Ja beetje en/en. Het lijkt mij ook wel tof, maar aan andere kant ook weer totaal niet. Maar dat is het hele leven of niet? Compromisen en zo.quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben veel onderweg. Vaak leuk, soms ook echt kut. Ben soms wel beetje neerslachtig als ik weer moet gaan. Maar is ook wel een avontuur vaak
Wat dacht je van een fluorscerende pion op ons hoofd als helm?quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:37 schreef engine het volgende:
@:Fernweh nee Gothic is ook niet de juiste look voor ons.
Het moet energie uitstralen! BAM!!
Ja daarom. Is niet altijd feest. Ben meestal wel vrolijk en is ook geen ramp als dat een keer niet zo is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja beetje en/en. Het lijkt mij ook wel tof, maar aan andere kant ook weer totaal niet. Maar dat is het hele leven of niet? Compromisen en zo.
Ik heb je hulp nodig broerquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom. Is niet altijd feest. Ben meestal wel vrolijk en is ook geen ramp als dat een keer niet zo is.
Altijd blij bestaat niet. Dan is dat ook niks meer waard.
Is een idee. Maar kan die pion ook laserstralen schieten. Liefst automatisch, kan ik gewoon blijven zitten pils drinkenquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fluorscerende pion op ons hoofd als helm?
We graven ons in en ze zien enkel die pion en hij is ook nog glow in the dark.
Als ze dichterbij komen om te inspecteren springen er eruit en vallen we aan.
Ik sta klaar kameraadquote:
Broer kom naar mijn huis ik heb bier en jonkoquote:
Best zin in man. Dit weekend dan maar?quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:56 schreef RTR het volgende:
[..]
Broer kom naar mijn huis ik heb bier en jonko
Je bent altijd welkom broskiquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Best zin in man. Dit weekend dan maar?
Zonder gein, lijkt me best een keer leuk!quote:
Waarom zou ik geintjes maken bro. your friends are my friends.quote:Op donderdag 11 juni 2020 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder gein, lijkt me best een keer leuk!
Met paar man zou nog beter zijn.
Waar ongeveer in het land woon je?quote:Op donderdag 11 juni 2020 00:07 schreef RTR het volgende:
[..]
Waarom zou ik geintjes maken bro. your friends are my friends.
#exposedquote:Op donderdag 11 juni 2020 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ongeveer in het land woon je?
Ik Brabant.. Maar in de buurt van Nijmegen.
Niks mis mee maat. Zwarte cross genotquote:Op donderdag 11 juni 2020 00:13 schreef RTR het volgende:
[..]
#exposed
Ik woon in deAchterhoek
broski
Tnx Mikeyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |