Je zult maar zwart zijn. Krijg er bijna medelijden mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:58 schreef ToT het volgende:
Okee, afbeelding met gekleurde mensen mogen dus niet meer.
Vanaf nu dus alleen maar blanken afbeelden?
Ik denk dat we daar ook gezeik mee gaan krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:58 schreef ToT het volgende:
Okee, afbeelding met gekleurde mensen mogen dus niet meer.
Vanaf nu dus alleen maar blanken afbeelden?
De bovenste twee zijn aan het werk, de onderste houdt z'n hand opquote:Op woensdag 10 juni 2020 07:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De bovenste twee zijn natuurlijk veel mooier en hebben een sympathiekere uitstraling.
Nou een aanklacht niet maar wordt het niet eens tijd om je woonkamer te restylen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:25 schreef Hathor het volgende:
Ik heb 4 beeldjes op mijn dressoir staan die samen een negroide jazzband moeten voorstellen, een bassist, pianist, saxofoonspeler en een zanger, riskeer ik nu een aanklacht?
Waarom? Ik ben tevreden met hoe mijn huiskamer eruit ziet, bovendien ben ik een liefhebber van jazz, dus het is niet voor niets dat die beeldjes daar staan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou een aanklacht niet maar wordt het niet eens tijd om je woonkamer te restylen?
Komop zeg, een dressoir? Straks ga je vertellen dat je ook nog een sprei op je bed hebtquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben tevreden met hoe mijn huiskamer eruit ziet, bovendien ben ik een liefhebber van jazz, dus het is niet voor niets dat die beeldjes daar staan.
Neuh gewoon een dekbed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komop zeg, een dressoir? Straks ga je vertellen dat je ook nog een sprei op je bed hebt
De woonmodepolitie...quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:40 schreef Hathor het volgende:
En wat is er nou mis met een dressoir? Ben jij een minimalist of zo?
Hij heeft zijn bord en twee bierglazen gewoon op de tv staan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:40 schreef Hathor het volgende:
En wat is er nou mis met een dressoir? Ben jij een minimalist of zo?
Ik zou er iets enorm provocerends voor in de plaats zetten. Uiteraard wel een 'witte' pop. Als mensen dan gaan zeiken zeg je dat je de oude dan wel terugzet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:08 schreef wpor het volgende:
Wat de fuck. Een witte pop had wel gemogen? Waarom hiervoor zwichten?
Waar precies?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:19 schreef boskameel het volgende:
In Nijmegen staat er bij eentje een indiaan binnen. Wachten tot die ook weg is.
Ik zou die oude gewoon van een anonymus masker voorzien, kijken of dat nog wel mag van de lange tenen mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:49 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik zou er iets enorm provocerends voor in de plaats zetten. Uiteraard wel een 'witte' pop. Als mensen dan gaan zeiken zeg je dat je de oude dan wel terugzet.
Goed idee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou die oude gewoon van een anonymus masker voorzien, kijken of dat nog wel mag van de lange tenen mensen.
Niet van Elon?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb meerdere portretten van Putin in huis staan.
Ik vind het niet zo plezant dat je negroïde zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:25 schreef Hathor het volgende:
Ik heb 4 beeldjes op mijn dressoir staan die samen een negroide jazzband moeten voorstellen, een bassist, pianist, saxofoonspeler en een zanger, riskeer ik nu een aanklacht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |