Met deze vrienden werkt het al 15 jaar primaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werkt dat nou een beetje vrouwelijke vrienden?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Keep your eyes on your goal!!👀
[ afbeelding ]
Molo?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met deze vrienden werkt het al 15 jaar primaEentje is wel een stuk ouder, in de vijftig.
Oh jee, niet leuk vinden want dat wordt huilenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Keep your eyes on your goal!!👀
[ afbeelding ]
Jezus jij bent ook zo’n goedzak.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik dacht dat ik morgen bloed ging doneren, maar dat is volgende week.
Ik wilde al jaren bloed doneren. In Budapest al. Maar daar was het lastig omdat ik een buitenlander was.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus jij bent ook zo’n goedzak.
Bitterbal zet gewoon haar hoektanden in je nek als ze bloed wil.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zijn nadenk smiley. Terwijl de rest van de wereld het als een sippe smiley leest.
Ik ben vanmiddag nog geweest. Altijd toch weer beetje spannend.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik dacht dat ik morgen bloed ging doneren, maar dat is volgende week.
Ja, ik vind het ook wel spannend. De laatste keer dat bij mij is geprikt, zat het bloed tegen de muren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog geweest. Altijd toch weer beetje spannend.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zijn nadenk smiley. Terwijl de rest van de wereld het als een sippe smiley leest.
Ik snap dat werkelijk niet dat je dat zou willen. Je wilt toch graag begrepen worden lijkt me? Nu lijkt het alsof je bewust een beetje een sneeuwvlokje wil zijn.quote:
oh?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel spannend. De laatste keer dat bij mij is geprikt, zat het bloed tegen de muren.
Fucking nazi die orbanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde al jaren bloed doneren. In Budapest al. Maar daar was het lastig omdat ik een buitenlander was.
Ja, ik kan het ook niet helpen dat ik zo kijk als ik nadenk, Liesjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap dat werkelijk niet dat je dat zou willen. Je wilt toch graag begrepen worden lijkt me? Nu lijkt het alsof je bewust een beetje een sneeuwvlokje wil zijn.
Verder ben je wel lief hoor.
Het is eigenlijk meer neutraal als sip.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap dat werkelijk niet dat je dat zou willen. Je wilt toch graag begrepen worden lijkt me? Nu lijkt het alsof je bewust een beetje een sneeuwvlokje wil zijn.
Verder ben je wel lief hoor.
De laaatste keer dat ik prikte zat er ook overal bloed. True storyquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel spannend. De laatste keer dat bij mij is geprikt, zat het bloed tegen de muren.
In zo'n geval is "gewoon niks zeggen" eigenlijk ook wel een optie?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
het is meer een wtf moet k hier op zeggen smiley
De prikmevrouw had iets niet goed aangesloten waardoor ik een soort slagaderlijke bloeding had in die prikruimte. Bloed zat echt overal.quote:
Is het bij jou een vaste locatie of een mobiele?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nouquote:
Hmmja, het was ook wel mijn eigen schuld. Ik had mijn paspoort en duizend andere papiertjes en pasjes mee moeten nemen.quote:
Rode Zee bevaren?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laaatste keer dat ik prikte zat er ook overal bloed. True story
Vastequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het bij jou een vaste locatie of een mobiele?
Ik snap de link erbij met mij nietquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Sanguin is jaren een goede klant van mij geweest, leverde en produceerde medisch schone installaties voor hun.
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn met grotere winstmarges als Sanquin. Echt wat een geld hebben die gasten![]()
Plasma en bloed word enorm voor betaald en het werk doen veel vrijwilligers en donors die er niets voor krijgen.
Zeg dat nou niet. Morgen heeft US er ineens ook zestig projectjes lopen met de meest fantastische excessen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Sanguin is jaren een goede klant van mij geweest, leverde en produceerde medisch schone installaties voor hun.
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn met grotere winstmarges als Sanquin. Echt wat een geld hebben die gasten![]()
Plasma en bloed word enorm voor betaald en het werk doen veel vrijwilligers en donors die er niets voor krijgen.
Ja belachelijk, zou een basisvoorziening moeten zijn zonder winstoogmerkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De prikmevrouw had iets niet goed aangesloten waardoor ik een soort slagaderlijke bloeding had in die prikruimte. Bloed zat echt overal.
Wat voor type is dat danquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overpeinsde even dat jullie redelijk dezelfde types zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |