abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juni 2021 @ 17:36:30 #276
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200145116
Godverdomme, zit ik net klaar met mijn eten :r :r
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:06:42 #277
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200147315
Jan naar 538? Matig
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:06:18 #279
429367 DKUp
ON TOUR
  woensdag 7 juli 2021 @ 20:31:34 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200255468
Heerlijk uit de school klappen _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200267061
Kan iemand ff uitleggen wat nou het probleem is met die wilfred en dat robinson veronica verhaal..snap er geen reet van ...
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:13:08 #282
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200269307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:54 schreef Geerd het volgende:
Kan iemand ff uitleggen wat nou het probleem is met die wilfred en dat robinson veronica verhaal..snap er geen reet van ...
Wilfred of die sidekick Niels heeft op de radio gezegd dat Dennis mee gaat doen met Expeditie Robinson. Dennis krijgt hierdoor waarschijnlijk een boete van ¤15.000,-
Dennis had Wilfred dit in vertrouwen verteld. Dennis hoort dit later en stuurt berichtjes naar Wilfred en belt hem eventueel.
Sidekick Niels belt hem een paar uur of een dag later op en zegt dat hij dit niet van Wilfred heeft gehoord.
Dennis kwaad en Wilfred belt hem later zelf terug.
Daarna gaat het nog over dat Wilfred niet voor hem is opgekomen toen Paul Römer hem een soort van heeft ontslagen door zijn samenwerking met Jan Roos.
Wilfred maakte opmerkingen dat hij hem groot heeft gemaakt en hem een ster ging maken. Ze gaan geen drankjes meer doen. Ze willen allebei niks meer met elkaar te maken hebben.

Dan beginnen de verhalen van alles hiervoor.
Het verhaal over dat Wilfred een bloemetje voor Lilly heeft gekocht omdat hij eventueel vreemd zou zijn gegaan, omdat volgens Dennis de relatie tussen Wilfred en Lilly momenteel niet goed is. Jan plaats een artikel op de Roddelpraat-website over het vermeende vreemdgaan en Lilly scheldt Dennis verrot via Whatsapp.
Wilfred zegt dat Lilly een emotionele vrouw is.

Wilfred slaapt vaak in Van Der Valk-hotels en dat is niet voor zijn werk en zonder Lilly.

Wilfred heeft een lady shave in zijn auto liggen voor de dames met schaamhaar. Wilfred gaat dan even wandelen tot dat de dame heeft geschoren daar beneden.

Iets over bukake.

Zoiets is te horen in de normale uitzending. De extra uitzending schijnt nog verder te gaan.
SOONY
pi_200269449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wilfred of die sidekick Niels heeft op de radio gezegd dat Dennis mee gaat doen met Expeditie Robinson. Dennis krijgt hierdoor waarschijnlijk een boete van ¤15.000,-
Dennis had Wilfred dit in vertrouwen verteld. Dennis hoort dit later en stuurt berichtjes naar Wilfred en belt hem eventueel.
Sidekick Niels belt hem een paar uur of een dag later op en zegt dat hij dit niet van Wilfred heeft gehoord.
Dennis kwaad en Wilfred belt hem later zelf terug.
Daarna gaat het nog over dat Wilfred niet voor hem is opgekomen toen Paul Römer hem een soort van heeft ontslagen door zijn samenwerking met Jan Roos.
Wilfred maakte opmerkingen dat hij hem groot heeft gemaakt en hem een ster ging maken. Ze gaan geen drankjes meer doen. Ze willen allebei niks meer met elkaar te maken hebben.

Dan beginnen de verhalen van alles hiervoor.
Het verhaal over dat Wilfred een bloemetje voor Lilly heeft gekocht omdat hij eventueel vreemd zou zijn gegaan, omdat volgens Dennis de relatie tussen Wilfred en Lilly momenteel niet goed is. Jan plaats een artikel op de Roddelpraat-website over het vermeende vreemdgaan en Lilly scheldt Dennis verrot via Whatsapp.
Wilfred zegt dat Lilly een emotionele vrouw is.

Wilfred slaapt vaak in Van Der Valk-hotels en dat is niet voor zijn werk en zonder Lilly.

Wilfred heeft een lady shave in zijn auto liggen voor de dames met schaamhaar. Wilfred gaat dan even wandelen tot dat de dame heeft geschoren daar beneden.

Iets over bukake.

Zoiets is te horen in de normale uitzending. De extra uitzending schijnt nog verder te gaan.
Ohw dacht mocht nog niet bekend worden dus ofzo...heb 10jaar ofzo al geen tv abbo meer dus geen verstand van die tokkie tv zooi
Ik zwaai naar dieren.
pi_200270578
Zijn die extra uitzendingen een goede toevoeging?
pi_200270587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn die extra uitzendingen een goede toevoeging?
@RipCity
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:28:22 #286
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200270675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ohw dacht mocht nog niet bekend worden dus ofzo...heb 10jaar ofzo al geen tv abbo meer dus geen verstand van die tokkie tv zooi
Klopt, Wilfred en sidekick hebben het verklapt en Dennis krijgt waarschijnlijk een flinke boete. Wat een goede vriend Wilfred ^p^
SOONY
pi_200270710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn die extra uitzendingen een goede toevoeging?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door RipCity op 08-07-2021 17:55:05 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200270879
1 van de mindere afleveringen. Het kan mij niet zo bommen wat er tussen Dennis en die vreselijke gladjakkes gebeurt. Volgende keer graag weer de transformers enz..
pi_200270882
Misschien zitten die wel in de extra aflevering...
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 17:51:47 #290
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200270967
Er is toch wel iemand die de extra uitzendingen upload?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_200271047
Ja is een speciaal kanaal voor en als je donateur bent (wat elke fan uiteraard is in de strijd tegen Talpa) krijg je elke week een linkje naar de extra aflevering.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:24:45 #292
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200271472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt man!
pi_200278836
Hi allen, ik lig momenteel 2 weken in het ziekenhuis. Ben aan het herstellen van een operatie aan m'n aorta en zoek even wat extra afleiding. Iemand wat extra afleveringen van de extra shows van roddelpraat? Alleen de laatste gezien. Hoor 't wel. Groet
  vrijdag 9 juli 2021 @ 09:37:51 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200279068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 09:16 schreef Vatta het volgende:
Hi allen, ik lig momenteel 2 weken in het ziekenhuis. Ben aan het herstellen van een operatie aan m'n aorta en zoek even wat extra afleiding. Iemand wat extra afleveringen van de extra shows van roddelpraat? Alleen de laatste gezien. Hoor 't wel. Groet
Dm gestuurd met dank aan Ripcity.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200279163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 09:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dm gestuurd met dank aan Ripcity.
Thanksss
pi_200279178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 09:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dm gestuurd met dank aan Ripcity.
Thanksss. Deze had ik alleen al. De laatste
pi_200290602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:54 schreef Geerd het volgende:
Kan iemand ff uitleggen wat nou het probleem is met die wilfred en dat robinson veronica verhaal..snap er geen reet van ...
Die lui van Roddelpraat zijn gewoon een stel idioten. Ten eerste: https://www.flaironline.n(...)n-deelnemer-locatie/

Al in april wist men dus dat Dennis daar aan mee deed...

Ten tweede: zo tekeer gaan over Genee is zo kinderachtig. Een beetje kinderen erbij betrekken (ik meen aan dat Genee kinderen heeft).. Huwelijk kapot maken..
Ten derde: Jan Roos die iedere aflevering zatter is..
Ten vierde: "o, wat zijn we echt en authentiek" terwijl Jan Roos zich in deze show laat zien als een negatieve narcist die alleen wat hijzelf vindt als goed ziet. De rest van de mensheid is nep, woke etc...
Jan Roos is in andere programma's heel anders. Veel relaxter en meer de waarheid zeggend dan bij roddelpraat.
pi_200290753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Die lui van Roddelpraat zijn gewoon een stel idioten. Ten eerste: https://www.flaironline.n(...)n-deelnemer-locatie/

Al in april wist men dus dat Dennis daar aan mee deed...

Ten tweede: zo tekeer gaan over Genee is zo kinderachtig. Een beetje kinderen erbij betrekken (ik meen aan dat Genee kinderen heeft).. Huwelijk kapot maken..
Ten derde: Jan Roos die iedere aflevering zatter is..
Ten vierde: "o, wat zijn we echt en authentiek" terwijl Jan Roos zich in deze show laat zien als een negatieve narcist die alleen wat hijzelf vindt als goed ziet. De rest van de mensheid is nep, woke etc...
Jan Roos is in andere programma's heel anders. Veel relaxter en meer de waarheid zeggend dan bij roddelpraat.
Ik ben het hier wel mee eens. Dit sloeg nergens op. Jan Roos is best grappig soms maar gewoon een enorme verslaafde.

Met een bak drank op vroeg hij Patty Brard haast ten huwelijk.
pi_200290888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Dit sloeg nergens op. Jan Roos is best grappig soms maar gewoon een enorme verslaafde.

Met een bak drank op vroeg hij Patty Brard haast ten huwelijk.
Dat klopt ja, bij een of andere app _O-
pi_200332656
:M
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')