken.
Dit eendje opent een stuk sneller.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:54 schreef Ansachteraf het volgende:
https://vimeo.com/81632986
Eendje kwak kookt zijn eigen potje
Eendje kwak kookt zijn eigen potje is an animation written and narrated by Gerard Reve.
A little duck who likes to be dirty is bothered by villagers who want to clean his house.
Not satisfied with this event the duck comes up with a brilliant plan for revenge!
This animation was part of a series called "45 Toeren" for Dutch broadcaster VPRO
It was broadcasted in in 2004
Gadverdamme zegquote:
Die troela mag wat mij betreft op ignorequote:Op woensdag 10 juni 2020 19:07 schreef chufi het volgende:
Sylvana vind TV belangrijker dan het debat in de gemeenteraad blijkbaar
Oh ze gaat weer terug ....quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela mag wat mij betreft op ignore
De deken is af hoor, maar toen ging ik hier in het centrum naar het handwerkwinkeltje voor vulmateriaal voor de beer, toen daar hadden ze van die leuke tashaakpakketten en omdat ik dat vrouwtje wat omzet gunde, want volgens mij is dat winkeltje meer een hobby dan een bron van inkomsten en zo'n tas me echt iets voor mijn dochter lijkt, ga ik eerst die tas haken.quote:
Eend van de chinees zou ik wel lustenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De deken is af hoor, maar toen ging ik hier in het centrum naar het handwerkwinkeltje voor vulmateriaal voor de beer, toen daar hadden ze van die leuke tashaakpakketten en omdat ik dat vrouwtje wat omzet gunde, want volgens mij is dat winkeltje meer een hobby dan een bron van inkomsten en zo'n tas me echt iets voor mijn dochter lijkt, ga ik eerst die tas haken.
En misschien is het gewoon uitstelgedrag
Even wachten, ik ben aan het eten.quote:
Kom er maar in GB !!!!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef sacha het volgende:
de personages van 40plus de musical zijn bijna af!
Wat leuk !quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef sacha het volgende:
Leuk, ik wil de haakknol zijn voor Dees deze rol in pikt..quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef sacha het volgende:
Dat dacht ik ookquote:
Dat is vreselijk !!! voor die eendquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Een paar weken geleden zei de eigenaar van het Chinese restaurant hier dat hij als tegendienst voor iets wat mijn man voor hem gedaan had heerlijke Pekingeend voor ons zou maken. Dus daar verheugde ik me wel op, kwam hem met een droge eend aanzetten, die hij volgens mij in de frituurpan had gegooid
Ik vind dat wel knap hoor, meerdere dingen tegelijk in je haakmandquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:15 schreef espri het volgende:
[..]Zo werk ik ook vaak, ben met meerdere dingen bezig en dat vind ik gewoon leuk, was nu met de os bezig maar heb een ooievaar op de haaknaald staan..
![]()
Maarre.. wil je deken wel zien natuurlijk.
Ga jij ze als een Paul Haenen allemaal spelen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef sacha het volgende:
Ik ben nu met 5 verschillende dingen bezig, heerlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap hoor, meerdere dingen tegelijk in je haakmandIk durf dat niet aan.
Ow ja natuurlijk, straks even een foto maken als ik mijn yoghurt met aardbeien op heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |