abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:29:38 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_193560966

quote:
Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.

Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.

Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.

Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.

De duo's:

• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)

https://op1npo.nl/

https://twitter.com/op1npo
4.gif Op topickapen staat 1 jaar de oven in! 4.gif
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_193560973
monkyyy is toe aan slaap
pi_193560978
Deze man is knettergek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:30:14 #4
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_193560980
zo'n mooie discussie dit
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:30:18 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193560981
Gelovige wetenschappers zijn allemaal schizofreen
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:30:20 #6
2651 svann
night-hawk
pi_193560982
Goede TT!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_193560986
Ik kan hoogopgeleide gelovigen vaak niet begrijpen
AFCA!
pi_193560998
Oftewel, gelovigen zijn knettergek. Slaap lekker
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193561001
Tijs huilt bijna hahah
AFCA!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:31:29 #10
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_193561005
tot morgen
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:31:32 #11
344884 monkyyy
pi_193561006
Solipsisme is de waarheid.
pi_193561011
Vloertegel wenst ons nog een fijne avond. Die avond is allang om.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:32:00 #13
344884 monkyyy
pi_193561017
:z :W
pi_193561032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Vloertegel wenst ons nog een fijne avond. Die avond is allang om.
De nacht is voor de hoeren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:33:00 #15
2651 svann
night-hawk
pi_193561043
Welterusten, heidenen en gelovigen. :z
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_193565551
Als het om dubbele petten gaat, kan Peter R. de Vries nog wat leren van Op1

Het gaat vaak over de dubbele petten van Peter R. de Vries. Maar laten we het eens over Op1 hebben. Want ook daar lopen de rollen steeds vaker door elkaar. De ene dag zit iemand er als presentator, de andere dag als gast omdat er een nieuw programma gepromoot moet worden. Kijk ook niet gek op als er een redacteur aanschuift die een biografie te verkopen heeft. Of als aan tafel een ‘heel toegankelijk’ boek wordt besproken waarvan de broer van de presentator mede-auteur is. (Kom ik zo op terug.)

Die gang van zaken is verwarrend, incestueus en NPO-onwaardig. En dan zeg ik het nog vriendelijk. Misschien moet ik ze er even aan herinneren dat exact dit ‘wij van wc-eend’-gedrag een van de oorzaken was van de teloorgang van RTL Late Night.

Laten we het lijstje eens nader onder de loep nemen. Tijs van den Brink presenteert samen met Giovanca Ostiana op dinsdagavond Op1, maar zat 5 februari aan tafel bij collega’s Charles Groenhuijsen en Carrie Ten Napel om zijn nieuwe serie God, Jesus, Trump! onder de aandacht te brengen. Een kleine week later schoof Op1-redacteur Ronit Palache aan, omdat zij een boek had geschreven over Ischa Meijer. Toen dacht ik nog vergoelijkend: als er een collega bij deze krant in zijn vrije tijd een biografie maakt, dan zouden wij er ook een pagina voor inruimen. Alleen zouden wij er trots bij melden dat het om een van onze eigen mensen gaat. En dat verzuimde Op1. Waarom, vraag ik me af.

Op 2 mei werd Erik Dijkstra, inderdaad hij van de maandag, samen met kornuit Evenblij op woensdag opgevoerd als sportdeskundigen. Vorige week dinsdag was Sophie Hilbrand, presentatrice van de vrijdageditie, te gast omdat het nieuwe seizoen van haar programma Opstandelingen een publicitair kontje kon gebruiken. De Kafkaëske scene was compleet toen ze vond dat Tijs en Giovanca niet de juiste vragen stelden en zich vanaf de reservebank met het gesprek met mede-gast Klaas Dijkhoff begon te bemoeien.

Afgelopen dinsdag, weer bij Tijs en Giovanca dus, was het dubbel raak. Eerst kwam donderdaghost Sander Schimmelpenninck uitgebreid vertellen over zijn nieuwe programma Zweden doen het anders. Daarna mocht de gelovige nanowetenschapper Cees Dekker een boek promoten dat hij heeft geschreven met theoloog Gijsbert van den Brink, inderdaad, de broer van. Een ‘heel toegankelijk’ boek, zoals de spreker drie keer benadrukte. Ik neem aan dat Tijs dit jaar een extra duur verjaardagscadeautje krijgt van zijn broer.

Bij de NPO zien ze Op1 graag als geslaagd pluriform experiment. Maar het bewijst zich vooral als een uiterst handig reclameplatform voor alle betrokkenen. En dat kan blijkbaar gewoon bij de publieke omroep. Het wachten is nu tot Peter R. de Vries invalt als presentator.

AngelaGod

[ Bericht 91% gewijzigd door RipCity op 10-06-2020 11:53:09 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193565575
Hele colum, voor de mensen die geen zin hebben om incognito te gaan ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193567700

quote:
Als Willem Hooft als twintiger in een rolstoel belandt door een motorongeluk, ontdekt hij als groot surfliefhebber de mogelijkheid om zittend te kitesurfen. Samen met een paar vrienden ontwerpt hij een speciaal board en tegenwoordig is Willem professioneel surfer. Hij trotseert zittend regelmatig de wildste wateren over de hele wereld. Willem Hooft schuift aan bij Op1 en vertelt zijn indrukwekkende persoonlijke verhaal, en hoe hij andere mensen met een lichamelijke beperking wil laten vliegen boven het water.

25 jaar geleden overleed oud-politica Wijnie Jabaaij. Ze maakte zich sterk voor de rechten van vrouwen en minderheden, maar tourde net zo lief met een cabaretvoorstelling door het land. Ronald Giphart schreef het boek ‘Ik omhels je met duizend armen’ over haar, want Wijnie is zijn moeder.

Stadsverslaggever bij Het Parool, Ruben Koops.

Directeur van De Nederlandsche Bank, Klaas Knot.
pi_193571713
Sander S. zal komend seizoen vast niet terugkomen als je dit zo leest

https://www.telegraaf.nl/(...)1-ligt-mij-toch-niet
pi_193571777
Heeft Ruben een strippenkaart?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193571923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:39 schreef Monolith het volgende:
Heeft Ruben een strippenkaart?
Hij zat vanmorgen ook al bij Goedemorgen Nederland, die slaapt daar gewoon, denk ik
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:38:23 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193572669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Sander S. zal komend seizoen vast niet terugkomen als je dit zo leest

https://www.telegraaf.nl/(...)1-ligt-mij-toch-niet
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:41:12 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193572713
De ‘dubbele petten’ in Op1 zijn verwarrend, incestueus en NPO-onwaardig

Het gaat vaak over de dubbele petten van Peter R. de Vries. Maar laten we het eens over Op1 hebben. Want ook daar lopen de rollen steeds vaker door elkaar. De ene dag zit iemand er als presentator, de andere dag als gast omdat er een nieuw programma gepromoot moet worden. Kijk ook niet gek op als er een redacteur aanschuift die een biografie te verkopen heeft. Of als aan tafel een ‘heel toegankelijk’ boek wordt besproken waarvan de broer van de presentator mede-auteur is. (Kom ik zo op terug.)

Die gang van zaken is verwarrend, incestueus en NPO-onwaardig. En dan zeg ik het nog vriendelijk. Misschien moet ik ze er even aan herinneren dat exact dit ‘wij van wc-eend’-gedrag een van de oorzaken was van de teloorgang van RTL Late Night.

Laten we het lijstje eens nader onder de loep nemen. Tijs van den Brink presenteert samen met Giovanca Ostiana op dinsdagavond Op1, maar zat 5 februari aan tafel bij collega’s Charles Groenhuijsen en Carrie Ten Napel om zijn nieuwe serie God, Jesus, Trump! onder de aandacht te brengen. Een kleine week later schoof Op1-redacteur Ronit Palache aan, omdat zij een boek had geschreven over Ischa Meijer. Toen dacht ik nog vergoelijkend: als er een collega bij deze krant in zijn vrije tijd een biografie maakt, dan zouden wij er ook een pagina voor inruimen. Alleen zouden wij er trots bij melden dat het om een van onze eigen mensen gaat. En dat verzuimde Op1. Waarom, vraag ik me af.

Op 2 mei werd Erik Dijkstra, inderdaad hij van de maandag, samen met kornuit Evenblij op woensdag opgevoerd als sportdeskundige. Vorige week dinsdag was Sophie Hilbrand, presentatrice van de vrijdageditie, te gast omdat het nieuwe seizoen van haar programma Opstandelingen een publicitair kontje kon gebruiken. De Kafkaëske scene was compleet toen ze vond dat Tijs en Giovanca niet de juiste vragen stelden en zich vanaf de reservebank met het gesprek met mede-gast Klaas Dijkhoff begon te bemoeien.

Afgelopen dinsdag, weer bij Tijs en Giovanca dus, was het dubbel raak. Eerst kwam donderdaghost Sander Schimmelpenninck uitgebreid vertellen over zijn nieuwe programma Zweden doen het anders. Daarna mocht de gelovige nanowetenschapper Cees Dekker een boek promoten dat hij heeft geschreven met theoloog Gijsbert van den Brink, inderdaad, de broer van. Een ‘heel toegankelijk’ boek, zoals de spreker drie keer benadrukte. Ik neem aan dat Tijs dit jaar een extra duur verjaardagscadeautje krijgt van zijn broer.

Bij de NPO zien ze Op1 graag als geslaagd pluriform experiment. Maar het bewijst zich vooral als een uiterst handig reclameplatform voor alle betrokkenen. En dat kan blijkbaar gewoon bij de publieke omroep. Het wachten is nu tot Peter R. de Vries invalt als presentator.

https://www.ad.nl/show/de(...)-onwaardig~a055a02a/

Zo dat is duidelijk _O_
En Sander vervolgens toevallig :r opstapt nadat hij in zijn eigen show te gast was
pi_193573944
Burgemeester Paul 'fietsenhok' Depla is ook te gast vandaag.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')