Nooit altijd moslims geweest dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben moslim en ja ik mis het varkensvlees niet eens of nee lieg nu soms wel .... bij bbq een speklap ofzo maar doe t niet
Gewoon de stier bij de horens vatten.quote:
GEKOMEN!! Zoals @Geerd zou zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gewoon de stier bij de horens vatten.
Of zoals we hier zouden zeggen: @:Geerd bij de ballen grijpen.
hey devzero ook hierquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind varkensvlees best lekkerNiet dat smakeloze spul wat je in een gemiddelde supermarkt ligt, maar biologisch vlees
oei dat wordt inderdaad een rel en wordt erg lastig voor haar familie vind nl moslim zijn een mustquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn schoondochter is Turkse , maar heeft zich uitgeschreven als moslim. Dat gaat nog een rel worden in haar familie. Ze heeft een tijd geleden voor het eerst varken gegeten , iets waar mijn zoon erg blij mee was want hij kon voor het eerst sinds jaren weer een pannenkoek met spek naar binnen werken , maar zij heeft er nog steeds moeite mee , en dus hoop ik dat ze gewoon lekker eet wat ze wil en het varkensvlees laat staan als ze zich daar niet fijn bij voelt
Ohquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah nee haal dat kuiken weg!!!! Snel!!!
@:ToT, klootzak!! Ellendeling die je bent!!
nee sinds half jaar pas best moeilijk te snappen en lerenquote:
Ja je moet aardig wat aan wetenschappelijke kennis leren te negeren, en dat lijkt mij persoonlijk echt een heel zware opgave.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee sinds half jaar pas best moeilijk te snappen en leren
Ze is zwanger en is klaar met familie ...die haar geloof wil opleggen , ze heeft niet gekozen voor het geloof . Enfin je weet vast hoe het werkt, maar je weet ook vast dat geloof iets is wat in dit geval geen keuze isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei dat wordt inderdaad een rel en wordt erg lastig voor haar familie vind nl moslim zijn een must
ik leer veel van Jay Jay collegas en boeken.. en ja ik vind het moeilijk soms goed te begrijpen waarom het isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet aardig wat aan wetenschappelijke kennis leren te negeren, en dat lijkt mij persoonlijk echt een heel zware opgave.Ik kan dat echt niet.
Fijn dat je haar steunt zou ze hard nodig hebben iets wat aangeleerd is erin gestampt. blijft vaag hangen in haar hoofdje ze leeft zelfs tussen twee culturen in best moeilijk voor haar... ik wens haar veel sterkte hierin en vooral veel krachtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is zwanger en is klaar met familie ...die haar geloof wil opleggen , ze heeft niet gekozen voor het geloof . Enfin je weet vast hoe het werkt, maar je weet ook vast dat geloof iets is wat in dit geval geen keuze is
Ik steun haar hierin
Ik heb alle vertrouwen in haarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn dat je haar steunt zou ze hard nodig hebben iets wat aangeleerd is erin gestampt. blijft vaag hangen in haar hoofdje ze leeft zelfs tussen twee culturen in best moeilijk voor haar... ik wens haar veel sterkte hierin en vooral veel kracht
Dat schijnt gevoelig te liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei dat wordt inderdaad een rel en wordt erg lastig voor haar familie vind nl moslim zijn een must
Even gegeten... Of wil je de troepen met een lege maag het slagveld insturen sergeant?quote:
Jij weet. ik weet .... wordt lastig verhaal maar gelukkig heeft ze een keuze gemaakt voor haar zelf ..quote:
ik ook en in jou en je zoonquote:
Awww das liefquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook en in jou en je zoon
Toch de schnitzel?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Even gegeten... Of wil je de troepen met een lege maag het slagveld insturen sergeant?
voor mij is het anders ik kies er bewust voor . omdat mijn vriend turks is. hij woont in turkije maar is modernquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww das lief![]()
En binnenkort mijn kleindochter
Dat is alleen maar beter : bewust kiezen voor een geloof. Het is niet niets en zeker dit geloof niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij is het anders ik kies er bewust voor . omdat mijn vriend turks is. hij woont in turkije maar is modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |